Forum

Topic: Wat voor muziek

Anoniem's avatar

Ik ben wel benieuwd naar wat voor muziek jullie allemaal luisteren, zelf ben ik van menig dat muziek weergeeft wat voor persoon iemand is. Je mag natuurlijk reageren op iemands muziek lijstje alleen houd het gezellig.

Mijn lijst is als volgt:

Red Hot Chili Peppers
Coldplay
John Mayer
Jimi Hendrix
Michael Jackson

En zeer veel funk, wat ik ook helemaal te gek vind is Noel Pointer.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 84 XP
    killer's avatar

    Ik hou van Elvis Presly, je weet wel de oude goude echte muziek zonder dat kunstmatig bij geluid.
    Britney lijk mij wel wat. Del Shannon is wel oke the Monkey is ook goed.
    ben nietzo gek op de heden daagse muziek, Britney heeft wel iets appart vind ik. Just cute

    Maar voor de rest, heb ik geen ervaring.
    Ik luister nooit echt naar muziek en als ik luister, dan is het Elvis, Del Shannon, the monkey en Britney.

    Groeten van Willem

  2. 251 XP
    Bassen's avatar

    Kijk zo leren we alweer heel wat, in onze familie wordt er namelijk heelveel muziek geluisterd. Denk aan duizenden cd’s en lp’s (zonder te overdrijven). Ik heb de muziek gekte dan ook geërfd :p

    Om mijn naam ook maar direct te verklaren bassen slaat op bass spelen, wat ik dus doe.

  3. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik ben zelf ook verslaafd aan muziek, ik kan werkelijk niet zonder. :p

    Mijn algehele stats staan op last.fm.. Alhoewel ik dit nog niet zo heel lang bijhou (sinds maart) dus de ‘cijfers’ zijn nog een beetje laag!

    Ook ben ik zelf niet van mening dat ik het meest naar tupac luister, maar volgens last.fm wel. (Dat klopt dan ook, statistisch.. Ik heb dan ook 43 albums van hem. :p)

    Komt er in ieder geval op neer dat Hiphop de grootste factor is, gevolgd door wat nieuwere muziekstijlen als Eclectic en Bassline.

  4. 251 XP
    Bassen's avatar

    Goh, ik zie net dat ik ook nog een last.fm account heb, ik zal het maar weer eens gaan koppelen.

    http://www.last.fm/user/bassen/

  5. 84 XP
    killer's avatar

    Haha, we hebben een muziekant 🙂

    Ik zou wel eens proberen met dat ding te spelen, kan wel verslavend zijn als je niet onder controle hebt 😉

    Bassen, dan moet rockstar iets voor jou zijn toch 😀

    Groeten van Willem

  6. 251 XP
    Bassen's avatar

    Ik heb er helaas geen talend voor, ik heb er wel gevoel voor maar het talend niet, zit geen cariere in de muziek voormij in 🙁

  7. 84 XP
    killer's avatar

    Dat is wel jammer dat je geen tallent hebt, dan zou je wel eventueel kunnen leren toch.
    Alles kan, mits je 120% inzet.

    Groeten van Willem

  8. 251 XP
    Bassen's avatar

    Dat is wel jammer dat je geen tallent hebt, dan zou je wel eventueel kunnen leren toch.
    Alles kan, mits je 120% inzet.

    Groeten van Willem

    Nou talend moet je hebben, kun je niet krijgen, ik kan wel leuke dingen op de bass alleen ik zal nooit een marcus miller worden of een flea, (kan er wel in de buurt proberen te komen)

  9. 1386 XP
    Redd's avatar

    Wie niet waagt…

    Geef daarentegen je opleiding nog maar niet op. :p

  10. 251 XP
    Bassen's avatar

    whaha, dat zal ik zeker niet doen, veel te veel plezier in, augustus heb ik een mooie stage plek dus dat komt goed.

  11. 12 XP
    mourad's avatar

    Juize fm hip hop and r&b from A to Z…
    Dus een beetje hip hop r&b rap en sinds pasgelede luister ik ook naar daft punk en nope is dope!

  12. 1386 XP
    Redd's avatar

    Juize was vroeger echt stoer, tegenwoordig lijkt het mij een beetje te veel op FunX….

  13. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Mijn voornaamste genre waarnaar ik luister is Rap/Hiphop,
    denk daarbij aan:

    -2Pac, grootmeester!
    -Mobb Deep (echt fan van, lekker tegenstrijdig met 2Pac haha)
    -Dr. Dre, ik hou ook echt van G-Funk!
    -Army of the Pharaohs (underground rap, aanrader!)
    -Cypress Hill
    -Rick Ross
    ..en nog veel meer artiesten!

