Forum

Topic: [TR] Robbert’s Ruiltopic

Anoniem's avatar

Te ruil, allen in goede staat, zonder krasjes, inclusief boekjes:

-Mafia 2 (te ruil voor Fifa 11, PES11, Medal of Honor, AC:Brotherhood, Castlevania Lords of Shadow of Fallout: New Vegas of iets anders recents)
-Resistance 2
-Motorstorm
-Beijing 2008 (Let op, dit is een Promo)
-Blu-ray Spider-Man 3
-Call of Duty 4: Modern Warfare
-Call of Duty: Modern Warfare 2

Bied maar wat aan! Dan zal ik zeggen of het me wat lijkt of niet πŸ˜‰

Eventueel mag je ook geld bieden, maar een ruil staat me meer aan.

Voorbeelden van games waar ik wel interesse in heb:
een game uit de Dynasty Warriors serie, games als Batman: Arkham Asylum of Demon’s souls, God of War 3, Bayonetta, Heavy Rain, Ruse, Operation Flashpoint: Dragon Rising, Dragon Age Origins, UFC 2010 Undisputed (1 of 2), MMA, en Final Fantasy XIII.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

59 reacties

  1. 871 XP
    -Sander's avatar

    Het gaat om motorstorm 1 lijkt me?

  2. 790 XP
    Robbert's avatar

    Het gaat om motorstorm 1 lijkt me?

    Ja, als dat niet het geval was had ik er wel Pacific Rift achter gezet πŸ˜‰ Maar hij heet Motorstorm en niet Motorstorm 1… πŸ˜›

  3. 790 XP
    Robbert's avatar

    Rainbow Six Vegas 2 toegevoegd πŸ™‚

  4. 790 XP
    Robbert's avatar

    Schopperdeschop

  5. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Medal Of Honor Airborn tegen Motorstorm of Proving Ground?

  6. 790 XP
    Robbert's avatar

    Jammer dat Airborne geen Splitscreen heeft, anders leek het me wel wat. Heb je misschien nog een andere game die je zou willen ruilen?

  7. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Nee ik heb alleen Airborne. Wel met bonnetje dus garantie erbij , echt 2 weken geleden gekocht. Toen kwam ik erachter dat ik hem al had gespeeld en vond ik hem tussen me xbox spellen…. Vegas 2 wil ik ook wel. Die is op Play.com 13,- Airborne nu 51,- maar gekocht voor 20 dus als je dat goed vind? Zeg maar, tegen Motorstorm is ook graag.

  8. 790 XP
    Robbert's avatar

    Sorry voor de late reactie, maar zoals ik al eerder zei heb ik weinig interesse in MOH Airborne. Toch bedankt voor het aanbod πŸ™‚

  9. 790 XP
    Robbert's avatar

    Rainbow Six Vegas 2 is weg πŸ™‚

  10. 790 XP
    Robbert's avatar

    Assassin’s Creed is verkocht πŸ™‚

  11. 790 XP
    Robbert's avatar

    Call of Duty: World at War verkocht

  12. 790 XP
    Robbert's avatar

    Battlefield: Bad Company toegevoegd!

    Edit: Is via een ander forum geruild voor Resistance 2!

  13. 790 XP
    Robbert's avatar

    Even een schopje, niemand die geΓ―nteresseerd is in bijvoorbeeld Motorstorm?

  14. 424 XP
    Dawes's avatar

    Promo van Baja the Edge of Control voor Beijing 08 ? πŸ˜‰

    (ff vraagje, is het een buttonsmashgame ? :P)

    // Dawes

  15. 265 XP
    AT!SS69's avatar

    bejing 2008 voor fifa 2009

  16. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    bejing 2008 voor fifa 2009

    Die heetf die al in zijn bezit πŸ˜‰

  17. 265 XP
    AT!SS69's avatar

    voor socom?

  18. 790 XP
    Robbert's avatar

    AT!SS69, je hebt al een paar dagen een PM liggen πŸ˜‰

    En @Dawes, het is redelijk wat buttonbashen ja, maar lang niet bij alle sportonderdelen. Ook timing en knoppencombinaties zijn belangrijk. Kan het je niet helemaal vertellen, want heb hem niet zo heel veel gespeeld πŸ˜› Alleen met wat vrienden op de bank. Het is echt een party game namelijk. Je kan met 4 spelers offline/online tegen elkaar πŸ™‚ Maar k’heb in Baja eigenlijk geen interesse…

  19. 790 XP
    Robbert's avatar

    En even omhoog πŸ™‚

  20. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik heb het topic eventjes nieuw leven in geblazen. GTA IV, Call of duty 4: Modern Warfare en Spider-Man 3 op blu-ray toegevoegd!

