Forum

Topic: Watch Dogs Multiplayer Free roam

Anoniem's avatar

Zelf heb ik Watch dogs nog niet, maar van wat ik gezien heb op de Twitch streams is erg raar.
Je kan namelijk geen andere spelers doden in de online free roam mode.

Klopt dit of kan je friendly fire aan zetten?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 389 XP
    Suugie's avatar

    Hangt er denk ik vanaf wat je precies doet.
    Als je gehacked word kan je die persoon vermoorden.
    Ik denk dat wat jij gezien hebt meer een co-op modus is, daarbij lijkt het mij logisch dat je elkaar niet kan vermoorden.
    Het is zo (volgens ubisoft) dat alles naadloos in elkaar over loopt dus ik kan me voorstellen dat je denkt dat je free roam kijkt maar dat er eigenlijk net gewisseld is naar co-op.

    dit is puur giswerk hoor, morgen zul je wel echt antwoord krijgen:P

  2. 288 XP
    shooterman100's avatar

    er is ook een online free-roam mode met je vrienden voor next-gen only

  3. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Je kan friendly fire aanzetten in Free Roam. Je kan dan alleen anderen killen die ook friendly fire aan hebben staan (net als GTA V). In team based mode (dacht Decription?) kan je ook friendly fire aanzetten, daar werkt het dacht ik wanneer de meerderheid het ook aan heeft, weet ff niet meer zeker hoe. Maar je kan friendly fire in ieder geval aanzetten in beide modi.

    Heb het spel sinds vandaag en je kan het bij de instellingen aanzetten 🙂

  4. 249 XP
    Timon's avatar

    Ik kreeg het vanmiddag nieteens voor elkaar om een vriend te kunnen joinen, dus er zullen nog wel zat patches komen :’)

  5. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik kreeg het vanmiddag nieteens voor elkaar om een vriend te kunnen joinen, dus er zullen nog wel zat patches komen :’)

    dit verhaal komt mij bekend voor.