Forum

Topic: Tritton kunai.

Anoniem's avatar

Hee psx’ers,

Ik heb wat gezocht naar headsets en kwam op de Tritton Kunai uit ( http://www.bol.com/nl/p/tritton-kunai-stereo-headset-wit-ps3-ps4-ps-vita/1004004013068296/ ),
maar ik heb er nog wat vraagjes over.
Nu wil ik deze gebruiken voor het gamen op de ps4.
Maar ik weet nog niet of deze hierop werkt.. (Staat nergens duidelijk beschreven)
Dus dat is vraag 1: Werkt deze op de ps4?
En vraag 2 is: Kun je duidelijke voetstappen horen op FPS games, zoals call of duty of battlefield?
En vraag 3: Heeft deze headset ook minpunten? Zoals kraken enzo?

Desnoods kun je je eigen ervaringen erbij schrijven.

Graag hoor ik van jullie (Als jullie ervaring hebben met deze tritton.)
Alvast bedankt!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    Ik zelf heb de Tritton Pro+ in bezit en deze werkt wel gewoon op de ps4
    Verder kan je duidelijk de voetstappen horen en vooral als je met Ghosts bijvoorbeeld Dead Silence en Amplify gebruikt

    Maar ik zal je aanraden om even te kijken op hun officiële site
    http://www.trittonaudio.com/
    Waarschijnlijk werken alle Tritton headsets gewoon op de ps4 hoor

  2. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Het is een stereo headset,qua geluid zal die beter zijn dan je tv.Beter ga je voor tritton 720+ pf tb px4.

  3. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Het is een stereo headset,qua geluid zal die beter zijn dan je tv.Beter ga je voor tritton 720+ pf tb px4.

    Het gaat me eigenlijk niet zo zeer om de kwaliteit, maar meer om de surroundsound erin. Zodat ik weet waar enemies lopen etc.

  4. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Ik heb de Kunai, heb hem nog niet getest op m’n Ps4 maar ik vind hem een eer goeie headset prijs/kwaliteit

  5. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Het gaat me eigenlijk niet zo zeer om de kwaliteit, maar meer om de surroundsound erin. Zodat ik weet waar enemies lopen etc.

    Koop hem dan bij bol.com of ergens anders waar je het product kan terugsturen als je niet tevreden bent.

  6. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik heb de Kunai, heb hem nog niet getest op m’n Ps4 maar ik vind hem een eer goeie headset prijs/kwaliteit

    Joo, zodra je hem getest hebt, kun je mij dan vertellen of je de voetstappen kunt horen van enemies?

    Koop hem dan bij bol.com of ergens anders waar je het product kan terugsturen als je niet tevreden bent.

    Gaat moeilijk als ik mijn ps4 nog niet heb.
    Ben nu in de tussentijd aan het rondkijken voor accesoires voor bij mijn ps4.

  7. 90 XP
    D92V's avatar

    Als je interesse hebt heb ik nog wel een Tritton PRO+ liggen voor een mooi prijsje, anderhalve maand oud en helaas veel te weinig gebruikt

  8. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Joo, zodra je hem getest hebt, kun je mij dan vertellen of je de voetstappen kunt horen van enemies?

    Gaat moeilijk als ik mijn ps4 nog niet heb.
    Ben nu in de tussentijd aan het rondkijken voor accesoires voor bij mijn ps4.

    Dan wacht je toch totdat je ps4 binnen is,waarom zoveel haast terwijl je de ps4 nog ni hebt.

  9. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Een vriend van me heeft de Tritton Kunai op de Ps3 en die gebrukt hem nu ook op de Ps4 en dat werkt gewoon.
    Volgens hem was het geluid op de Ps3 gewoon goed en je kon ook goed voetstappen horen, hij had alleen het probleem dat ie de microfoon erg ver van zijn mond vandaan moest houden omdat de microfoon zelfs alle kleine geluiden die je maakte registreerde.

    Ik heb zelf de Turtle Beach P11 en daarbij hoor ik voetstappen ook supergoed.

  10. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Een vriend van me heeft de Tritton Kunai op de Ps3 en die gebrukt hem nu ook op de Ps4 en dat werkt gewoon.
    Volgens hem was het geluid op de Ps3 gewoon goed en je kon ook goed voetstappen horen, hij had alleen het probleem dat ie de microfoon erg ver van zijn mond vandaan moest houden omdat de microfoon zelfs alle kleine geluiden die je maakte registreerde.

    Ik heb zelf de Turtle Beach P11 en daarbij hoor ik voetstappen ook supergoed.

    Bedankt voor je suggestie!
    Misschien kijk ik nog naar die TB P11!

    Edit:
    Ik heb even rondgekeken.
    Maar klopt het dat je via andere kabels moet werken om het ingame geluid via de headset te laten komen?
    Bol.com zegt hetvolgende:

    * Voor volledige PS4-compatibiliteit is update 1.50 van de PS4 systeemsoftware en een stereo geluidsuitgang van TV of audioversterker voor gamegeluid nodig. Als je geen TV of audioversterker gebruikt voor gamegeluid is sommige functionaliteit beperkt (zoals game- & chatgeluid via USB).

    Maar ik ken al die begrippen niet, dus kan iemand mij wijzer maken?
    Wat word bedoelt met voor volledige compatibiliteit is update 1.50 nodig?
    En wat bedoelen ze met ‘een stereo geluidsuitgang van TV of audioversterker?

  11. 357 XP
    Mausie's avatar

    Ik heb zelfs sinds 30 December de Turtle beach px22, en ben daar zeer tevreden mee, hij doet het ok helemaal op de ps4, en kan alles goed horen.