Forum

Topic: Media streamen naar PS3

Anoniem's avatar

hey ik wil graag media streamen naar mn PS3

ik doe nu de hele tijd een usb stick in mn ps3 en kijk zo series en films maar hij ondersteunt niet alle bestandstypes (mkv bijvoorbeeld)

zijn er programma’s waarmee ik naar mn ps3 kan streamen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 91 XP
    Srakkars's avatar

    Het kan met Windows Media Player doen. Een bekende is ook PS3 Media Server. En met Google kom je ook heel ver. 😉

  2. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Was hier geen handleiding van op dit forum?

  3. 95 XP
    wes786's avatar

    Ik gebruik zelf PS3 Media Server.

  4. 8 XP
    Majima's avatar

    Ah ok de PS3 Media Server heb ik eerder geprobeerd maar ik kreeg mijn PS3 niet gevonden. Ik dacht ik vraag het op dit forum wellicht dat jullie er ervaring mee hebben. Hoe krijgen jullie contact met de PS3 en je PC?

  5. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik doe het zelf met Vuze, hij herkent hem automatisch als die op hetzelfde netwerk zit. Verder is het gewoon je bestandje er naar toe slepen, en het programma doet de rest.

  6. 8 XP
    Majima's avatar

    ah thanks die ga ik checken

  7. 8 XP
    Majima's avatar

    Ik doe het zelf met Vuze, hij herkent hem automatisch als die op hetzelfde netwerk zit. Verder is het gewoon je bestandje er naar toe slepen, en het programma doet de rest.

    jeetje poepje scheetje dit werkt lekker zeg! Was eerst een gebruiker van Vuze maar sommige torrent sites werkten niet met Vuze, daarom heb ik het niet meer gebruikt en weggedaan. Dus nooit deze functie gezien. Gisteren opnieuw gedownload en damn het werkt wel erg netjes zeg! Thanks

  8. 1374 XP
    rva_96's avatar

    No problem 😉 Meestal werken magnet links niet met vuze, maar als het goed is kan je dat ook bij instellingen aanzetten. Voorderest werkt alles bij mij nog (tot nu toe).