Forum

Topic: PS4 3.50 BETA gebruikers gezocht

Anoniem's avatar

Hallo,
Ik ben uitgenodigd voor de system update beta test, zijn er nog meer mensen die deze hebben gekregen en af en toe wat willen gamen en praten over de opties en waarschijnlijk fouten, aangezien je dit niet mag overleggen met personen die niet meedoen aan de beta test?
Groetjes,
C:Istus

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. Anoniem -
    94.215.29..xxx's avatar

    Béta :p

  2. 46 XP
    Janzzuh's avatar

    Ik ben ook uitgenodigd voor de 3.50 BETA maar heb nog geen tijd gehad om te update.

  3. 322 XP
    WippertNL's avatar

    Mijn USB-HDD van 2TB werd niet meer herkend na deze update 3.50, er meteen afge-kk’rd… Terug naar versie 3.15… SONY vuile flikkers wat flikken jullie mij nou..?!?

  4. 790 XP
    MightyMostert's avatar

    Ik had hem er op zitten maar ook weer verwijderd. Gaf elke keer een storing waardoor mn zoon niet meer kon spelen…

  5. Anoniem -
    83.83.237.xxx's avatar

    Bèta loopt stabiel maar is niet echt bijzonder. Ik vraag me af wanneer sony nu eens in de gaten krijgt dat al die sociale troep niet het belangrijkste is en dat ze nu eerst eens iets aan die verschrikkelijke user interface moeten doen …..
    Ik wil nu eindelijk eens games kunnen vastpinnen en folders kunnen maken … verder wordt het tijd dat usb hdd support toegevoegd wordt. Ook de mediaplayer moet weer terug zoals hij was