Forum

Topic: Beste Films / Series

Anoniem's avatar

Plaats hier de namen van de beste films die jij ooit gezien hebt!

En plaats ook de namen van jouw favoriete Series! πŸ™‚

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

74 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    The Godfather serie(s), altijd mooi! (Y)

  2. 310 XP
    killbilspier's avatar

    heb laatst de film “drive” gezien, fantastische film! mijn nummer 1 film van 2011 en staat zeker in me top 10 aller tijden!

    @ hierboven zeker de godfather is zeker een goede film/serie/trilogie of hoe je het maar wilt noemen!

    maar ook behoord al jaren de film “man on fire” (met danzel washington) tot een van mijn lievelingsfilms. beste film kan ik zeker niet zomaar zeggen er zijn altijd films die een ander karakter hebben waaraan ik andere gevoelens aan overhoud, elke goede film heeft voor mij een bepaalde originaliteit die ik niet kan vergelijken met andere films. spreken van een top 10 of beste film kan ik dan ook niet zo makkelijk.

  3. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    the sixth sense, the godfather, scarface, v for vendetta, texas chainsaw massacre (mensen die die niet kennen downloaden die handel) en nog veel meer

  4. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Heb net The Rise Of The Planet Of The Apes gezien, wow wat een vette film. Ik had niet verwacht dat ie zo goed zou zijn. πŸ˜›

    Gister heb ik Mission Impossible 4 gezien, dat is sowieso de beste actiefilm van 2011! Zeker een aanrader! (die hierboven ook btw) πŸ™‚

  5. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Heb net The Rise Of The Planet Of The Apes gezien, wow wat een vette film. Ik had niet verwacht dat ie zo goed zou zijn. πŸ˜›

    Gister heb ik Mission Impossible 4 gezien, dat is sowieso de beste actiefilm van 2011! Zeker een aanrader! (die hierboven ook btw) πŸ™‚

    haha die monkeys waren baas man echt zou weleens real life kunnen gebeuren:p

    Immortals die film is ook epic

  6. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Dan praat ik over de films die me het meest bij zijn gebleven.

    -There Are No Children Here- IMDb 6.7
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=GFgVHzHaURQ#t=547s

    -Schindler’s List- IMDb 8.9
    Deze film begint wel saai en is in zwart wit ‘maar het is wel een goede film’.
    http://www.imdb.com/title/tt0108052/

    -Paper Moon- IMDb 8.1
    http://www.imdb.com/title/tt0070510/

    -Pirates of the caribbean 1- IMDb 8.0

    -Indiana Jones 1 t/m 3 IMDb 8.3

    -Apocalypto- IMDb 7.8
    http://www.imdb.com/title/tt0472043/

    Deze film heb ik thuis liggen “maar moet hem nog zien” hopelijk kan ik hem aan dit lijstje toe voegen.
    -Nordwand- IMDb 7.3
    http://www.imdb.com/title/tt0844457/

    Oo ja en The Green Mile.

  7. 440 XP
    Zocalox's avatar

    V for Vendetta! πŸ˜€

  8. 310 XP
    killbilspier's avatar

    rise of the planet of the apes en mission impossible heb ik allebei gezien maar is niet voor mij weggelegd, ik hou niet zo van die overdreven actie films. Maar ik vind het ook belangrijk wat voor beslissingen er worden genomen en of die een beetje over zouden komen met de werkelijkheid.

    zo was er bij planet of the apes het moment dat die apen over die brug lopen dan zitten ze met ze allen te schieten op die apen maar ze raken er geen 1 maar dan zijn ze zo stom om mensen op fucking paarden naar hun toe te gaan met knuppels! ahahhahahha wtf waarom knuppels? net of die gaan helpen tegen die apen, stomme amerikanen

    bij mission impossible was er ook zon raar moment, toen moest tom die koffer pakken van die oude vent want die raket was al afgevuurd en toen waren ze in die geautomatiseerde parkeer garage maar die oude man had toen die koffer. Maar omdat de tijd aan het tikken was moest tom die koffer snel pakken. wat doet die oude vent dan, hij springt naar beneden met die koffer om tijd te winnen. maar dan denk ik: WAAROM GOOIT HIJ NIET GWN DIE KOFFER NAAR BENEDEN? OF RENT HIJ WEG? maar nu bezeerd hij zichzelf ernstig om niks? en kan tom voorkomen dat die raket ontploft.

