Forum

Topic: Gamescom 2013

Anoniem's avatar

Nog 2 weekjes en dan barst het gamegeweld weer los in de Kolnermesse.
Ben eens benieuwd wie er allemaal naar de Gamescom gaat en waar hij naar hoopt/uitkijkt op de beursvloer.

Ik ga op de zaterdag met mijn broertje Wienands.
Hoop dat ik veel games van de Vita zie en Killzone op de Vita kan spelen.
Aangezien ik een fast pass voor BF4 heb ben ik ook daar benieuwd naar.
Evanals Assasins creed black flag.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

29 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    2 Weken? Volgende week al hoor!

    Ik ga op donderdag en heb alle Fastpasses van EA binnen! Van die 6 games ben ik vooral benieuwd naar FIFA en NFS:Rivals, de rest is leuk meegenomen. Zal zelfs wel even bij Titanfall gaan kijken…. 🙂

    Verder zie ik het wel. Ben niet iemand die aansluit in erg lange rijen. Probeer wel om 10:00u daar ook echt te zijn om de drukte een beetje voor te zijn, maar het loopt altijd erg snel vol. Ach, beetje mensen kijken, hapje eten, wat goodies proberen te scoren en hier en daar een spelletje spelen, of over de schouders van iemand meekijken. We vermaken ons wel. Het is altijd weer een genot om daar rond te slenteren.

  2. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    2 Weken? Volgende week al hoor!

    Ik ga op donderdag en heb alle Fastpasses van EA binnen! Van die 6 games ben ik vooral benieuwd naar FIFA en NFS:Rivals, de rest is leuk meegenomen. Zal zelfs wel even bij Titanfall gaan kijken…. 🙂

    Verder zie ik het wel. Ben niet iemand die aansluit in erg lange rijen. Probeer wel om 10:00u daar ook echt te zijn om de drukte een beetje voor te zijn, maar het loopt altijd erg snel vol. Ach, beetje mensen kijken, hapje eten, wat goodies proberen te scoren en hier en daar een spelletje spelen, of over de schouders van iemand meekijken. We vermaken ons wel. Het is altijd weer een genot om daar rond te slenteren.

    Je hebt gelijk!!!
    Wij gaan ook niet in die belachelijke rijen staan.
    Heb trouwens alle fast passes binnen bedankt voor je tip met de geschiedenis!!!!!
    Laat me eens weten hoe het buiten het weekend is ivm de drukte.
    We zijn tot nu toe altijd in het weekend geweest, en dan is het uiteraard niet meer normaal.

  3. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Dit jaar niet, ik heb niet genoeg geld voor overnachting, dus ik kan dit keer niet komen.

  4. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Dit jaar niet, ik heb niet genoeg geld voor overnachting, dus ik kan dit keer niet komen.

    uurtje rijden voor ons dus gelukkig geen overnachting nodig!!

  5. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Voor mij ook maar een dik uurtje rijden (Oost-Brabant tegen de Duitse grens), dat is zeker een voordeel.

    Ik ben ÊÊn keer op zaterdag geweest en zoals ik het zie is het verschil:
    – Buiten het weekend: erg druk
    – In het weekend: superdruk…
    Qua rijen maakt het niet zo veel uit, bij de topgames zijn die toch wel lang. Maar je kan je iets beter voortbewegen over de vloer.

    Ohw, en graag gedaan hoor (w.b de FP)!

  6. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik woon in West-Brabant, dus voor mij is het alsnog ver weg.
    Vorig jaar woonde ik nog in Zeeland, en dat was al helemaal niet te doen (zelfs Breda was al meer dan een uur rijden).

  7. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Mijn ouders vinden het maar niks :S… Ik weet dat veel van jullie al zelf kunnen natuurlijk, maar ik ben nog 15 :P. Ach, ik kijk wel op me computer wat er allemaal is. Over een aantal jaar ga ik ook gewoon :D!

  8. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Ik woon in West-Brabant, dus voor mij is het alsnog ver weg.

    Yep, totale reistijd wordt dan al snel 2,5 uur, dus op de dag zo’n 5 uur rijden. Kan me voorstellen dat dit iets te gortig wordt.
    Gelukkig is het niet meer in Leipzig! Die afstand was gewoon leip, zeg!

  9. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik wil gewoon omver geblazen worden door nieuwe watch dogs demo’s. En R* op de voet kunnen volgen..Ik hoop nog altijd voor just cause 3 en van ubisoft RAINBOW SIX: patriots..

