Forum

Topic: Skype crasht mijn plug-ins

Anoniem's avatar

Hallo,

Een maand of twee geleden was er een update voor skype, de grote update waar heel het uiterlijk werd aangepast.

Sinds die update crasht skype mijn plug ins. Ik heb mijn plug ins geupdate, heb voor virussen op mijn computer gescand en ik heb zelfs mijn videokaart opgestuurd om te checken of hij kapot was en zelfs nadat ik dat allemaal had gedaan blijft hij crashen. Het gebeurt zoon 1 keer in de 2 dagen en het gebeurt altijd wanneer skype aanstaat dus ik denk dat skype de reden is.

Nu vroeg ik me af of iemand weet waar ik de oudere versie van skype kan downloaden in de hoop om het probleem op te lossen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Ik weet niet welke (PC) versie van Skype nu zit, gebruik skype op de iPhone.. Maar deze versie is van Oktober.

    http://mashable.com/2012/10/25/skype-6-0/

  2. 98 XP
    BudsieBuds's avatar

    Het is mij niet duidelijk waarvoor de plug-ins zijn en welke het dan zijn, maar hier kun je oude revisies downloaden.