Forum

Topic: Welke games zijn hun geld waard

Anoniem's avatar

Ik heb dit topic gestart omdat mij lang niet duidelijk is welke games hun geld nou waard zijn. Zo heb je PAIN, lijkt me een leuk spel maar is dit niet na 5 minuten wel bekeken.

Mijn vraag is dus ook. Welke games heb jij gekocht en wat vond je ervan ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

122 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    SuperStar Dust HD is heel erg vet.. die kan ik je zeker aanraden πŸ™‚

  2. 251 XP
    Bassen's avatar

    Net een filmpje op youtube bekeken, maar is het de bedoeling die stenen en andere ruimte spullen van je wereldje af te houden ?

  3. 207 XP
    Niekker's avatar

    Crash Bandicoot is een masterpiece;)

  4. 251 XP
    Bassen's avatar

    Hoe zit het dan met het spel PAIN ?

  5. 207 XP
    Niekker's avatar

    ik heb m niet, dus ik kan je daar niets over vertellen…

  6. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Hoe zit het dan met het spel PAIN ?

    Ik heb PAIN wel, dit is zoals je zelf ook al opmerkte niet heel erg lang leuk. Toch ken ik veel mensen die er toch wel heel veel plezier aan beleefden in tegenstelling tot mezelf.

  7. 251 XP
    Bassen's avatar

    Thans voor de reactie, ik weet nu dat het spel dan ook niks voor mij is

  8. 40 XP
    sambalbij's avatar

    calling all cars is ook best leuk, best verslavend

  9. 1 XP
    Praetorianx's avatar

    Hoi Allemaal, ik ben nieuw hier….

    Veel succes met deze site. Ik denk echt dat hier voldoende animo voor is, vooral op het gebied van video streamen.

    Ratched and Clank vinden mijn zoontjes werkelijk prachtig.

    Zelf vond ik Uncharted grafisch erg mooi. Het spel op zich vond ik iets te makkelijk.

    NHL 08 EA is mijn favoriete sportspel. Dit spelen we met z`n vieren en dan met alle spelregels zoals het hoort…

    grtz
    Praetorianx

  10. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Unreal is een aanrader, al is het zeker geen aanrader voor iedereen. Veel mensen vinden het ’te moeilijk’… Misschien is Call of Duty 4 een betere keuze als je van wat makkelijkere online games houdt:)

  11. 304 XP
    Edwin's avatar

    Als je ongelooflijk veel goede gameplay voor weinig geld wil, moet je Oblivion kopen.

    Ook voor games als Resistance en Motorstorm, die nu in de budgetbakken liggen (voor zover je 35-40 eu budget KAN noemen) krijg je _echt_ waar voor je geld.

    Verder hangt het er een beetje vanaf of je een single player of multiplayer fan bent… CoD4 heeft goede MP (SP was heel goed maar te kort), geldt tevens voor Rainbow Six. GRAW2 heeft daarentegen alweer een langere SP.

    Ook kan ik iedereen Everyday Shooter aanraden, hele toffe game voor slechts een 10tje (volgens mij) πŸ™‚

  12. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    RFoM/Motorstorm kan je wel voor minder dan 40 krijgen hoor.

  13. 1386 XP
    Redd's avatar

    Basically heb ik alles wel gekocht ‘samen’ met een kennis van mij, wij wonen vrij dicht van elkaar en vullen elkaar dus aan. :p

    De enige games die ik voor herhaling vatbaar vind zijn Pixeljunk Monsters, Pixeljunk Racers(Alleen als je vaak met vrienden zit) en warhawk uiteraard. :p

    Ik heb super stardust en blast factor (wat grotendeels hetzelfde is) ervaren als ‘moeilijk’, je gamed het aan 1 stuk door tot je vast zit, en verder als dat punt kom je dan ook amper. Bij mij liggen die dus ook in de “History” map..
    Pain is inderdaad best leuk, maar grotendeels door een gebrek aan story-mode oid vind ik het tot nog toe de moeite niet waard het nog een keer te spelen, namelijk de derde keer. (De tweede keer kwam omdat ik een character had gekocht ;))

    Verder moet je kijken wat je leuk vind.. Rub-a-dub kan leuk zijn, maar het moet wel jou ding zijn.

    EDIT.