    Maar daarentegen kan ik rock en punk ook nog wel verdragen, alleen luister ik daar de laatste tijd vrij weinig naar.

    Daft Punk is ook nog 1 van mijn favo’s en ik vind 80’s muziek ook lekker om naar te luisteren, de echte classics dan!

  14. 1386 XP
    Redd's avatar

    Je houdt van G-Funk en dan staat Warren G niet in je lijst? 😀

  15. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Je houdt van G-Funk en dan staat Warren G niet in je lijst? 😀

    Omdat ik niet superveel naar hem luister 😉 toch maar eens doen, maargoed..er stond: “en nog veeel meer artiesten” 😉

  16. 1386 XP
    Redd's avatar

    Je hebt helemaal gelijk, het schoot me alleen te binnen… :p Goede muziek smaak wat mij betreft!

  17. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Rap, veel nederlandstalig zoals
    -brainpower
    -lange frans + baas B
    -opposites

    maar ook houw ik wel van amerikaanse rap
    -dr. dre
    -snoop dog
    -iceT

  18. 207 XP
    Niekker's avatar

    hardcore en hardstyle:)

  19. 31 XP
    Alex-Buffon's avatar

    Red Hot Chilli Peppers vind ik echt strak! Verder is mijn muzieksmaak echt heel divers, van slow jams als ik samen met m’n meisje ben tot harde eclectic beats in een discotheek. Muziek die ik luister ligt vooral aan m’n stemming, maar ik kan in ieder geval niet zonder muziek!

  20. 1386 XP
    Redd's avatar

    voor mensen die van hiphop houden…. 😀

    http://music.itsredd.nl => Credentials: PS3-sense PS3-sense

  21. 3 XP
    MetalManiac666's avatar

    METAL! Helemaal gek van die muziek vanaf mijn 16e (ben nu 37). Voorbeelden: Slayer, Megadeth, Anthrax, Suicidal Tendencies, Metallica, Cradle Of Filth, Gorefest, GrindMinded, Dead Head, Within Temptation etc.

Forum

Topic: Wat voor muziek

MetalManiac666's avatar

Ik ben wel benieuwd naar wat voor muziek jullie allemaal luisteren, zelf ben ik van menig dat muziek weergeeft wat voor persoon iemand is. Je mag natuurlijk reageren op iemands muziek lijstje alleen houd het gezellig.

Mijn lijst is als volgt:

Red Hot Chili Peppers
Coldplay
John Mayer
Jimi Hendrix
Michael Jackson

En zeer veel funk, wat ik ook helemaal te gek vind is Noel Pointer.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 84 XP
    killer's avatar

    Ik hou van Elvis Presly, je weet wel de oude goude echte muziek zonder dat kunstmatig bij geluid.
    Britney lijk mij wel wat. Del Shannon is wel oke the Monkey is ook goed.
    ben nietzo gek op de heden daagse muziek, Britney heeft wel iets appart vind ik. Just cute

    Maar voor de rest, heb ik geen ervaring.
    Ik luister nooit echt naar muziek en als ik luister, dan is het Elvis, Del Shannon, the monkey en Britney.

    Groeten van Willem

  2. 251 XP
    Bassen's avatar

    Kijk zo leren we alweer heel wat, in onze familie wordt er namelijk heelveel muziek geluisterd. Denk aan duizenden cd’s en lp’s (zonder te overdrijven). Ik heb de muziek gekte dan ook geërfd :p

    Om mijn naam ook maar direct te verklaren bassen slaat op bass spelen, wat ik dus doe.

  3. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik ben zelf ook verslaafd aan muziek, ik kan werkelijk niet zonder. :p

    Mijn algehele stats staan op last.fm.. Alhoewel ik dit nog niet zo heel lang bijhou (sinds maart) dus de ‘cijfers’ zijn nog een beetje laag!

    Ook ben ik zelf niet van mening dat ik het meest naar tupac luister, maar volgens last.fm wel. (Dat klopt dan ook, statistisch.. Ik heb dan ook 43 albums van hem. :p)

    Komt er in ieder geval op neer dat Hiphop de grootste factor is, gevolgd door wat nieuwere muziekstijlen als Eclectic en Bassline.