  10. 530 XP
    Wintermute's avatar

    Woensdag al present door de Wildcard en voor donderdag Fastpasses genoeg om tijd te winnen, dankzij Vloetje.
    (natuurlijk vergezeld door mijn lieftallige vriendin die me weer gaat vernederen met hogere scores etc…..)

    Waar ik naar uitkijk?:

    – de PS4
    – Watch_Dogs
    – Beyond:Two Souls
    – Vita games/stuff/alles!
    – Castlevania LoS2
    – Goodies/Swag/Loot!

    Gelukkig is het niet meer in Leipzig! Die afstand was gewoon leip, zeg!

    I see what you did there….>,

  11. 1061 XP
    megafire777's avatar

    ik ben er ook:D alle dagen dus fans mogen een handtekening 😉
    lolxD

  12. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Haha blije waar kan ik de handtekening ophalen?

  13. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Vanaf mijn huidige locatie, is Leipzig veel dichterbij dan Keulen.
    Meh, over 2 dagen is dat weer het tegenovergestelde.

  14. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Haha blije waar kan ik de handtekening ophalen?

    je moet me makkelijk kunnen vinden ik heet ook jurgen;)

  15. 454 XP
    desauzenman's avatar

    Ik ga met vijf man op donderdag,vrijdag en zaterdag voor het eerst dus ben benieuwd.

    En kwa drukten dat heb je toch wel daar kunnen we hellaas niks aan doen :p
    Ow en wij gaan met de trein vanwege dat niemand een auto heeft maar ja trein is in dit geval wel beter en sneller ook.

  16. 600 XP
    Brunodebull's avatar

    Ik voor de eerste x alleen mijn vraag waar moet ik daar de kaartjes kopen?
    Aan de deur ja ok maar waar? Buiten of binnen?
    Sorry hoor haha maar dan weet ik alvast hoe ik binnen kom.
    Ik ga op donderdag 😉

  17. 194 XP
    TheCeet's avatar

    Ik ga donderdag & vrijdag. Overnachting in Ibis hotel wat kilometers verder.
    Ben een Belg en moet een dikke 260km rijden naar Keulen wat neerkomt op 2u30min rijden 🙂 Voor mij is dat geen probleem. Er gaan nog 2 vrienden van mij mee dus we gaan ons zeker wel amuseren de 2 dagen.
    Totale prijs is iets van 73â‚Ŧ per persoon voor de 2 dagen. (inkom beurs, overnachting, en kleinigheid voor de dieselkost welke ik grotendeels zelf betaal)

    Ik kijk vooral uit op de Ps4 eens achter glas te zien. Verder is het mijn eerste keer dus ik ben benieuwd wat ik allemaal te zien ga krijgen 🙂

  18. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Ik voor de eerste x alleen mijn vraag waar moet ik daar de kaartjes kopen?
    Aan de deur ja ok maar waar? Buiten of binnen?
    Sorry hoor haha maar dan weet ik alvast hoe ik binnen kom.
    Ik ga op donderdag 😉

    Je moet buiten een polsbandje halen (gratis) en binnen kun je kaartjes kopen.
    Ga niet zaterdag want dan is geen losse kaartverkoop aan de kassa.

    je moet me makkelijk kunnen vinden ik heet ook jurgen;)

    Oh nee dan moet het wel lukken 😛

  19. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    @Wintermute: Helaas al het 2e jaar op rij dat mijn vriendin niet mee kan, omdat de scholen alweer zijn begonnen (lerares…), zij vermaakte zichzelf ook die jaren er voor. Highscores, jazeker, bij JustDance of zo haha.

    @Brunodebull: Kaartjes kan je nu al kopen op de site, zijn ze nog goedkoper ook. Heb je wel een credit-card voor nodig. Anders kan je ze bij de hoofdingang kopen, er zijn veel balies, en je hoeft niet lang te wachten of zo. Op zaterdagen idd geen losse verkoop meer, dankzij ‘zwarte zaterdag’ 2 jaar geleden…

    @Jurgen 1982: Een polsbandje? Dat heb ik echt nog nooit gedaan, da’s toch alleen handig/noodzakelijk als je nog geen 18 bent?

  20. 600 XP
    Brunodebull's avatar

    @Wintermute: Helaas al het 2e jaar op rij dat mijn vriendin niet mee kan, omdat de scholen alweer zijn begonnen (lerares…), zij vermaakte zichzelf ook die jaren er voor. Highscores, jazeker, bij JustDance of zo haha.

