Forum

Topic: playstation 4

Anoniem's avatar

ik wil een ps4 bestellen op video games plus in canada daar kost het 305 euro is dit allemaal zo veilig en kan ik er nederlandse games op zetten en nederlandse taal op zetten en kost het niet meer?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 802 XP
    phinal's avatar

    je kunt er alles op instellen op Nederlands en je kunt er gewoon Nederlands spellen op spelen maar: 1. als die kapot is moet je die naar Canada sturen. 2. je zou misschien invoerbelasting moeten betalen wat extra kosten met zich meeberengt.
    Als je daar geen problemen mee hebt kun je gewoon van je ps4 genieten

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    On topic: Volgens mij verschepen ze helemaal niet buiten Noord Amerika (US + Canada), en zowel, dan komen er nog flinke verzendkosten bij + invoerkosten. En dan moet je nog een andere stroomkabel halen, want een US snoer werkt hier niet.

    Gewoon niet doen, het is de moeite niet waard.

  3. 802 XP
    phinal's avatar

    On topic: Volgens mij verschepen ze helemaal niet buiten Noord Amerika (US + Canada), en zowel, dan komen er nog flinke verzendkosten bij + invoerkosten. En dan moet je nog een andere stroomkabel halen, want een US snoer werkt hier niet.

    Gewoon niet doen, het is de moeite niet waard.

    Ik dacht dat Canada gewoon dezelfde snoeren had?
    Ik had namelijk een normale kabel gekregen toen ik via een Canadese site mijn psp bestelde (ook al was dat jaren geleden)

  4. 425 XP
    jamez's avatar

    On topic: Volgens mij verschepen ze helemaal niet buiten Noord Amerika (US + Canada), en zowel, dan komen er nog flinke verzendkosten bij + invoerkosten. En dan moet je nog een andere stroomkabel halen, want een US snoer werkt hier niet.

    Gewoon niet doen, het is de moeite niet waard.

    Videogameplus verscheept wel naar Europa, zelf al meerdere malen besteld zonder enkel probleem. (let op: verzendkosten kunnen soms hoog uitvallen)

  5. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    ik wil een ps4 bestellen op video games plus in canada daar kost het 305 euro is dit allemaal zo veilig en kan ik er nederlandse games op zetten en nederlandse taal op zetten en kost het niet meer?

    Ja, je kan ‘m prima importeren. VGP is een hele betrouwbare site.
    Als ie kapot gaat zou je ;m gewoon in NL moeten kunnen laten repareren. Een artikel dat in NL verkocht wordt, moet daar ook gemaakt worden

  6. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Ja, je kan ‘m prima importeren. VGP is een hele betrouwbare site.
    Als ie kapot gaat zou je ;m gewoon in NL moeten kunnen laten repareren. Een artikel dat in NL verkocht wordt, moet daar ook gemaakt worden

    Hier sla je de plank dus toch echt volledig mis. Als je een product buiten de EU koopt, mag je er niet vanuit gaan dat je in Nederland garantie hebt ook al wordt het product ook in Nederland verkocht. De fabrikant KAN je garantie verlenen, maar is dit absoluut niet verplicht. Hij mag gewoon aangeven dat je garantie moet claimen in het land waar je het gekocht hebt.

  7. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Voor de zekerheid sony nl bellen , word je wijzer van,en is tegen lokale kosten.

  8. 242 XP
    Xnator's avatar

    Lijkt goedkoop maar is echt niet. Vroeger kon je nog wel langs de douna komen en zouden er geen invoerkosten erbij komen. Maar alles word nu echt gecheckt en dan kom je flink wat bij te betalen, laat staan de verzendskosten. Voordeliger uitkomen doe je echt niet op deze manier. Is het ook niet waard eigenlijk als je nog een stroomkabel moet kopen en je weet niet zeker of je wel of geen garantie hebt. De PS4 is toch vrij in voorraad her en der. Beter dan je gewoon hier koopt. Sneller, beter en toch voordeliger.

    http://www.invoercalculator.nl

  9. 53 XP
    TheDutchGamer's avatar

    Ik heb mijn Xbox One(met kinect) via eBay nieuw uit Amerika gekocht(achteraf domme keuze geweest).
    Nadeel van eBay is dat je altijd invoerbelasting moet betalen en dat het een beetje hoger is dan de echte invoerbelasting.
    Bij Video Games Plus heb je bijvoorbeeld de kans dat de douane niet het pakketje bekijkt en dat je helemaal geen invoerbelasting hoeft te betalen

    En met Garantie lijkt het mij geen probleem.
    Bij registratie van mijn Xbox One in Nederland kreeg ik gewoon 2 jaar garantie.
    en ik heb bijvoorbeeld gratis mijn Xbox One Power Supply kunnen vervangen voor een NL Power Supply bij Microsoft NL.

    Nou lijkt het me dat Sony hetzelfde doet.

  10. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Aan verwachtingen heb je echter niks 😉 Wil je het zeker weten: even contact opnemen met Sony voordat je het koopt. Dan weet je het zeker.