Forum

Topic: Wat is een betrouwbare site om ps4 controllers te kopen?

Anoniem's avatar

Vandaag ben ik er achter gekomen dat mijn R2 button van mijn dualshock kapot is gegaan van binnen. Ik heb hem zelf proberen te maken maar dat ging helaas niet meer.. Dus ik moet een nieuwe aanschaffen. Was sowieso al van plan een 2e controller aan te schaffen. Heeft iemand een idee op welke betrouwbare site ik controllers kan kopen? Ik heb al een zwarte controller en zou eigenlijk een anderen kleur willen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Nou bartsmit bol coolbleu mediamarkt intertoys dixons nedgame gamemania .

    Maar jij wilt zeker koopjes kijk uit kunnen vaak nep zijn . Dus is zou beter in de eu kijken en betalen via PayPal . Kan je altijd je geld terug claimen als die nep blijkt te zijn 😉

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Idd gewoon bij de bekendere sites/winkels. Geen gedonder

  3. 486 XP
    4_the_players's avatar

    http://www.budgetgaming.nl/game-profile/sony+wireless+dualshock+4+controller+%28zwart%29_PS4.html

    Ik zou hem gewoon bij voor 60 kopen bij bol, mediamarkt of dixons. Hij kost toch overal bijna even duur dus ik zou gewoon gaan voor een betrouwbare site.

  4. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    http://www.budgetgaming.nl/game-profile/sony+wireless+dualshock+4+controller+%28zwart%29_PS4.html

    Ik zou hem gewoon bij voor 60 kopen bij bol, mediamarkt of dixons. Hij kost toch overal bijna even duur dus ik zou gewoon gaan voor een betrouwbare site.

    door deze raad op te volgen zit je altijd goed.

    Vandaag ben ik er achter gekomen dat mijn R2 button van mijn dualshock kapot is gegaan van binnen. Ik heb hem zelf proberen te maken maar dat ging helaas niet meer.. Dus ik moet een nieuwe aanschaffen. Was sowieso al van plan een 2e controller aan te schaffen. Heeft iemand een idee op welke betrouwbare site ik controllers kan kopen? Ik heb al een zwarte controller en zou eigenlijk een anderen kleur willen.

    NOOIT van Garantie gehoord? bel naar service diens van Sony ( hoop ik wel je hebt het bonnetje nog) uit ervaring weet ik dat je een goede kans maakt zelfs als je garantie sinds kort is verlopen, laat wel even weten hoe het is verlopen zijn meer mensen die hun controllers in de prullen bak werpen, terwijl met je garantie het kan inruilen
    sony is goed voor hun klanten, en ik spreek uitervaring. dus bellen 😉

    Moet je er wel niet zelf aan hebben geprutst !!!! (dat is dan wel heel dom van je)

  5. 233 XP
    Johnny's avatar

    controllers zitten een levenslange garantie op, maar je moet wel het bonnetje bewaren, anders heb je er niks aan.

  6. 483 XP
    Klart's avatar

    controllers zitten een levenslange garantie op, maar je moet wel het bonnetje bewaren, anders heb je er niks aan.

    levenslange garantie, juist ja…

    2 jaar garantie

  7. Redacteur - 542 XP
    Ezio Auditore da Firenze's avatar

    levenslange garantie, juist ja…

    2 jaar garantie

    Sommige mensen leven blijkbaar maar twee jaar 😛