  21. 790 XP
    Robbert's avatar

    Call of Duty: Modern Warfare 2 toegevoegd. Deeltje 1 staat er trouwens ook tussen. πŸ™‚

  22. 1562 XP
    dikked's avatar

    Call of Duty 4 tegen Harry Potter en de Halfbloed prins

  23. 790 XP
    Robbert's avatar

    Denk niet dat ik Harry Potter interessant vind, maar kan er altijd eventjes over na denken. πŸ™‚

  24. 1562 XP
    dikked's avatar

    Denk niet dat ik Harry Potter interessant vind, maar kan er altijd eventjes over na denken. πŸ™‚

    harry potter is best Fun en je kunt er heel gemakkelijk een platina mee krijgen πŸ˜€

  25. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Call of Duty 4 Modern Warfare tegen Overlord II?

  26. 158 XP
    Tofdark's avatar

    misschien Little Big Planet voor COD4??
    of Far Cry 2 tegen GTAIV??

    EDIT: hier is nog een link van games die je kan uitkiezen…(als je wilt ruilen)
    http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php?10387-TK-PS3-games!!!-(-psp-game)

  27. 790 XP
    Robbert's avatar

    misschien Little Big Planet voor COD4??
    of Far Cry 2 tegen GTAIV??

    EDIT: hier is nog een link van games die je kan uitkiezen…(als je wilt ruilen)
    http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php?10387-TK-PS3-games!!!-(-psp-game)

    Far Cry 2, BF BC1 en Burnout: Paradise heb ik al in mijn bezit. LBP en Bakugan vind ik niet echt interessant.

  28. 993 XP
    rickaa12's avatar

    gta ruilen voor iets uit mijn topic :$ http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php?10399-[gez]-gta-4

  29. 790 XP
    Robbert's avatar

    GTA is geruild met Rickaa12!

  30. 790 XP
    Robbert's avatar

    Heb het topic weer eens opgeschoond… πŸ™‚

  31. 790 XP
    Robbert's avatar

    Bump.

  32. 790 XP
    Robbert's avatar

    Update en schop!

  33. 790 XP
    Robbert's avatar

    Battlefield: Bad Company 2 toegevoegd πŸ™‚

  34. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    far cry 2 tegen resistance 2??

  35. 790 XP
    Robbert's avatar

    far cry 2 tegen resistance 2??

    Far Cry 2 heb ik al uitgespeeld…

  36. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Resistance 2 tegen FIFA ’10?

  37. 790 XP
    Robbert's avatar

    Oej, was dit topic helemaal vergeten. Euh, laat me hier even over nadenken. Ik heb Fifa 10 niet in mijn bezit, maar wel nummertje 9. Misschien wacht ik liever op de demo van Fifa 11 , die komt op 15 september namelijk al uit.

  38. 790 XP
    Robbert's avatar

    BFBC2 is geruild met Amaze!

  39. 790 XP
    Robbert's avatar

    Mafia 2 toegevoegd! (Enkel te ruil voor CoD Black Ops, Fifa 11, Medal of Honor, Vanquish, R.U.S.E, Dead Rising 2 of Fallout: New Vegas)

  40. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Heey, interesse in de Vanquish promo??

  41. 790 XP
    Robbert's avatar

    Heey, interesse in de Vanquish promo??

    Sorry, het is lastig om van die promo’s af te komen (door te ruilen of te verkopen) en aangezien je Vanquish toch vrij snel uitgespeeld hebt, heb ik wel graag de retail versie.

  42. 374 XP
    Goliath's avatar

    Heb hier ook een R.U.S.E. promo liggen, als je die wel wilt =p dan ruil ik em weer door met Thomas voor vanquish xD

  43. 790 XP
    Robbert's avatar

    Nee dank u. Laat ik het nog wat duidelijker aangeven: ik ruil liever geen promo’s :p

  44. 874 XP
    Esromeron's avatar

    Mafia 2 toegevoegd! (Enkel te ruil voor CoD Black Ops, Fifa 11, Medal of Honor, Vanquish, R.U.S.E, Dead Rising 2 of Fallout: New Vegas)

    Dead Rising 2 wil ik best ruilen tegen Mafia 2.

