Forum

Topic: Loeb Rally Evo

Anoniem's avatar

Hallo allemaal, mijn eerste post hier.

Sinds enige tijd game ik met veel plezier met mijn Thrustmaster T80 Loeb Rally Evo op de PS4.

Moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door de besturing. Maar sinds een paar dagen doet mijn stuur raar. Ben het aan zetten van de ps4 krijg ik een melding dat de microphone niet is aangesloten. Heb ook helemaal geen miicrophone?

Bij het starten en spelen van de game is er nu een hele grote stuur beweging nodig om de auto’s te laten sturen….zwaar irritant en de auto wordt zo onbestuurbaar.

Wie heeft dit zelfde probleem of weet hoe je dit op kan lossen?

Bedankt allemaal

En ja Dirt heb ik al besteld 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. Anoniem -
    62.210.112..xxx's avatar

    Dan staat je stuur op gamepade mode. Op internet kun je terugvinden hoe je dat weer kan terugzetten.

  2. 2 XP
    rallyjef's avatar

    @62.210.112..xxx: thnx voor je reactie, heb in inmiddels wat gevonden op internet en ga hem zo goed zetten. Had al zowat een nieuwstuur gekocht maar denk dat het zo wel goed komt, nogmaals bedankt

  3. 1151 XP
    RStylesGeleen's avatar

    Ik heb ook een vraag over SLR Evo. Ik heb de game in Duitsland gekocht maar ben er nog niet aan begonnen omdat ik bijna WRC 5 platina heb, weet iemand toevallig of ik bij SLR Evo alles op Engels kan instellen? Of dat de troffeeen in het Engels of Duits staan? Mij maakt het niet veel uit want ik kan Duits verstaan maar als alles in het Engels is is toch wat fijner