Forum

Topic: PS4 update 1.51 hier te downloaden

Anoniem's avatar

hier kun je de ps4 update downloaden als je het nodig vind.

http://us.playstation.com/support/systemupdates/ps4/pc_update/index.htm

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 5795 XP
    tyger1's avatar

    OK maar ga ff wachten tot volgende week en zien wat deze update doet en dan ga ik hem Donderdag downnen …..

  2. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Weet iemand of je de USB moet formatteren naar FAT32 als je de firmware update wilt uitvoeren op de PS4, net als dat altijd moest wanneer je handmatig een update wou uitvoeren op de PS3.

  3. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Weet iemand of je de USB moet formatteren naar FAT32 als je de firmware update wilt uitvoeren op de PS4, net als dat altijd moest wanneer je handmatig een update wou uitvoeren op de PS3.

    Hoeft niet helemaal leeg te zijn als je usb maar in het begin een map met PS4 heeft en daarin UPDATE map. Dan zou het goed moeten zijn

  4. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Stomme vraag misschien. Maar je kunt deze toch gewoon via internet downloaden zoals dat bij de ps3 gaat.

  5. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Idd. USB hoeft niet leeg te zijn maar moet wel die ene map bevatten. Dan pakt de PS4 hem gelijk goed.

    Bedankt voor de link trouwens. Ik haal hem gelijk ff binnen.

  6. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Stomme vraag misschien. Maar je kunt deze toch gewoon via internet downloaden zoals dat bij de ps3 gaat.

    Dat klopt, maar je kan hem pas downloaden tegen de tijd dat je je console hebt. Samen met nog een miljoen andere gebruikers in Nederland :p en dan wil jij updaten succes. Beter nu van te voren als je lange wachttijden wilt voorkomen.

  7. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Is de US firmware compatible met de EU PlayStation 4?

    (of: zit Nederlands er als taaloptie in?)

  8. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Ok dus gewoon ff op een stickje zetten.
    Ben wat dat betreft een leek!!
    Is dat gewoon een kwestie van de update erop zetten en de PS4 vindt deze en downloadt hem

  9. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Hoeft niet helemaal leeg te zijn als je usb maar in het begin een map met PS4 heeft en daarin UPDATE map. Dan zou het goed moeten zijn

    Nee oke, dat weet ik. In dit geval bedoel ik met Formatteren dat ik het bestandsysteem moet veranderen, ik bedoel niet met formatteren of ik de usb leeg moet maken. dus moet je usb met die firmware update in FAT32 geformatteerd zijn? Of kan het ook gewoon NTFS zijn? Met de ps3 moest de stick FAT32 geformatteerd zijn.

  10. 821 XP
    Crusader's avatar

    Nee oke, dat weet ik. In dit geval bedoel ik met Formatteren dat ik het bestandsysteem moet veranderen, ik bedoel niet met formatteren of ik de usb leeg moet maken. dus moet je usb met die firmware update in FAT32 geformatteerd zijn? Of kan het ook gewoon NTFS zijn? Met de ps3 moest de stick FAT32 geformatteerd zijn.

    Hij moet FAT32 geformateerd zijn. Dus van te voren ff je data naar je PC backupen, daarna formatteren in FAT32 en daarna data + update terug zetten.

  11. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Hij moet FAT32 geformateerd zijn. Dus van te voren ff je data naar je PC backupen, daarna formatteren in FAT32 en daarna data + update terug zetten.

    Prima! gaan we doen! bedankt 🙂 toch vind ik het vreemd dat de stick voor de PS4 ook FAT32 moet zijn.

  12. 821 XP
    Crusader's avatar

    Prima! gaan we doen! bedankt 🙂 toch vind ik het vreemd dat de stick voor de PS4 ook FAT32 moet zijn.

    NTFS is een filesysteem geschreven voor Windows en wordt alleen ondersteund onder Windows en nieuwe Mac OSX versies. Is lastig compatible te maken met andere systemen.

  13. 37 XP
    dodeaap95's avatar

    hier kun je de ps4 update downloaden als je het nodig vind.

    http://us.playstation.com/support/systemupdates/ps4/pc_update/index.htm

    Ik ga ervan uit dat dit de gewone update is maar die kun je meestal ook wel op de console zelf downloaden als dit de firmware is zal ik daar nog ff mee wachten want deze versie van de firmware zorgt ervoor dat de ps4 crashed

  14. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    Ik ga ervan uit dat dit de gewone update is maar die kun je meestal ook wel op de console zelf downloaden als dit de firmware is zal ik daar nog ff mee wachten want deze versie van de firmware zorgt ervoor dat de ps4 crashed

    tja maar dan kan je ook niks met je ps4 letterlijk want die update zorgt ervoor dat ie dvd kan afspelen blu-ray etc..

  15. 362 XP
    Coelers's avatar

    Ik wacht nog even met downloaden. Ik zie de kans zeer aanwezig dat er voor onze release vast wel weer een andere firmware update wordt uitgebracht.

  16. 49 XP
    tomboere's avatar

    hier kun je de ps4 update downloaden als je het nodig vind.

    http://us.playstation.com/support/systemupdates/ps4/pc_update/index.htm

    Ik heb 1.5 gedownload is dat oom gewoon goed genoeg voor een goede start van de ps4 ?

  17. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Is de firmware update 1.51 voor Europa al vrijgegeven? zou vandaag om 13.00uur te downloaden zijn heb ik gelezen, maar ik kan op internet nergens wat vinden

  18. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    Waar dient die update 1.51 voor eigenlijk???

  19. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    http://nl.playstation.com/home/news/articles/detail/item663675/Het-PS4-systeem-initialiseren/
    Dit is de Nederlandse link

    EDIT; Laat maar, zie het al… 😉

  20. 1 XP
    numberoneshizz's avatar

    HELP !!!!!!!!

    Ik wil alvast de ps4 firmware update 1.51 downloaden op mijn macbook, maar ik krijg dan een wit scherm met allemaal rare teksten en codes!

    Wie kan mij helpen door te vertellen waar dit aan ligt, en wat ik moet doen.