  45. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    wat wil je hebben voor Call of Duty4: Modern Warfare?

  46. 874 XP
    Esromeron's avatar

    Dead Rising 2 wil ik best ruilen tegen Mafia 2.

    Aanbieding telt nog steeds, PM me anders maar.

  47. 38 XP
    Delirage's avatar

    Heb je intresse in Battlefield Bad Company 2 Limited Edition?

  48. 790 XP
    Robbert's avatar

    Sorry jongens, ik was dit topic even vergeten…

    @Esromeron: Ik had hem bij een vriend gespeeld, eerste keer vond ik hem heel gaaf en toen heb ik hem hier gelijk neergezet , maar bij de tweede keer spelen was hij al een stuk minder. Twijfel of hij niet snel gaat vervelen…
    @Delirage: Bad Company 2 heb ik al in mijn bezit gehad, maar weer geruild hier op dit forum.
    @Pussyhunter: Geef me een aantrekkelijk aanbod πŸ™‚

  49. 874 XP
    Esromeron's avatar

    Sorry jongens, ik was dit topic even vergeten…

    @Esromeron: Ik had hem bij een vriend gespeeld, eerste keer vond ik hem heel gaaf en toen heb ik hem hier gelijk neergezet , maar bij de tweede keer spelen was hij al een stuk minder. Twijfel of hij niet snel gaat vervelen…
    @Delirage: Bad Company 2 heb ik al in mijn bezit gehad, maar weer geruild hier op dit forum.
    @Pussyhunter: Geef me een aantrekkelijk aanbod πŸ™‚

    Ik vond hem zelf aardig, zeker bij het wapen combineren komen soms gewoon erg leuke dingen uit. Ook dat zoveel dingen een potentieel wapen zijn, de humor er in (mosterd over de gezicht van de zombies spuiten, of ze glijden er over uit). Toch had ik het na een tijdje wel gezien, vooral de tijdsdruk in de storymode die je soms hebt weerhoud je er gewoon van lekker rond te slachten. Ik hoor het wel!

  50. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    Wanted: Weapons of Fate???

  51. 790 XP
    Robbert's avatar

    Wanted: Weapons of Fate???

    Nee, lijkt me geen interessant spel.

  52. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    dan heb ik nog quantum of sollace?

  53. 790 XP
    Robbert's avatar

    dan heb ik nog quantum of sollace?

    Die heb ik ook al gehad. Voordat ik elke keer ”nee” moet gaan zeggen zal ik eventjes wat games opnoemen die ik graag voor CoD: MW wil ruilen: een game uit de Dynasty Warriors serie, maar ook games als Batman: Arkham Asylum of Demon’s souls, God of War 3, Bayonetta, Heavy Rain, Ruse, Operation Flashpoint: Dragon Rising, Dragon Age Origins, UFC 2010 Undisputed en Final Fantasy XIII.

  54. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    Die heb ik ook al gehad. Voordat ik elke keer ”nee” moet gaan zeggen zal ik eventjes wat games opnoemen die ik graag voor CoD: MW wil ruilen: een game uit de Dynasty Warriors serie, maar ook games als Batman: Arkham Asylum of Demon’s souls, God of War 3, Bayonetta, Heavy Rain, Ruse, Operation Flashpoint: Dragon Rising, Dragon Age Origins, UFC 2010 Undisputed en Final Fantasy XIII.

    dan houd het op, die heb ik allemaal niet.

  55. 790 XP
    Robbert's avatar

    Schopje, het is een tijdje geleden dat ik hier geweest ben. Heb alles even geΓΌpdate.

  56. 113 XP
    lordofcookies's avatar

    wil je mafia 2 tegen mijn heavy rain move editie ruilen

  57. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Belang bij Need For Speed – Shift ?
    Bepaal jij maar tegen welke je die wilt ruilen als je er belang bij hebt.

  58. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Operation Flashpoint: Dragon Rising tegen mw2?

  59. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Formule 1 2010 tegen mafia II