Forum

Topic: Kind aan het reviewen.

Anoniem's avatar

Okay, jullie zijn allemaal PS3 bezitters, en jullie haten allemaal Halo omdat het niet op de PS3 uitkomt. (denk ik). Maar ik heb de meest geniale review gezien die d’r is. Dit kind is Halo 3 aan het reviewen Kijk en huiver. Het is een Really Really Really goede review.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Geweldig! Wat een REALLY, REALLY, REALLY, REALLY, REALLY dom kind.

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Waarom moet dat verhaal over het haten erbij?

    Post het gewoon in het topic vette filmpjes

  3. 304 XP
    Edwin's avatar

    Haha is ook really really really moeilijk he, een nummertje onthouden :p

    Oh en ik denk niet dat er heel veel mensen halo haten hier, tis een goede game (imo wel overrated, maar das offtopic) alleen niet op de PS3 :p

  4. 356 XP
    Godfather's avatar

    No Offence, Maar hij bakt er hele hele hele hele maal niks van.

  5. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Dat vind iedereen Godfather

  6. 212 XP
    Kontsnor's avatar

    Ik vind Halo 3 best een really really really really really goed spel. Alleen ik heb geen Xbox.
    Maar serieus, ik vindt het een leuk spel :p.

  7. 20 XP
    Blackshark's avatar

    Halo 3 vind ik drie keer niks en nee, dat is niet omdat ik de Xbox 360 niet leuk vind. 😉

    Dat filmpje is echt lachen. Hij heeft het ook echt alleen maar over de graphics. :p

  8. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    De enige twee 360 games waar ik jaloers op ben zijn:Gears of wars & Ninja Gaiden 2:(
    BTW: Wat un kapot grappig filmpje! Vooral die commentaar eronder maakt hem zo grappig XD!:D

  9. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    De enige twee 360 games waar ik jaloers op ben zijn:Gears of wars & Ninja Gaiden 2:(
    BTW: Wat un kapot grappig filmpje! Vooral die commentaar eronder maakt hem zo grappig XD!:D

    Gear of wars heb ik, vind er echt niks aan.

Forum

Topic: Kind aan het reviewen.

Dexter145's avatar

Okay, jullie zijn allemaal PS3 bezitters, en jullie haten allemaal Halo omdat het niet op de PS3 uitkomt. (denk ik). Maar ik heb de meest geniale review gezien die d’r is. Dit kind is Halo 3 aan het reviewen Kijk en huiver. Het is een Really Really Really goede review.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Geweldig! Wat een REALLY, REALLY, REALLY, REALLY, REALLY dom kind.

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Waarom moet dat verhaal over het haten erbij?

    Post het gewoon in het topic vette filmpjes

  3. 304 XP
    Edwin's avatar

    Haha is ook really really really moeilijk he, een nummertje onthouden :p

    Oh en ik denk niet dat er heel veel mensen halo haten hier, tis een goede game (imo wel overrated, maar das offtopic) alleen niet op de PS3 :p

  4. 356 XP
    Godfather's avatar

    No Offence, Maar hij bakt er hele hele hele hele maal niks van.

  5. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Dat vind iedereen Godfather

  6. 212 XP
    Kontsnor's avatar

    Ik vind Halo 3 best een really really really really really goed spel. Alleen ik heb geen Xbox.
    Maar serieus, ik vindt het een leuk spel :p.

  7. 20 XP
    Blackshark's avatar

    Halo 3 vind ik drie keer niks en nee, dat is niet omdat ik de Xbox 360 niet leuk vind. 😉

    Dat filmpje is echt lachen. Hij heeft het ook echt alleen maar over de graphics. :p

  8. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    De enige twee 360 games waar ik jaloers op ben zijn:Gears of wars & Ninja Gaiden 2:(
    BTW: Wat un kapot grappig filmpje! Vooral die commentaar eronder maakt hem zo grappig XD!:D

  9. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    De enige twee 360 games waar ik jaloers op ben zijn:Gears of wars & Ninja Gaiden 2:(
    BTW: Wat un kapot grappig filmpje! Vooral die commentaar eronder maakt hem zo grappig XD!:D

    Gear of wars heb ik, vind er echt niks aan.