Forum

Topic: Nationale elftallen in Fifa 15

Anoniem's avatar

Sinds twee maanden ben ik de gelukkige eigenaar van een PS4 met Fifa 15.
Ik vermaak me prima met de verschillende elftallen, zoals Barca, Bayern of PSG.

Echter ik kan de nationale elftallen niet vinden. Kunnen jullie me aub helpen? Waar zitten deze verborgen? Als ik een nieuw toernooi op start, kan ik uit verschillende landen, de verschillende competities en uiteindelijk een clubteam selecteren, maar nergens is ‘internationaal’ te vinden.

Deze vraag heb ik zowel op tweakers als op budgetgaming gesteld, maar behalve een antwoord van ‘ja, dat kan’ ben ik nog niet wijzer geworden.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 53 XP
    nikos_cs's avatar

    Als je Land kiest bij de teams is er ook een “land” dat Internationaal heet. Daar staan de nationale teams onder.

  2. 47 XP
    ruoverrated2's avatar

    Als je Land kiest bij de teams is er ook een “land” dat Internationaal heet. Daar staan de nationale teams onder.

    die optie is er volgens mij niet overal.
    Het is mij nog niet gelukt om als standaardteam een internationaal team in te stellen.

  3. 12 XP
    meesje's avatar

    die optie is er volgens mij niet overal.
    Het is mij nog niet gelukt om als standaardteam een internationaal team in te stellen.

    Mijn verwachting was ook dat er een ‘land’ internationaal zou moeten zijn, maar als ik een nieuw toernooi opstart, zie onder de I niks voorbij komen, terwijl ik in een youtube filmpje wel zie dat er International gekozen kan worden. Dit filmpje begint bij de “twee spelers”, dus ik kan niet zien hoe diegene daar beland is.
    Onder (nieuw) toernooi kan ik dus geen Internationaal vinden. Waar dan wel?

  4. 130 XP
    justR's avatar

    Ik vind je vraag zo dom, dat ik haast denk dat je gewoon gelijk hebt en dat het onvindbaar is 😛 Het zou mij echt verbazen als je geen eigen toernooi kunt maken met een landenteam. Ik zal er straks eens naar kijken want ben nu zelf ook wel benieuwd.

  5. 168 XP
    MrSvenGame's avatar

    Mijn verwachting was ook dat er een ‘land’ internationaal zou moeten zijn, maar als ik een nieuw toernooi opstart, zie onder de I niks voorbij komen, terwijl ik in een youtube filmpje wel zie dat er International gekozen kan worden. Dit filmpje begint bij de “twee spelers”, dus ik kan niet zien hoe diegene daar beland is.
    Onder (nieuw) toernooi kan ik dus geen Internationaal vinden. Waar dan wel?

    Je kunt als het goed is geen toernooi met landen starten, je wel gewoon in losse wedstrijden landen kiezen maar niet voor een toernooi. Daar heb je de speciale WK editie van FIFA voor 😉

  6. 12 XP
    meesje's avatar

    Ik zie inderdaad dat je alleen bij de ‘losse’ wedstrijden ‘internationaal’ kunt selecteren. Je kunt dus geen toernooi starten met een nationaal team. Wel zonde. Verder heb ik in de handleidingen gelezen dat als je kiest voor een coach carrière je op een gegeven moment gevraagd kunt worden om het nationale team te coachen.