Forum

Topic: [OOT] Star Wars Battlefront

Anoniem's avatar

In dit topic kan je alles kwijt over Star Wars Battlefront (3). Een game waar ik persoonlijk van kinds af aan al naar verlang, nadat ik de originele games (Battlefront 1 & 2) grijs gespeeld had. Zelf ben ik ook een Battlefield fan, dus toen het eind 2013 bekend werd gemaakt dat DICE Star Wars Battlefront ging maken was ik weggeblazen. Naar mijn mening is dit dan ook de meest geanticipeerde game van 2015.

En over wegblazen gesproken, de reveal trailer doet dit ook:

Vooral als je nagaat dat het om daadwerkelijke in-engine footage gaat, opgenomen op de PS4 vanuit een cinematic perspectief.

Verder kan ik jullie de volgende bevestigde details meegeven over deze game:
– De game loopt op 60FPS op de PS4 (resolutie onbekend)
– De game is in split-screen mode offline te spelen op de PS4
– De game bevat missies gebaseerd op de films, speelbaar in solo, splits-screen en co-op
– De game ondersteund maximaal 40 spelers online (exclusief AI)
– De game is in Third- en First person speelbaar, je kan tijdens het spelen switchen
– Je kan spelen als Hero characters (denk aan Darth Vader, Boba Fett, etc.)
– Je kan vrijwel alle voertuigen besturen (Speeder bikes, X-Wings, AT-ST’s…)
– In de base-game zijn minimaal 4 speelbare planeten
– DICE heeft fotorealisme als graphics-target voor alle platformen
– DICE gaat enkele DLC packs gratis uitbrengen, waaronder de eerste: ‘Battle of Jakku’
– De releasedate in Nederland is 19 november 2015

Laat weten wat jij denkt over de game! Ik heb er in ieder geval erg veel zin in.

P.S. klik op de afbeelding boven dit bericht voor een Full HD wallpaper. 😉

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 101 XP
    Jasonace7's avatar

    Ik hoop dat Instant action terug komt met split-screen!

  2. 46 XP
    amfri's avatar

    Dag 1 aankoop voor mij.
    Hopelijk geen server debacle net als met bf4.

  3. 4299 XP
    Peter01's avatar

    deze komt er zeker voor mij. ga hem denk ik pre orderen. maar krijg je daar dan een bonus bij ? om het eerlijk te houden voor de niet pre orderende deel van de fans hoop ik niet. altijd eigenlijk lulkoek geweest die bonussen. (maak die extra content dan na een paar maanden gratis beschikbaar voor andere spelers ofzo)

  4. 1199 XP
    chris65's avatar

    Een noob vraag, maar wat betekent OOT? Ik kijk uit naar het spel, want ik houd van scifi en shooters. Ik heb de vorige delen niet gespeeld maar het het ziet erg gewoon te tof uit.

  5. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    De trailer ziet er heel erg netjes uit! Ook lekker vol met actie.

  6. 249 XP
    Timon's avatar

    4 speelbare planeten? Volgensmij zaten er in BF 1 en 2 een stuk meer! Toch heb ik als star wars fan heel veel zin in deze game.

  7. 123 XP
    DL3B's avatar

    Komen er ook space battles?? Die vond ik zo leuk in Battlefront 2

  8. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik kijk echt uit naar deze game! Ik heb de oudere SW Battlefront kunnen spelen. Als SW fan is dit toch wel één van de weinige spel die ik ga pre orderen :).

    Ik las dat ze niet echt een singleplayer functie erin gaan stoppen, maar dat zou ik toch wel tof vinden als ze dat doen.

  9. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Een noob vraag, maar wat betekent OOT?

    Het betekend Only On Topic (correct me if I’m wrong). Bij algemene topics voor games is het op PSX-Sense standaard om [OOT] voor de titel te zetten. :p

  10. 495 XP
    patrick3's avatar

    4 speelbare planeten? Volgensmij zaten er in BF 1 en 2 een stuk meer! Toch heb ik als star wars fan heel veel zin in deze game.

    Waarschijnlijk meerdere locaties per planeet? Ik heb maar een enkele keer BF 1 of 2 gespeeld op de xdoos destijds… Dus ben niet heel erg bekend met de locaties!

    Ik kijk erg uit naar de game en zal hem later dit jaar in de pre zetten.

  11. 4299 XP
    Peter01's avatar

    vier verschillende planeten is te weinig. er komen geloof ik ook al geen spacebattles. de destructie zal beperkt zijn. ik maak me zorgen. ik vind dat een vervolg op een game minstens net zoveel features en content moet hebben als zijn voorganger. zo ging dat vroegah tenminste nog wel. ik game al ruim twintig jaar en ik verwachtte niet dat ik me hier ooit zorgen om moest maken.

  12. 2457 XP
    peyj's avatar

    vier verschillende planeten is te weinig. er komen geloof ik ook al geen spacebattles. de destructie zal beperkt zijn. ik maak me zorgen. ik vind dat een vervolg op een game minstens net zoveel features en content moet hebben als zijn voorganger. zo ging dat vroegah tenminste nog wel. ik game al ruim twintig jaar en ik verwachtte niet dat ik me hier ooit zorgen om moest maken.

    Maar het is niet echt een vervolg. Het is meer nieuw leven blazen in een oude franchise. Ruimte gevechten en meer planeten zou natuurlijk tof zijn. Maar als je met tig verschillende voertuigen, met veel man een groot level onveilig kan maken vind ik dat al best. En EA kennende komt de rest natuurlijk in “DLC”.

    Tot nu toe zie je alleen gevechten van de orginele triologie (4,5,6), zullen ze de overige delen ook nog erbij pakken?

  13. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    vier verschillende planeten is te weinig. er komen geloof ik ook al geen spacebattles. de destructie zal beperkt zijn. ik maak me zorgen. ik vind dat een vervolg op een game minstens net zoveel features en content moet hebben als zijn voorganger. zo ging dat vroegah tenminste nog wel. ik game al ruim twintig jaar en ik verwachtte niet dat ik me hier ooit zorgen om moest maken.

    Ik heb liever kwaliteit dan kwantiteit. Vroeger konden ze al deze features in 1 game proppen maar tegenwoordig is dit erg lastig met de hoge graphics en framerate die wij verwachten van een game. En daarnaast is het inderdaad een franchise die nieuw leven in wordt geblazen, dus geen vervolg ofzo. Misschien zitten in Star Wars Battlefront 2 wel space battles, net zoals die in de originele Star Wars Battlefront 2 ook zaten. 😉