    Hadden we het hier niet over PSN games? Mede door het feit dat we op het Playstation Network board zitten?

  14. 251 XP
    Bassen's avatar

    Ik ga binnenkort maar even door de psn store bladeren en eventueel wat aankopen doen.

  15. 304 XP
    Edwin's avatar

    Pixeljunk Monsters vond ik niet heel veel aan, niet mijn type game. Zou als je twijfelt tussen Blast Factor en Super Stardust HD de laatste kiezen, erg verslavend.

    Maar Everyday Shooter slaat echt alles, die game is Γ©cht verslavend leuk. Prachtige kleurtjes enzo, heel leuk!

  16. 1386 XP
    Redd's avatar

    Mocht je “vast” zitten, er staan voor bijna elk level tutorials op youtube voor pixeljunk monsters.
    Ik geef toe! Heb het gebruikt voor een paar rainbows. :X

  17. 19 XP
    JAT1M's avatar

    zou het niet leuk zijn als mensen reviews maken .. dus met de plus punten en min punten aan een game …

    en vervolgens mooie uitleg bij … miss plaatjes shots enzo …
    en natuurlijk NIET spoilen ! :}

    mij lijkt het wel wat ..

  18. 251 XP
    Bassen's avatar

    Had ik zelf ook al aan gedacht, echter ben ik er totaal niet goed in, tevens in mijn spelling BAGER

  19. 19 XP
    JAT1M's avatar

    ik ben zelf dyslexties, maar tegenwoordig hebben we toch Word op onze pctjes ? (en macjes)

  20. 251 XP
    Bassen's avatar

    Ja, maar dat zal niet een goede zinsbouw maken van onze zelfbedachte zinnen

  21. 3 XP
    JTxtreme's avatar

    GTA IV 100% alleen al voor de multiplayer πŸ˜€

  22. 13 XP
    BusT3D's avatar

    GTA IV, FIFA08, Guitar Hero III, de enigste games in mn collectie die hun geld waard waren IMO.

  23. 251 XP
    Bassen's avatar

    Het gaat hier om games uit het PlayStation netwerk, vandaar dat het topic in “PlayStation Network” staat. Toch bedank voor jullie reacties

  24. 304 XP
    Edwin's avatar

    Heb het al eerder gezegd: Riff: Everyday Shooter. Best pittig en erg mooi.

  25. 251 XP
    Bassen's avatar

    ik wacht nog even met kopen tot het weer wat slechter weer is, is me nu te mooi en ik vermaak me nu wel met gta IV

  26. 434 XP
    JoeyNL's avatar

    Nou ja, Zoals ik al gelezen heb zie ik dat jij pain wilt kopen. Nou ik heb PAIN. Het is een kort spel. Je hebt maar 1 level en je hebt maar 4 Characters (1 Character rest moet je unlocken). Maar je heb wel veel mogelijk heden. Zeker split screen. Ik heb gemerkt dat er ook updates zijn. En er hangt ook reclame in het spel van Buzz en van het Spel zelf dat er iets komt (Bord: Coming Soon).

    De games die ik geld waar vind is:
    PAIN (Kort maar krachtig)
    GTA IV
    Call of Duty 4: Modern Warfare
    Rainbow Six Vegas 2

  27. 1386 XP
    Redd's avatar

    Dat zijn wederom 3 niet-PSN titels… πŸ˜‰
    We zitten op het Network-board luitjes. ^_^

    Ik blijf erbij dat PAIN wel leuk is om te spelen als er mensen langs komen, maar het een tweede keer spelen? Nee..
    Het is wel een leuke game om te doen met mensen die hem nog niet gespeeld hebben.. :p

  28. 13 XP
    BusT3D's avatar

    Mensen.. Is High Velocity Bowling wat?

  29. 304 XP
    Edwin's avatar

    Mensen.. Is High Velocity Bowling wat?

    Is een echte partygame. Maar wel erg leuk:tiffguy:

  30. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Als er een game is die ze geld waard is is het Metal Gear Solid 4 wel… Valt me tegen dat die nog niet voorbij is gekomen na 3 pagina’s :p

  31. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Als er een game is die ze geld waard is is het Metal Gear Solid 4 wel… Valt me tegen dat die nog niet voorbij is gekomen na 3 pagina’s :p

    Het gaat ook over PSN games…

  32. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Ja… dat uhhh… *zucht*

    Ik bedoelde natuurlijk niet MSG 4 he, ik had het over Dark Mist! Typefout, kan gebeuren natuurlijk.