  9. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    1: Amerikanen idd…

    2: Die kerel was al 99% dood xD

    Ik houd wel van actiefilms, idrc om de rest eigenlijk. πŸ˜›

  10. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Fast five beste actie film ooit gemaakt

  11. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    new kids nitro

  12. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Killer Elite πŸ˜‰

  13. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Killer Elite πŸ˜‰

    haha ja paar weekjes geleden gecheckt idd niet slecht

  14. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Hebben jullie Warrior (2011) al gekeken? DE aanrader van dit jaar, zonder twijfel! Er zijn nog weinig films tegenwoordig die mij zo hebben weten te boeien als deze.

  15. 6677 XP
    Myx's avatar

    @LanceVance

    Serieus ik kwam hier om dat te zeggen. Het is de eerste film die ik dit jaar gezien heb, en als Batman dit jaar niet uitkwam was dit nu al de beste film die ik dit jaar gezien zou hebben. Ik zat serieus achter me tv alsof het live gebeurde en liet bijna een traantje los op die droevige momenten. De titanic voor de mannen. Prachtige film dit!

  16. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    The Prestige πŸ™‚
    2 Goochelaars die elkaar het leven zuur maken.
    Machete met Danny Trejo. Zo’n B film maar zo veel smerig geweld dat het gewoon grappig wordt. Bijv. met iemand anders darmen naar beneden springen enz. πŸ˜›
    Green Mile ook altijd goed.

  17. 505 XP
    DarkQ's avatar

    gisteren nog Killer Elite gezien met jason statham goeie film

  18. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    gisteren nog Killer Elite gezien met jason statham goeie film

    Jason is geweldig, hij speelt ook in die nergens-op-slaan film Crank πŸ˜›

  19. 505 XP
    DarkQ's avatar

    ja ik vin hem ook egt goed ik wachte al op die film en is egt een goeie film een aanrader dus

  20. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Heb ‘m gister ook gezien (Killer Elite), wel een goede film idd. πŸ™‚

  21. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Machete, pulp fiction, enz !

    maar kom niet aan met 2012 of andere films met slecht acteur werk !

  22. 30 XP
    BelgiumAllstars's avatar

    back to the future trilogy, godfather, black hawk down vindt ik goede films maar ik kijk ook veel series.
    The Pacific, game of thrones en falling skies zijn de beste series die ik in 2011 heb gezien

  23. 161 XP
    BlackFist's avatar

    Law Abiding Citizen & The Rock
    Old school Mad Max
    The Exorcist uncut

    Ik zal elke keer wel wat posten wat zijn er zoveel goeie movies die ik heb gezien 2 much!
    Is er ook al een topic met de slechtste movies ooit gemaakt die je hebt gezien? Dat scheelt sommige mensen echt wat tijd.

  24. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Plaats nu ook de namen van jouw favoriete Series! πŸ™‚

    PS: Moet dit Topic niet verplaatst worden?

  25. 505 XP
    DarkQ's avatar

    Serie

    Spartacus natuurlijk kan niet wachten op de nieuwe serie

  26. 440 XP
    Zocalox's avatar

    *Verplaatst*

    Dankje Patty πŸ™‚

    Spartacus is idd een ontzettend vette serie! Die hoop ik snel weer op de buis te zien terug keren.

  27. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    *Verplaatst*

    Dankje Patty πŸ™‚

    Spartacus is idd een ontzettend vette serie! Die hoop ik snel weer op de buis te zien terug keren.

