Forum

Topic: Playstation 4 PS plus 14 dagen trial

Anoniem's avatar

Ik heb namelijk niet bij me Playstation 4 een €10 psn en 14 dagen gratis playstation plus gekregen

Hoe zit dat?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Dat soort dingen zijn meestal alleen in Amerika 😛

  2. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Ik heb namelijk niet bij me Playstation 4 een €10 psn en 14 dagen gratis playstation plus gekregen

    Hoe zit dat?

    Ik ook niet maar maakt voor mij ook niet uit heb nog 2 jaar ps+ 😀

  3. 5 XP
    YaniVO's avatar

    € 10 voor PSN hebben Europese gebruikers niet gekregen. 14 dagen PS-Plus trial wel. Je moet gewoon naar de playstation store gaan en het daar downloaden.

    Voorwaarden zijn wel dat je voorheen geen PS Plus member was en je moet je creditkaartgegevens opgeven. Let wel: De 14-dagen trial wordt automatisch verlengd met een 3-maand abbonement. Indien je voor het einde van de 14-dagen trial je membership annuleert komen er geen extra kosten in aanrekening.

  4. 15 XP
    Zwolle's avatar

    Echt oplichterij! ik wil mijn cc gegevens niet achterlaten maar de trial gebruiken voor de wachttijd voor bol.com!
    Drama service zeg!

  5. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Echt oplichterij! ik wil mijn cc gegevens niet achterlaten maar de trial gebruiken voor de wachttijd voor bol.com!
    Drama service zeg!

    Precies.

  6. 176 XP
    Waspoeder's avatar

    Aaaah vandaar
    Nou ja heb nog zat maanden

  7. 357 XP
    Mausie's avatar

    PlayStation plus
    Proefabonnement van 14 dagen
    Nu opeisen

    Krijg ik in beeld als ik naar store ga, dus je krijgt hem dus wel =)

  8. 8856 XP
    7th-son's avatar

    PlayStation plus
    Proefabonnement van 14 dagen
    Nu opeisen

    Krijg ik in beeld als ik naar store ga, dus je krijgt hem dus wel =)

    Daar vragen ze om je creditcard nummer

  9. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Daar vragen ze om je creditcard nummer

    Zelfde gezeur dus als met music unlimited gratis 1 maand maar alleen als je creditcard heb
    Me ps4 voelt kaal aan zonder de optie om muziek af te spelen!
    En was er niet beloofd dat we eigen muziek onder het gamen aan konden zetten ?