Forum

Topic: Bart Smit ps4 pre-order

Anoniem's avatar

Hallo mensen,

Ik ben nieuw hier na jaren op de site te kijken maar even een account gemaakt … Goed das verder niet boeiend en laat ik on topic gaan.

Ik heb op 11-6 een reservering gedaan voor 2 ps4’s bij de Bart Smit in mijn woonplaats. Daar zitten 2 filialen en ik heb gekozen voor de kleinste.
Nou vraag ik me af hoeveel units zo’n filiaal zou krijgen.
Ook ben ik tot op heden nog niet benaderd of ik interesse heb in een bundel (die van €500 zou ik wel willen)… Zijn er hier al mensen die wel door een filiaal benaderd zijn voor een bundel??? Ik heb op verschillende plekken gelezen dat Bart Smit.com wel al mensen gemaild heeft en de keuze heeft gegeven.
Via Twitter heb ik contact gehad met Bart Smit en zij zeggen mij dat ik wel verzekerd ben van een exemplaar op release, aangezien ik voor 24 augustus gereserveerd heb.

Ik ben bang dat ik m niet op release krijg omdat t zo’n klein filiaal is…. Misschien een beetje mierenn***erik maar ik kijk super veel uit naar de ps4 vooral omdat mijn ps3 kuren vertoond… Zijn er mensen met wat meer info of ervaringen van Bart Smit filialen en bestellingen ???? ThNksssssss

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    Hallo mensen,

    Ik ben nieuw hier na jaren op de site te kijken maar even een account gemaakt … Goed das verder niet boeiend en laat ik on topic gaan.

    Ik heb op 11-6 een reservering gedaan voor 2 ps4’s bij de Bart Smit in mijn woonplaats. Daar zitten 2 filialen en ik heb gekozen voor de kleinste.
    Nou vraag ik me af hoeveel units zo’n filiaal zou krijgen.
    Ook ben ik tot op heden nog niet benaderd of ik interesse heb in een bundel (die van €500 zou ik wel willen)… Zijn er hier al mensen die wel door een filiaal benaderd zijn voor een bundel??? Ik heb op verschillende plekken gelezen dat Bart Smit.com wel al mensen gemaild heeft en de keuze heeft gegeven.
    Via Twitter heb ik contact gehad met Bart Smit en zij zeggen mij dat ik wel verzekerd ben van een exemplaar op release, aangezien ik voor 24 augustus gereserveerd heb.

    Ik ben bang dat ik m niet op release krijg omdat t zo’n klein filiaal is…. Misschien een beetje mierenn***erik maar ik kijk super veel uit naar de ps4 vooral omdat mijn ps3 kuren vertoond… Zijn er mensen met wat meer info of ervaringen van Bart Smit filialen en bestellingen ???? ThNksssssss

    ik heb hem online gereserveert op 20 maart. en kreeg een kleine 3 weken geleden een mail dat ik kon upgraden.
    heb ik ook gedaan dus.
    maar nu heb ik ze deze week dus gemailt hoe en wat. met betaling enzo
    en toen kreeg ik deze mail terug.

    6-11-2013
    “Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw interesse in de Playstation 4. Als u deze heeft gereserveerd dan ontvangt u enkele dagen voor de release een email met een link. Via deze link kunt u de bestelling plaatsen. Wij streven ernaar de Playstation 4 Killzone bundel te leveren op de dag van de release.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.”

    Maar voor jou weet ik niet hoe het zit.
    ik zou gewoon even langs het filiaal gaan waar je hem besteld hebt en vragen.

  2. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    Beste tip die je krijgen kan; ga gewoon ff naar het filiaal zelf…. 2 filialen, groot is de stad dus niet, kan dus nooit ver fietsen zijn 😀 Dan heb je het snelst en duidelijkst je antwoord.

    Wil je niet ongerust maken, maar ik ben hier in Amersfoort centrum naar de Intertoys geweest (de grootste) en die manager wist niet eens OF hij wel PS4’s geleverd kreeg omdat Intertoys eerst zijn beste winkels uitlevert…
    Dat zal bij Bart Smit dus ook zo zijn want beide vallen onder Blokker Holding. Snap je?

    Suc6

  3. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    Ik ook bij bart smit besteld ff langs geweest had er ook 2 en 1 naar killzone luxe pakket en idd bartsmit zegt het te hebben op 29nov en er waaren laats geruchten dat de killzone bundel uitgesteld was in europa maar playstation heeft al gezegd dat de benelux daar geen last van

  4. 140 XP
    Wes1987's avatar

    Ik vind het allemaal maar vreemd. Ben vrijdag langs geweest en de mevrouw die ik sprak had nog nooit van een Killzone bundel gehoord…

  5. 140 XP
    Wes1987's avatar

    Ik ben vandaag nog een keer langs geweest en er werd verteld dat ik een mail zou krijgen (vrouw had eigenlijk verwacht dat ik die mail al gehad had) met daar in de mogelijkheid om voor de bundel te kiezen. Toen ik zei dat ik die mail nog niet gehad*heb*zei ze dat ik hem waarschijnlijk dan een dezer dagen kan verwachten.

    Ik vind de communicatie bij Bart Smit echt belabberd. Heb nu al spijt van mijn pre order daar