    Jij ook thx. Zou je wellicht de titel van dit topic nog even willen aanpassen naar: Beste Films / Series ? πŸ™‚ Dat schijnt mij namelijk niet te lukken.

    Zelf vind ik Fringe een hele vette serie. (Vrijdag eindelijk weer een nieuwe Episode!) πŸ™‚

    Maar (natuurlijk) ook CSI: Miami en NCIS: LA. :p

  28. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Net The Darkest Hour (3D) gezien, wow wat een vette film! Het einde is alleen wel een beetje jammer, de film mocht van mij wel véél langer duren want het is namelijk zo’n “We weten hoe we de aliens/vijand kunnen verslaan, spread the worth, en basta” einde. xD Dus nu hopen dat er een vervolg komt. πŸ˜›

    Maar echt, een super vette film! (wellicht een kwestie van smaak) Ik vind het zeker een topper! Echt een aanrader dus! πŸ™‚

  29. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Net The Darkest Hour (3D) gezien, wow wat een vette film! Het einde is alleen wel een beetje jammer, de film mocht van mij wel véél langer duren want het is namelijk zo’n “We weten hoe we de aliens/vijand kunnen verslaan, spread the worth, en basta” einde. xD Dus nu hopen dat er een vervolg komt. πŸ˜›

    Maar echt, een super vette film! (wellicht een kwestie van smaak) Ik vind het zeker een topper! Echt een aanrader dus! πŸ™‚

    kom net van de bios heb hem gecheckt film was echt epic en idd het einde is altijd zo f*cked xD
    nieuwe ep van fringe zit nu ook te downen straks ff checken

    p.s you got taste:P

  30. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Haha, ja hΓ¨. Ik hoop echt dat er een vervolg komt man. πŸ˜›

    Btw, ik wist niet dat jij Fringe kijkt, heb je alle episodes gezien? πŸ™‚

    P.S.
    http://assets.diylol.com/hfs/cea/c0b/a28/resized/optimus-prime-meme-generator-you-sir-are-correct-993d6f.jpg

  31. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    haha jij met je pics shit xD
    volgens mij komt er wel een vervolg en heb alle eps van Fringe al gezien downloadde het elke week:p
    Kan niet wachten hoe het verder uitpakt met peter wil die actie weer

  32. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    haha jij met je pics shit xD
    volgens mij komt er wel een vervolg en heb alle eps van Fringe al gezien downloadde het elke week:p
    Kan niet wachten hoe het verder uitpakt met peter wil die actie weer

    Nice, ik ook. πŸ˜›

  33. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ligt het aan mij of ken ik echt geen enkele serie? πŸ˜›
    ik ken alleen South Park enz. xD

  34. 505 XP
    DarkQ's avatar

    je moet Spartacus eens kijken aardappel die is egt vet

  35. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ligt het aan mij of ken ik echt geen enkele serie? πŸ˜›
    ik ken alleen South Park enz. xD

    geloof me als ik jou was zou dood downloaden/kopen want je hebt dan kei veel eps achter elkaar xD

  36. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Films:

    Transformers 1 t/m 3, Scarface, The Godfather, The Fast & Furious ( 1 t/m 5 ), Shooter, Expandables, Rambo, Ali G in Da House, Pirates of the Caribbean ( alle delen ) en zullen er nog wel meer zijn die ik wel vet vind πŸ˜› Maar dat word me een veel te grote waslijst om op te noemen πŸ˜›

    Series:

    Met stipt op 1 de serie Romanzo Criminale ( heb seizoen 1 en 2 op DVD box πŸ˜€ ), Flashpoint ( seizoen 1,2 en 3 op dvd πŸ˜€ ), SamSam :D, SouthPark, That 70’s Show,

  37. 2 XP
    waylock's avatar

    een echte aanrader is sherlock, sherlock holmes in de 21ste eeuw van de bbc
    superspannend en en mysterieus
    http://www.imdb.com/title/tt1475582/

  38. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik heb pas Faster gezien. Ook wel een leuke film als je van actie houd.