    *verstopt zich onder bureau*

  33. 454 XP
    arwin1993's avatar

    Als de psn kaarten komen is het eerste wat ik doe calling all cars halen heb nog een party game nodig en die komt dan zeker wel hoog in aanmerking

  34. 8 XP
    PUGZ1983's avatar

    PAIN is best lachen, als Partygame ok, maar voor de rest gaat het vervelen. Mijn vriendin is nog steeds gek op Kula World ( PS1 download ).

  35. 277 XP
    RevXxx's avatar

    een tip.

    kijk maar naar Gamekings en dat soort shit en je komt er wel.
    de meeste games zijn wel goed. maar jammer genoeg kun je ze niet ruilen in de winkel.

  36. 1402 XP
    Selec1's avatar

    een tip.

    kijk naar Gamekings en dat soort shit en je komt er wel.
    de meeste games zijn wel goed. en als ze niet goed zijn gewoon weer naar de winkel terug brengen en om ruilen.

    Nogmaals: het gaat hier over PSN games. Die zijn dus niet te ruilen via een winkel.

    En GameKings zuigt… (behalve als ze bezoekers leveren via een actie natuurlijk)

  37. 1386 XP
    Redd's avatar

    Nu met die trophies erbij, is Super Stardust HD het wel waard. πŸ™‚

  38. 268 XP
    pukkieman's avatar

    Wou net zeggen maar dan moeten ze opschieten met die psn kaarten

  39. 277 XP
    RevXxx's avatar

    Nogmaals: het gaat hier over PSN games. Die zijn dus niet te ruilen via een winkel.

    En GameKings zuigt… (behalve als ze bezoekers leveren via een actie natuurlijk)

    ik weet het ik hoor het wel vaker van Gamekings.
    ik vindt ze wel goed maar ook weer niet zo goed. :glasses:

  40. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Ik VOND gamekings echt subliem een paar jaar terug. Maar het niveau is dramatisch gezakt, heb absoluut geen zin meer om het te kijken.

  41. 14 XP
    Scarface's avatar

    Gamekings moet ook zijn geld verdienen..1 keertje raden hoe ze dat doen. Maar ik vind dat Call of Duty 4 zeker een game is die zijn geld meer dan waard is. GTA 4 viel me een beetje tegen. Maar als je naar het aanbod van games kijkt met hetzelfde genre.. Zul je er weinig vinden. Dus ja GTA 4 is ook je geld waard. Wat wel geinig is. Is dat de mensen die hem in de eerste week kochten 60 euro moesten betalen. 1 weekje later kostte hij nog maar 48 euro.

  42. 145 XP
    Flux's avatar

    Ik vind dat de volgende spellen het geld wel waard is:

    Ratchet and clank: Tools Of Destruction.

    Uncharted.

    Call of duty 4 Modern Warfare.

    Soul Calibur IV.

    Ik heb in het lijstje niet MGS4 staan omdat die mij zeer tegenviel:P.

  43. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik vind dat de volgende spellen het geld wel waard is:

    Ratchet and clank: Tools Of Destruction.

    Uncharted.

    Call of duty 4 Modern Warfare.

    Soul Calibur IV.

    Ik heb in het lijstje niet MGS4 staan omdat die mij zeer tegenviel:P.

    We hebben het hier toch over PSN games?

    Mij lijkt Eden en Pain echt super. Ik ga ze binnenkort maar eens aanschaffen denk ik!

  44. 38 XP
    fawakaswa's avatar

    Rub-a-dub heel leuk

    en Oblivion iemand toch het spel met de meeste speel tijd op de ps3

  45. 954 XP
    Callme's avatar

    call of duty 4

  46. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Pixeljunk Eden en PAIN zijn inderdaad heel erg leuk. πŸ˜€

  47. 1386 XP
    Redd's avatar

    Eden!

    Wederom gaat dit thread weer niet over alleen psn titels.. :p

  48. 39 XP
    HC-Terrror79's avatar

    hallowa ik heb tekken5 ik vind daar de online modus wel leul kun je eindelijk een tekken online spelen, uncharted heb ik ook is nu weer een beetje intresanter geworden nu die trofies er zijn een nieuwe uitdaging, call of duty4 vind ik ook super maae dan alleen de online game, ik ben nu alleen nog an wachten tot de nieuwe patch voor burnout komt eens lekker die moters deuken lol greetings Terrror

  49. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Jullie moeten mij helpen met kiezen!

