Forum

Topic: Ps3 games ps plus

Anoniem's avatar

Hallo.
Ik heb een vraag over plus ik wil graag een jaarabbonement plus kopen maar ik heb geen ps4 en ga er dit jaar nog geen kopen.
Weet iemand of er dit jaar nog gewoon 2/3 ps 3 games in de instant gam collection komen in plaats van ps 4 games

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    Hallo.
    Ik heb een vraag over plus ik wil graag een jaarabbonement plus kopen maar ik heb geen ps4 en ga er dit jaar nog geen kopen.
    Weet iemand of er dit jaar nog gewoon 2/3 ps 3 games in de instant gam collection komen in plaats van ps 4 games

    Ja je krijgt gewoon op de ps3 2/3 games per maand in de instant game collection erbij

  2. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Waarschijnlijk volgend jaar nog maar 1 ps4 game per maand en 2/3 voor ps3

  3. 103 XP
    xleukx's avatar

    Waarschijnlijk volgend jaar nog maar 1 ps4 game per maand en 2/3 voor ps3

    Bedoel je niet andersom?

  4. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Eerst volgende game voor de PS4 is Don’t Starve ‘dus nog geen games zoals Killzone enz’ veder krijgen we ook nog een keer games als OUTLAST gratis bij PS+

  5. 103 XP
    xleukx's avatar

    Eerst volgende game voor de PS4 is Don’t Starve ‘dus nog geen games zoals Killzone enz’ veder krijgen we ook nog een keer games als OUTLAST gratis bij PS+

    Dat was me vraag niet

  6. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Even een tip:

    Als je PS Plus hebt en nog geen PS4, kan je alvast wel HIER de PS4 games op je Plus account zetten, dan heb je ze alvast voor volgend jaar 😉