  39. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik heb pas Faster gezien. Ook wel een leuke film als je van actie houd.

    Nou zeg, wat bescheiden! Die film was echt awesome!

  40. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Sowieso The walking dead is een te lauwe serie

  41. 1562 XP
    dikked's avatar

    Hier is een lijstje met mooie films πŸ˜€

    Rise of the Planet of the Apes
    http://www.imdb.com/title/tt1318514/

    Tron
    http://www.imdb.com/title/tt1104001/

    Mission Impossible Ghost Protocol
    http://www.imdb.com/title/tt1229238/

    Mission impossible 3
    http://www.imdb.com/title/tt0317919/

  42. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Dat is zeker een 10+ lijst, allemaal gezien, echt dope!

  43. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    That70show

  44. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    die film van sylverster stellone ofzo iets is mooi expendebels ofzo sylvester = die man bij rambo en rocky balboa

  45. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Wie van de 2e wereld oorlog houdt:

    Band of Brothers.
    10 afleveringen, iedere aflevering duurt een uur.
    Zwaaaaaaaaar vette serie, is al wat ouder maar heb em sinds kort op bleu-ray en hij is VET!

    Verder is er nog een serie die ik pas geleden heb ontdekt.

    Pillars of the Earth.
    Speelt zich af rond de ridderperiode, ook een zwaar gave serie, duurt alleen iets korter.
    Draait allemaal om 2 rivaliserende steden en een HUGE kathedraal int midden die in een periode van 50 a 60 jaar gebouwd word.

  46. 636 XP
    klapper's avatar

    game of thrones super serie
    walking dead errug goed
    fringe vette serie
    warehouse 13 wel grappig
    american dad
    family guy
    southpark
    volgde ook een tijdje terra nova maar dat werd te amerikaans zoetsappig dus mee gestopt
    top gear natuurlijk elke week
    en sinds kort kijk ik ook naar meteorite men, ook wel leuk
    en zo een beetje alles wat er op discovery history science channel enz is

    hier nog nieuwe trailer voor seizoen 2 van game of thrones
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BwGILsrdGdM
    epic !!!

  47. 1 XP
    HermenDoor's avatar

    Aantal van mijn favorieten films zijn:

    X-Men First Class

    Rise of the Planet of the Apes

    Hanna

  48. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    sherlock holmes die mini series epiccc

  49. 846 XP
    Thijs's avatar

    NCIS FTW, een mooie film is Saving Private Ryan, ook leuk was Battle Los Angeles.

  50. 2 XP
    freekieboy's avatar

    game of thrones, nog een paar weken en dan begint ie weer πŸ™‚

  51. 486 XP
    distefano's avatar

    één van mijn favoriete series is “sons of anarchy” .
    waarschijnlijk wel omdat ik ook een chopper motard ben maar toch , zalig

  52. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Iemand Safe House en/of Project X al gezien? Zo ja, hoe zijn ze?

  53. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Must watch = a game of thrones

  54. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Battleship <3

    19 April in de bios, echt een enorm geweldige film! (Ik had 'm 13 April al gezien :p)

  55. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik zou graag naar de opvolger soort van Borat willen gaan op 14 mei.

    Laatste film waar ik heen was geweest was American Pie.. Ik had buikpijn van het lachen!

  56. Redacteur - 438 XP
    RogueSquad's avatar

    Repo Men. Onderschat mooi filmpje.

  57. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    The Prestige πŸ™‚
    2 Goochelaars die elkaar het leven zuur maken.
    Machete met Danny Trejo. Zo’n B film maar zo veel smerig geweld dat het gewoon grappig wordt. Bijv. met iemand anders darmen naar beneden springen enz. πŸ˜›
    Green Mile ook altijd goed.

    The Prestige was idd een erg goede film. Jammer dat ie ‘supernatural’ ging, ik had op iets meer vernuft in het plot gehoopt.