    Ik heb nog €14,02 in mijn portemonnee. Ik heb Super StarDust HD al en ik wil 1 van die uitbreidingen kopen (Γ  la €3,99).

    Dan heb ik nog €10,03 over. Zal ik dan PAIN of PixelJunk Eden kopen?

    AAAAAaaaah de twijfels!

  50. 480 XP
    Flow's avatar

    Pixel junk eden als je het mij vraagt. Ik vind PAIN na een tijdje niet meer zo leuk πŸ˜€ met de demo van pixeljunk ben ik nu nog bezig πŸ˜€

  51. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Pixel junk eden als je het mij vraagt. Ik vind PAIN na een tijdje niet meer zo leuk πŸ˜€ met de demo van pixeljunk ben ik nu nog bezig πŸ˜€

    Ik ben de demo nu eigenlijk al zat. Na 1 keer gespeeld te hebben (tot de tijd limiet).

    Ik zit nu ook weer te twijfelen tussen wel Super StarDust pack ik moet kopen.
    Ik vind multiplayer met mijn broertje leuk maar die extra spel soorten lijken me ook leuk!

  52. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Mijn games die het waar zijn: (bedoeld voor online niet meegeteld):
    Heavenly Sword: heel erg tof, top verhaal, top gfx, niet heel moeilijk maar het is je 20e(tweedehands) zeker waard.
    Oblivion: beste Ps3 spel by far.
    Virtua Tennis3: erg leuk met vrienden
    Ratchet and Clank: heel tof, zeker niet ’te kiddy’

  53. 39 XP
    HC-Terrror79's avatar

    ik zou dan voor pain gaan lijkt me toch leuker greetings hc-terrror79

  54. 304 XP
    Edwin's avatar

    Mijn games die het waar zijn: (bedoeld voor online niet meegeteld):
    Heavenly Sword: heel erg tof, top verhaal, top gfx, niet heel moeilijk maar het is je 20e(tweedehands) zeker waard.
    Oblivion: beste Ps3 spel by far.
    Virtua Tennis3: erg leuk met vrienden
    Ratchet and Clank: heel tof, zeker niet ’te kiddy'

    En Heavenly Sword en Ratchet zijn Platinum geworden, dus die zijn maar 3 tientjes πŸ™‚

    Heel leuk, maar het gaat hier om PSN games πŸ˜‰ Dus weer ontopic πŸ™‚

  55. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik heb net Eden gekocht :). PAIN komt later wel.

  56. 62 XP
    Dordtstar's avatar

    Jongens, COD4 (Vooral de online) vind ik die 70 euro wel waard geweest, en GTA4 heeft het ook wel goed gedaan voor een paar maanden!

  57. 1402 XP
    Selec1's avatar

    VERDOMME!

    Dit topic (“Welke games zijn hun geld waard”) staat in het sub forum “PlayStation Network”.

    1+1=2. Het gaat hier om PSN games!

  58. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    En Heavenly Sword en Ratchet zijn Platinum geworden, dus die zijn maar 3 tientjes πŸ™‚

    Heel leuk, maar het gaat hier om PSN games πŸ˜‰ Dus weer ontopic πŸ™‚

    Excuses.
    @ratz: :/

  59. 5 XP
    //TypeS//'s avatar

    GTA4 vind ik zeker waard voor je geld

  60. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    BURNOUT PARADISE :D(ja het is een PSN titel want hij zit in de store)

  61. 440 XP
    Sammerd's avatar

    COD4 , Midnight Club: LA, Resistance, Motorstorm

  62. 2 XP
    THE.STIG's avatar

    Warhawk is de beste psn game, vooral met de update packs van de pss.

