Forum

Topic: HELP: Animated .GIF Signature (Afbeelding in handtekening)

Anoniem's avatar

Hoi,

Ik wil dus een geanimeerd .gif plaatje uploaden op PSX sense voor m’n signature, maar dat lukt dus niet. Dit heb ik al geprobeerd:

-plaatje uploaden 500×100 op PSX < Dat werkt, maar zoals je kan zien is ie dan niet geanimeerd. -plaatje uploaden onder de 9,8 Kb op PSX < Zelfde als hier boven. -plaatje uploaden op 2 verschillende sites, op beide één keer 500x100 en één keer onder 9,8 Kb geupload en dan URL copy pasten en uploaden < Error. (bij alle) Als iemand misschien de oplossing heeft zou dat heel erg gewaardeerd worden. 🙂 GR. PattyS3

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Stuur pm aan nWo_xCyber hij weet het wel

  2. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Stuur pm aan nWo_xCyber hij weet het wel

    Zal ik morgen eens doen :p thx.

  3. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Zal ik morgen eens doen :p thx.

    Laat het dan ook meteen hier weten, dan weet de rest ook hoe ze het moeten oplossen.

  4. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik probeer mail te versturen aan hem en ik krijg dit:

    De volgende fouten zijn opgetreden tijdens het versturen van dit bericht
    De volgende gebruikers zijn niet gevonden:
    nWo_xCyber

    ??? 😛

  5. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Hmmm

    Kopieer de url van je .gif animatie, klik bij handtekening op het plaatje naast het envelopje (een soort vierkantje met een plaatje erin en zwarte puntjes op de hoeken) voeg hier de link in en tadaa, daar is je gif in je handtekening 🙂

  6. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    hmmm

    kopieer de url van je .gif animatie, klik bij handtekening op het plaatje naast het envelopje (een soort vierkantje met een plaatje erin en zwarte puntjes op de hoeken) voeg hier de link in en tadaa, daar is je gif in je handtekening 🙂

    I love you xD

    thx. 😉

  7. 742 XP
    Larssonio's avatar

    You’re welcome (: