Forum

Topic: Destiny Raid

Anoniem's avatar

Yo guys..
zijn er ook actieve destiny gamers die zin hebben om mij te helpen en de raids te gaan doen? heb de game nu al half jaar en probeer al weken/maanden een groepje te vinden om dit te doen >.< Acc= Sjizzel add me ^^ 26jr

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. Anoniem -
    17.142.159..xxx's avatar

    Probeer het hier eens; http://www.destinylfg.net/

  2. 21 XP
    kansloze's avatar

    Op welke dagen van de week wil je dit doen?

  3. 2 XP
    dantheone70's avatar

    Sjizzel,
    Ik ben regelmatig actief.
    Zoek me maar op mss kunnen we meer samen doen.
    Ook ik ben een virgin wat betreft RAID.
    Ik ben meestal dinsdag, donderdagavond en in het weekend online
    Er zijn ook communitys
    die behulpzaam zijn waar je je kan aanmedlen.

  4. 21 XP
    kansloze's avatar

    @dantheone70: Ook ik heb nog nog nooit een raid gespeeld. Ben eigenlijk elke dag wel even online behalve donderdag. Maar volgens mij kan een raid best lang duren.

    Je kan me toevoegen op psn met de naam kansloze (31 jaar)

  5. 2 XP
    Sjizzel's avatar

    @17.142.159..xxx: oh cool! had ook al iets gevonden als in een app maar dat werkt voor geen meter..

    @dantheone70: ben er meestal in de middag en avond wel aan het gamen, tof voeg ik jou en kansloze toe! thnx

  6. 2 XP
    dantheone70's avatar

    @kansloze: Ja raid kan lang duren zeker als je het voor het eerst doet.
    De eerste hebben er 7 uur over gedaan om te kraken. en dezelfde doen dit nu binnen het uur(check you tube). uitdaging toch?

  7. Anoniem -
    89.146.11.xxx's avatar

    @dantheone70: Dan maar een keer in het weekend vermoed ik. 7 uur is best een lange tijd maar wel een keer tof om ze te doen.

  8. Anoniem -
    94.212.139..xxx's avatar

    Heb inmiddels de vault of glass helemaal doorlopen en met de kingsfall ergens halverwege, die laatste is echt moeilijk maar wel tof!
    Zelfs met paar mensen die wisten wat ze deden, waren we een paar uur onderweg..
    Heb jullie toegevoegd!!

  9. Anoniem -
    173.245.53.xxx's avatar

    Voeg ma maar toe old_dirty_chef light level 290 and counting 26 jr

  10. Anoniem -
    156.83..xxx's avatar

    Yo, altijd tof om de raid te doen. Zelf paar keer maar gedaan met experienced guys.
    Met beetje goed team is het in 3 uur te doen (kwamen tot Oryx en toen moest de helft weg)

    voeg me gerust toe (McGti)
    (titan 300 light)