    Mijn beste film: Battle Royale. Beste aziatische film ooit. Lekker bruut, in-your-face. Zeg maar ‘The Hunger Games’, maar dan voor volwassenen.
    http://www.imdb.com/title/tt0266308/

  58. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Zeg maar ‘The Hunger Games’, maar dan voor volwassenen.
    http://www.imdb.com/title/tt0266308/

    Haha, damn right!

    Ik zal het in plaats van films eens over series gaan hebben. Zo kijk ik de series Boss, Suits en Awake. Jammer genoeg is deze laatste geannuleerd, hoewel het echt een prachtige serie aan het worden was. Kreeg wel de cijfers die het nodig had, maar niet de kijkcijfers… πŸ™

    Iemand bekend met deze series?

  59. 1034 XP
    mickvl's avatar

    een mooie film is saving private ryan

    true.

  60. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Haha, damn right!

    Ik zal het in plaats van films eens over series gaan hebben. Zo kijk ik de series Boss, Suits en Awake. Jammer genoeg is deze laatste geannuleerd, hoewel het echt een prachtige serie aan het worden was. Kreeg wel de cijfers die het nodig had, maar niet de kijkcijfers… πŸ™

    Iemand bekend met deze series?

    Ik ben alleen bekend met Suits en dat is een heerlijke serie. Zelf kijk ik ook graag naar Common Law en White Collar beide ook zeer sterke series.

  61. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Ik ben alleen bekend met Suits en dat is een heerlijke serie. Zelf kijk ik ook graag naar Common Law en White Collar beide ook zeer sterke series.

    Ik ben dan weer niet zo weg van die series. Ik weet niet, Suits heeft gewoon iets… Nu is Seizoen 2 begonnen en ik ben weer helemaal verslaafd. :p

  62. 247 XP
    Tony's avatar

    Vannacht Mission Impossible 1 & 2 weer is zitten kijken, blijven ondanks dat ze grafisch achterhaald zijn best goede films :).

  63. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Mijn persoonlijke favorieten zijn de Pixar films en de Marvel films. (Iron man, The Avengers etc.) Kan daar zo van genieten πŸ™‚

  64. Management - 2337 XP
    Rastapopulos's avatar

    Iemand Safe House en/of Project X al gezien? Zo ja, hoe zijn ze?

    Safe House is wel tof, maar na een paar dagen ben je de rode draad alweer vergeten. Beetje clichΓ©matig. Project X is geen hoogstaande film, maar het idee achter de film is tof en een feest dat steeds meer uit de hand loopt… tja, dat is in de vorm van Project X zeker de moeite waard om te zien.

    Ontopic: Andere toffe series die ik volg zijn:
    -The Firm (seizoen 1 net klaar)
    -Missing (seizoen 1 enige tijd klaar)
    -Breakout Kings (seizoen 2 enige tijd klaar)
    -Nikita (seizoen 2 enige tijd klaar)
    -Person of Interest (seizoen 1 enige tijd klaar > De game Watch Dogs van Ubisoft doet daar aan denken)

    Voor de rest nog: Sons of Anarchy, Game of Thrones, Breaking Bad, The Walking Dead en Homeland. Eigenlijk is het momenteel best beroerd, alle series zijn op vakantie momenteel. Mocht je wat zoeken, dan raad ik je de opsomming hierboven aan, kan je gelijk even vooruit deze zomer πŸ™‚

  65. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Iemand Anger Management al gezien? De nieuwe serie van Charlie Sheen. Ik moet zeggen nog niet bijzonder hoogstaand maar zeker vermakelijk, heb een aantal keren goed gelachen, toch wel een kijktip!

  66. 111 XP
    TBird73's avatar

    Remember Sammy Jankis

    I need not say more πŸ™‚

  67. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    cube, hypercube en cube zero zijn ook echt gave films

  68. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Iemand Anger Management al gezien? De nieuwe serie van Charlie Sheen. Ik moet zeggen nog niet bijzonder hoogstaand maar zeker vermakelijk, heb een aantal keren goed gelachen, toch wel een kijktip!

