Forum

Topic: Deep Down (Capcom)

Anoniem's avatar

Deep Down voor PS4 van Capcom

Capcom is één van de uitgevers die ook aan boord is wat betreft het ontwikkelen van PlayStation 4 games en zojuist hebben ze een gloednieuw IP aangekondigd en deze heeft op dit moment de werknaam ‘Deep Down’. Deze game werd getoond middels een trailer die representatief was aan de engine die ze gebruiken voor de game. Deze engine is volledig nieuw en draagt op dit moment de naam Panta Rhei.

http://www.youtube.com/watch?v=Pdk3DL5p7rk

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 8859 XP
    7th-son's avatar

    ik zeg gewoon, zomaar, dragons dogma 2
    want zeg nou zelf, daar lijkt het wel erg veel op toch?

  2. 210 XP
    R-frodo's avatar

    hebben hebben hebben hebben.

    Geef je helaas nog niet gelijk 7th-son, Echter lijkt elke game dan wel ”Dragon’s dogma” waar een draakje in voor komt hihi.

  3. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ik dacht eerst aan Dark Souls toen ik het zag 🙂

  4. 8859 XP
    7th-son's avatar

    hebben hebben hebben hebben.

    Geef je helaas nog niet gelijk 7th-son, Echter lijkt elke game dan wel ”Dragon’s dogma” waar een draakje in voor komt hihi.

    niet zo zeer de draak, maar eigenlijk alles wel een beetje
    de manier van vechten, snel bewegen met vlotte akties, wat ook in DD zit
    en dan natuurlijk Deep Down (ook DD)

  5. 210 XP
    R-frodo's avatar

    niet zo zeer de draak, maar eigenlijk alles wel een beetje
    de manier van vechten, snel bewegen met vlotte akties, wat ook in DD zit
    en dan natuurlijk Deep Down (ook DD)

    We zullen zien maar ben nu wel benieuwd geworden naar dragon dogsma… Even snel weer aanschaffen xD

    Edit: nee wil toch geen dragonsDogma.. Was vergeten over het feit: no fast travel en enkel stomme pawns.
    Hoop in Deep Dawn het wel te hebben en dan bedoel ik dat je met vriende real action heb.

  6. 8859 XP
    7th-son's avatar

    We zullen zien maar ben nu wel benieuwd geworden naar dragon dogsma… Even snel weer aanschaffen xD

    Edit: nee wil toch geen dragonsDogma.. Was vergeten over het feit: no fast travel en enkel stomme pawns.
    Hoop in Deep Dawn het wel te hebben en dan bedoel ik dat je met vriende real action heb.

    Je kunt beter wachten op de uitbreiding van dragons dogma, dark arisen! daar komt in ieder geval een fast travel in 😉

    Online multiplayer hoord wel in een game thuis als dit! en dat lijkt me geweldig ook!
    Als dat zo is met Deep Down, dan word dat me eerste game voor de PS4 haha