  4. 251 XP
    Bassen's avatar

    Goh, ik zie net dat ik ook nog een last.fm account heb, ik zal het maar weer eens gaan koppelen.

    http://www.last.fm/user/bassen/

  5. 84 XP
    killer's avatar

    Haha, we hebben een muziekant 🙂

    Ik zou wel eens proberen met dat ding te spelen, kan wel verslavend zijn als je niet onder controle hebt 😉

    Bassen, dan moet rockstar iets voor jou zijn toch 😀

    Groeten van Willem

  6. 251 XP
    Bassen's avatar

    Ik heb er helaas geen talend voor, ik heb er wel gevoel voor maar het talend niet, zit geen cariere in de muziek voormij in 🙁

  7. 84 XP
    killer's avatar

    Dat is wel jammer dat je geen tallent hebt, dan zou je wel eventueel kunnen leren toch.
    Alles kan, mits je 120% inzet.

    Groeten van Willem

  8. 251 XP
    Bassen's avatar

    Dat is wel jammer dat je geen tallent hebt, dan zou je wel eventueel kunnen leren toch.
    Alles kan, mits je 120% inzet.

    Groeten van Willem

    Nou talend moet je hebben, kun je niet krijgen, ik kan wel leuke dingen op de bass alleen ik zal nooit een marcus miller worden of een flea, (kan er wel in de buurt proberen te komen)

  9. 1386 XP
    Redd's avatar

    Wie niet waagt…

    Geef daarentegen je opleiding nog maar niet op. :p

  10. 251 XP
    Bassen's avatar

    whaha, dat zal ik zeker niet doen, veel te veel plezier in, augustus heb ik een mooie stage plek dus dat komt goed.

  11. 12 XP
    mourad's avatar

    Juize fm hip hop and r&b from A to Z…
    Dus een beetje hip hop r&b rap en sinds pasgelede luister ik ook naar daft punk en nope is dope!

  12. 1386 XP
    Redd's avatar

    Juize was vroeger echt stoer, tegenwoordig lijkt het mij een beetje te veel op FunX….

  13. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Mijn voornaamste genre waarnaar ik luister is Rap/Hiphop,
    denk daarbij aan:

    -2Pac, grootmeester!
    -Mobb Deep (echt fan van, lekker tegenstrijdig met 2Pac haha)
    -Dr. Dre, ik hou ook echt van G-Funk!
    -Army of the Pharaohs (underground rap, aanrader!)
    -Cypress Hill
    -Rick Ross
    ..en nog veel meer artiesten!

    Maar daarentegen kan ik rock en punk ook nog wel verdragen, alleen luister ik daar de laatste tijd vrij weinig naar.

    Daft Punk is ook nog 1 van mijn favo’s en ik vind 80’s muziek ook lekker om naar te luisteren, de echte classics dan!

  14. 1386 XP
    Redd's avatar

    Je houdt van G-Funk en dan staat Warren G niet in je lijst? 😀

  15. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Je houdt van G-Funk en dan staat Warren G niet in je lijst? 😀

    Omdat ik niet superveel naar hem luister 😉 toch maar eens doen, maargoed..er stond: “en nog veeel meer artiesten” 😉

  16. 1386 XP
    Redd's avatar

    Je hebt helemaal gelijk, het schoot me alleen te binnen… :p Goede muziek smaak wat mij betreft!

  17. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Rap, veel nederlandstalig zoals
    -brainpower
    -lange frans + baas B
    -opposites

    maar ook houw ik wel van amerikaanse rap
    -dr. dre
    -snoop dog
    -iceT

  18. 207 XP
    Niekker's avatar

    hardcore en hardstyle:)

  19. 31 XP
    Alex-Buffon's avatar

    Red Hot Chilli Peppers vind ik echt strak! Verder is mijn muzieksmaak echt heel divers, van slow jams als ik samen met m’n meisje ben tot harde eclectic beats in een discotheek. Muziek die ik luister ligt vooral aan m’n stemming, maar ik kan in ieder geval niet zonder muziek!

  20. 1386 XP
    Redd's avatar

    voor mensen die van hiphop houden…. 😀

    http://music.itsredd.nl => Credentials: PS3-sense PS3-sense

  21. 3 XP
    MetalManiac666's avatar

    METAL! Helemaal gek van die muziek vanaf mijn 16e (ben nu 37). Voorbeelden: Slayer, Megadeth, Anthrax, Suicidal Tendencies, Metallica, Cradle Of Filth, Gorefest, GrindMinded, Dead Head, Within Temptation etc.