    Vrij late reactie maar ik vind het nu na 9 afleveringen ook een vermakelijke serie.

    De series die ik volg zijn:
    – Mad Men (Beste serie ooit in mijn ogen)
    – Boardwalk Empire (Ook een erg sterke serie)
    – How I Met Your Mother (Kijk ik al jaren, wil het einde meemaken, blijft wel vermakelijk)
    – 30 Rock (Mooie sitcom over het leven van een hoge manager (Jack Donaghy) en het televisiestation waar hij werkt)

    De series die ik nog wil zien:
    – The Sopranos (Nooit gezien, zelfde schrijver(s?) als Mad Men, moet ook een geweldige serie zijn)
    – The Newsroom (Door reclame en recensie in het NRC Handelsblad redelijk enthousiast geworden)
    – The Wire (Moet ook erg goed zijn, staat al erg lang op mijn lijst maar nooit aan begonnen)
    Ik raad iedereen Mad Men aan. Kan echt niet wachten op het volgende seizoen. Het begint wat traag, de serie is ook redelijk traag, maar als het je type serie is dan is het genieten.

  69. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Afgelopen weken kijk ik vaak rond 12’en Spin City op Comedy central en ik ben het best gaan waarderen. Nu de zes seizoenen gedownload en aan begonnen, erg goede sitcom,

  70. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Ik kijk de laatste tijd voornamelijk series:

    – Breaking Bad (mijn all-time favor serie!)
    – The Walking Dead (eerste seizoen is inkomen, tweede seizoen is bruut!)

    Ben nu bezig met Boardwalk Empire, heerlijke setting (:

  71. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik kijk de laatste tijd voornamelijk series:

    – Breaking Bad (mijn all-time favor serie!)
    – The Walking Dead (eerste seizoen is inkomen, tweede seizoen is bruut!)

    Ben nu bezig met Boardwalk Empire, heerlijke setting (:

    Boardwalk Empire is goed hΓ©!

    Ik twijfel om ooit eens te beginnen aan Breaking Bad. De sfeer spreekt me niet echt aan maar die serie wordt zo goed ontvangen. Moet je het sfeertje in de serie vet vinden om de serie echt goed te vinden?

  72. 8858 XP
    7th-son's avatar

    Boardwalk Empire is goed hΓ©!

    Ik twijfel om ooit eens te beginnen aan Breaking Bad. De sfeer spreekt me niet echt aan maar die serie wordt zo goed ontvangen. Moet je het sfeertje in de serie vet vinden om de serie echt goed te vinden?

    ik dacht in het begin ook van, mwah, lijkt me niet zo boeiend
    na een paar afleveringen gekeken te hebben, kon ik er niet meer mee stoppen
    de serie is zo geweldig geacteerd, de spanning word heerlijk opgebouwt, noem maar op!
    ook dit is 1 van mijn favouriete series geworden!

  73. 257 XP
    iNSo's avatar

    hmm.. heb veel series / films gezien maar de absoluut beste zijn deze imho.

    Films:
    – Pulp Fiction
    – Gone in 60 seconds ( 1974 )
    – Avatar
    – Nightmare on elm street
    – Mindhunters
    – Jay & Silent Bob
    – Dogma
    – National Lampoons ( welke dan ook :))

    Series :
    – Fringe
    – Family Guy
    – Drawn Together
    – South Park
    – Family guy
    – American Dad
    – Futurama
    – CSI
    – House
    – Bones

    Maarja zo kan ik nog wel even doorgaan πŸ˜€
    m’n absolute favorieten staan bovenaan .

  74. 47 XP
    Tay_fun's avatar

    Een film dat iedereen gezien moet hebben is Memento. Echt een geweldige film, mijn nummer 1 favoriete film πŸ™‚