Forum

Topic: Lego Games

Anoniem's avatar

Hallo allemaal,

Ik was benieuwd wat jullie van de lego games vinden? en welke de beste is die jullie gespeeld hebben?

Ik zelf vind ze fantastische ik ben 26 maar geniet volop van die games.

Helaas is voor mij de beste lego game nog niet naar de PS4 gekomen en dat is lego City Undercover die van de WIIU. Ik heb geprobeerd TT Games te mailen maar helaas nooit reactie terug ontvangen, iemand die wel in contact is gekomen met TT?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. Anoniem -
    66.249.75..xxx's avatar

    Ik vind zelf LEGO Marvel Super Heroes met afstand de leukste LEGO game die ik gespeeld heb.

  2. 1159 XP
    rolf77's avatar

    Ik ben 38 en vindt ze nog steeds leuk! Niks mis mee hoor. Mijn eerste was lego star wars op de psp. En degene waar ik het meeste lol mee heb gehad was lego pirates of the caribean

  3. Anoniem -
    145.102.41..xxx's avatar

    Iemand trouwens wel is met succes wat terug gehoord
    van Warner Bros of TT game als je ze mailt?

    Want ik de vraag neergelegd bij ze of het mogelijk was dat ze misschien Lego City Undercover ook naar de andere consoles konden brengen, of misschien een pre sequeel. maar ik heb nooit wat terug gehoord van beiden partijen

  4. 173 XP
    Fouad's avatar

    Ik ben nooit echt fan geweest van de LEGO games, behalve van LEGO Racers. Ik heb vrij recent LEGO Marvel Super Heroes geprobeerd, en dit bevalt me wel.

  5. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    @145.102.41..xxx: Undercover is niet door Warner Bros uitgegeven, maar door Nintendo zelf. Die gaat dus nooit naar andere platformen komen. Ook zou de migratie veel te duur zijn, aangezien de WiiU qua hardware flink afwijkt van de ‘gewone’ consoles.

  6. Anoniem -
    17.142.147..xxx's avatar

    @Mithrandir:

    Ah oke vandaar dat ik van zowel TT en WarnerBros
    geen reactie terug kreeg.

    Wel jammer want ik verwacht dat Lego City Undercover het goed zou doen
    op de andere consoles.

    Bedankt voor je reactie!!