    @Brunodebull: Kaartjes kan je nu al kopen op de site, zijn ze nog goedkoper ook. Heb je wel een credit-card voor nodig. Anders kan je ze bij de hoofdingang kopen, er zijn veel balies, en je hoeft niet lang te wachten of zo. Op zaterdagen idd geen losse verkoop meer, dankzij ‘zwarte zaterdag’ 2 jaar geleden…

    @Jurgen 1982: Een polsbandje? Dat heb ik echt nog nooit gedaan, da’s toch alleen handig/noodzakelijk als je nog geen 18 bent?

    Thanks voor de info 🙂
    Nee helaas geen creditcard maar ik ga donderdag dus dan moet het goed komen.

  21. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Wel grappig dat ik in 2011 en 2012 zonder polsbandje naar binnen ben gelopen, en binnen heb gelopen.
    Niemand die het boeide, dat ik er geen had.

  22. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Wel grappig dat ik in 2011 en 2012 zonder polsbandje naar binnen ben gelopen, en binnen heb gelopen.
    Niemand die het boeide, dat ik er geen had.

    Want je was geen 18 toen? Daar is het voor toch?

  23. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    @Wintermute: Helaas al het 2e jaar op rij dat mijn vriendin niet mee kan, omdat de scholen alweer zijn begonnen (lerares…), zij vermaakte zichzelf ook die jaren er voor. Highscores, jazeker, bij JustDance of zo haha.

    @Brunodebull: Kaartjes kan je nu al kopen op de site, zijn ze nog goedkoper ook. Heb je wel een credit-card voor nodig. Anders kan je ze bij de hoofdingang kopen, er zijn veel balies, en je hoeft niet lang te wachten of zo. Op zaterdagen idd geen losse verkoop meer, dankzij ‘zwarte zaterdag’ 2 jaar geleden…

    @Jurgen 1982: Een polsbandje? Dat heb ik echt nog nooit gedaan, da’s toch alleen handig/noodzakelijk als je nog geen 18 bent?

    Nou ik ben 31 en heb ieder jaar een polsbandje moeten halen ze vroegen zelfs om mn ID………..
    Verschil is schijnbaar niet te zien tussen 18 en 31 hahaha

  24. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik weet niet, ik loop gewoon naar binnen, naar de persbalie, even mijn ticket laten zijn, en ik krijg een hangertje.
    Bij vele mensen controleren ze de ID Kaart en Pers Kaart, laat ik mijn ID Kaart op eigen initiatief zien, zeggen ze dat dat niet hoeft.

    Kan zijn omdat ik alleen op woensdagen kwam, dat ik geen polsbandje kreeg?
    Ik kreeg wel een PlayStation Polsbandje, maar dat diende als bewijs, dat ik naar de presentatie mocht.

  25. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Nou ik ben 31 en heb ieder jaar een polsbandje moeten halen ze vroegen zelfs om mn ID………..
    Verschil is schijnbaar niet te zien tussen 18 en 31 hahaha

    Nu vraag ik me toch af hoe dat dan precies werkt met die polsbandjes. Op welke momenten vroegen ze er dan om, puur bij 18+ spellen zoals CoD, BF o.i.d?
    Ik ben een jaartje ouder dan jij (en zie er natuurlijk ook nog uit als 18 😛 ) maar er is mij nog nooit gevraagd om een polsbandje te tonen, of een ID.

    Bij een perskaart is het sws een ander verhaal denk ik. Lucky you…

  26. 600 XP
    Brunodebull's avatar

    Nog 1 vraag en dan ben ik ready 🙂
    Weet iemand toevallig de parkeer kosten bij gamescom?
    Kan ik er rekening mee houden.
    Bedankt!

  27. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Nog 1 vraag en dan ben ik ready 🙂
    Weet iemand toevallig de parkeer kosten bij gamescom?
    Kan ik er rekening mee houden.
    Bedankt!

    Ergens in de buurt van een tientje dacht ik. Hooguit 15 euro. Maar dan staat ie wel op een daarvoor gereserveerde parkeerplaats inclusief (al zij het matige) bewaking.

  28. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Nog 1 vraag en dan ben ik ready 🙂
    Weet iemand toevallig de parkeer kosten bij gamescom?
    Kan ik er rekening mee houden.
    Bedankt!

    Ik zet hem ergens in de buurt van het station is dan wel een stukje lopen maar wel gratis!!!
    Vraag me niet waar het precies is maar je moet een tunneltje door (onder het spoor door) om bij de Messe te komen.
    En dan heb ik het over het weekend kan best zijn dat je op deze plaats wel moet betalen door de week.

  29. 600 XP
    Brunodebull's avatar

    Merci 🙂