Forum

Topic: TK call of duty: advanced warfare gold edition.

Anoniem's avatar

ik heb hier 1X call of duty advanced warfare liggen.
hij is in nieuwstaat. in andere woorden: er zit geen krasje op.
ik heb hem weinig gespeeld. en ik vind de game niet zo leuk.
ik heb de code voor de dlc al gebruikt. dus de “havoc” dlc zit er niet meer bij.
ik heb er zelf 60 euro voor neergelegd.
en voor call of duty fans is dit wel een vet spel. zeker als je hem voor een prijsje als deze kan krijgen. mooie graphics ook. leuke story mode.
ik vraag 20 euro exclusief verzendkosten.
voor minder doe ik het helaas niet. want dan houd ik hem liever zelf voor de zombie mode die bij de havoc dlc zat. die zombie mode is trouwens echt vet, dus als je die wil spelen dan ben je in totaal voor iets meer dan 35 euro klaar. (mits je de “havoc” dlc er zelf bij koopt)
mooi prijsje toch ?

stuur me een privé bericht als je intresse hebt. en check aub ook mijn andere advertentie.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Die krijg je niet meer verkocht 😛

  2. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Die krijg je niet meer verkocht 😛

    heel leuk. waarom niet ?

  3. 600 XP
    Brunodebull's avatar

    omdat black ops 3 eraan komt.

  4. 4299 XP
    Peter01's avatar

    omdat black ops 3 eraan komt.

    dat betekend toch niet dat advanced warfare meteen irrelevant word ?

  5. 2457 XP
    peyj's avatar

    dat betekend toch niet dat advanced warfare meteen irrelevant word ?

    Ze worden vaak nog wel verkocht, maar de vraag stort meestal wel in na een nieuwe release. Maar voor een scherpe prijs krijg je ‘m wel weg :). Probeer anders ook marktplaats enzo. Succes met de verkoop!

  6. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Ze worden vaak nog wel verkocht, maar de vraag stort meestal wel in na een nieuwe release. Maar voor een scherpe prijs krijg je ‘m wel weg :). Probeer anders ook marktplaats enzo. Succes met de verkoop!

    dank je, tenminste iemand die iets positiefs te melden heeft. ik ga kijken of ik er wat voor kan krijgen bij game mania. waarschijnlijk niet zo veel. maar ik denk wel meer dan een tientje.

  7. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Bij gamemania krijg je een tientje ervoor, op internet mag je blij zijn met 15 euro.Of af en toe betaald een gek op mp 20 euro.succes

  8. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Bij gamemania krijg je een tientje ervoor, op internet mag je blij zijn met 15 euro.Of af en toe betaald een gek op mp 20 euro.succes

    ik krijg er 8 euro voor. das de laatste keer dat ik een full priced game koop bij game mania.

  9. 2457 XP
    peyj's avatar

    ik krijg er 8 euro voor. das de laatste keer dat ik een full priced game koop bij game mania.

    Game mania is sws erg daarin. Mijn lokale gameboer geeft wel een goede prijs (als je instore credit goed vindt). Spaar ik het gewoon op totdat ik genoeg heb voor een game of twee :).

  10. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Game mania is sws erg daarin. Mijn lokale gameboer geeft wel een goede prijs (als je instore credit goed vindt). Spaar ik het gewoon op totdat ik genoeg heb voor een game of twee :).

    ach ja, de stapel games die ik in leverde, levert me uiteindelijk 44 euro op. dan heb ik al bijna me new nintendo 3ds xl bij elkaar
    ik weet dat het erg is dat ik dit zeg, maar ik hoop gewoon bijna dat gamemania failiet gaat. hoe die winkel kan overleven tegenwoordig terwijl heel veel gamewinkels naar de klote gaan is echt onbegrijpelijk. ze rekenen vaak tot heel laat de volle prijs voor een game. en dan rekenen ze nu nog steeds 40 euro voor een tweedehands game die op marktplaats allang 15 euro kost. dat soort shit. ik snap het gewoon echt niet. en je krijgt trouwens veel minder geld als je het contant wilt. ze verdienen al veel aan je, en dan moet je het geld perse bij hun uitgeven ? wat een lulkoek. gewoon kleingeestig zijn ze. hebberig.

  11. 2457 XP
    peyj's avatar

    ach ja, de stapel games die ik in leverde, levert me uiteindelijk 44 euro op. dan heb ik al bijna me new nintendo 3ds xl bij elkaar
    ik weet dat het erg is dat ik dit zeg, maar ik hoop gewoon bijna dat gamemania failiet gaat. hoe die winkel kan overleven tegenwoordig terwijl heel veel gamewinkels naar de klote gaan is echt onbegrijpelijk. ze rekenen vaak tot heel laat de volle prijs voor een game. en dan rekenen ze nu nog steeds 40 euro voor een tweedehands game die op marktplaats allang 15 euro kost. dat soort shit. ik snap het gewoon echt niet. en je krijgt trouwens veel minder geld als je het contant wilt. ze verdienen al veel aan je, en dan moet je het geld perse bij hun uitgeven ? wat een lulkoek. gewoon kleingeestig zijn ze. hebberig.

    Ik kocht daar ooit Portal 2 tweedehands, om in de eerst volgende winkel de nieuwe voor 2 euro minder te vinden. Sindsdien skip ik Gamemania uit principe. Enige positieve wat ik ooit van Gamemania heb gekregen was een Uncharted 3 klantenpas :P.

  12. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Ik kocht daar ooit Portal 2 tweedehands, om in de eerst volgende winkel de nieuwe voor 2 euro minder te vinden. Sindsdien skip ik Gamemania uit principe. Enige positieve wat ik ooit van Gamemania heb gekregen was een Uncharted 3 klantenpas :P.

    ja die gasten lopen echt achter de feiten aan. freerecordshop was toch ook van dezelfde eigenaar ? failiet. de gamemania gaat dit niet lang volhouden hoor. als mensen budgetgaming.nl ontdekken tenminste. als mensen een beetje nadenken en eerst op marktplaats kijken ofzo.

  13. 191 XP
    F1veteran's avatar

    ik wil em wel hebben voor 17,50 inclusief verzendkosten