  63. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    littlebigplanet uncharted farcry 2 granturismo 5 proluege

  64. 293 XP
    Japsuh's avatar

    littlebigplanet uncharted farcry 2 granturismo 5 proluege

    Maar daarvan staat er maar eentje in de Store…

  65. 468 XP
    TwysT's avatar

    gta en cod waren uiteraard hun geld waard, nu ook uncharted (25 euro ofzo) en ik hoop far cry 2…

  66. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Mensen, het gaat hier om de games uit de store ( PSN games )

  67. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    Wipeout HD is super…

    …maar als je pulse en pure op de PSP hebt en/of geen HDTV, zeker niet de moeite. Het is puur een grafische upgrade met enorm veel detail (het ziet er echt geweldig uit), ik heb WipeHD niet op een SDscherm gezien maar ik kan me zo voorstellen dat je dan niet echt heel veel waar voor je geld krijgt, zeker als je al bekend met de PSP wipeouts bent

    Wat me tegenviel was 8 tracks maar, terwijl je toch zou verwachten dat ze alle ouwe tracks effe hadden gerestyled. Waar blijven de gratis downloads met MEER?!

    Verder vond ik persoonlijk Warhawk een miskoop, zeker als je nagaat dat het eigenlijk een volwaardige game zou moeten zijn vind ik het super mager wat je voor je geld krijgt. Zeker de oorspronkelijke download voor 30 euro was te duur voor wat je ervoor kreeg, en ik heb het na de eerste addon opgegeven (dacht dat de addon de game misschien wel wat meer diepgang zou geven, maar helaas), al met al waste of time and cash IMO.

    Weet iemand wat dat Linger in Shadows nou eigenlijk is?

  68. 52 XP
    tevash's avatar

    Ik heb Linger in Shadows. Het is (ook erg vaag ja) digitale interactieve kunst.
    Eigenlijk gewoon een filmpje wat je kan beΓ―nvloeden.
    Het filmpje is niet zo lang en eigenlijk is het ook veels te duur op PSN.

    Ik hoop dat Plunder (of Age of Booty) snel uitkomt, evenals Fat Princess. Dat lijken me erg goede games.

    Pain is leuk als je met z’n tweeΓ©n gaat bowlen, net als High Velocity Bowlen met z’n vieren.

    Super Star Dust HD is ook een aanrader als je van arcade shoot ‘em ups houdt.

    Ik heb gedownload van PSN:
    Calling All Cars
    Dark Mist
    flOw
    Go Puzzle!
    High Velocity Bowling
    Locorocco Correco
    Pain
    Pixeljunk: Eden
    Pixeljunk: Monsters
    Riff: Everyday Shooter
    Snakeball
    Super Stardust HD
    Super Street Fighter Turbo Puzzle Remix
    Theme Hospital
    Tori Emaki
    Linger In Shadow

    Ik had ook dat “basejump”-spelletje (weet even niet meer hoe het heet), maar die was echt vreselijk, de slechtste van allemaal!

  69. 85 XP
    pwvd's avatar

    Hoe vaak er in dit topic wel niet gezegd is dat het om PSN titels gaat, prachtig:P

    Heb zelf een keer Calling Al Cars gekocht, heel erg leuk spel met zijn 2en of eventueel meer. Daarna nooit meer wat gekocht omdat ik daarna geen creditcard meer heb kunnen gebruiken:(

  70. 20 XP
    jordygrunn's avatar

    ik hou meer van eigen gangetje gaan dus ik vind Saints Row 2 een top game! tenminste ik hoop voor je dat je deel 1 niet hebt gespeelt want is bijna hetzelfde

  71. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    Far Cry 2 is waar voor je geld

  72. 1748 XP
    Shmet's avatar

    COD 5 ook πŸ™‚

  73. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    CoD 5 zeker!:P ik speel die game echt iedere dag

  74. 480 XP
    Flow's avatar

    Fallout, Farcry 2, LBP, CoD 5 uhm….ben ik iets vergeten? πŸ˜›

  75. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Fallout, Farcry 2, LBP, CoD 5 uhm….ben ik iets vergeten? πŸ˜›

    Killzone 2?:P

  76. 790 XP
    Robbert's avatar

    Oblivion, 30 euro, meer dan 100 uur speeltijd ^^

  77. 896 XP
    WoofeR's avatar

    gewoon Battlefield: Bad Company kopen…:D:D:D:D

  78. 790 XP
    Robbert's avatar

    gewoon Battlefield: Bad Company kopen…:D:D:D:D

    Kan ook πŸ™‚ Ook leuke game vind ik ;P

  79. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    gewoon Battlefield: Bad Company kopen…:D:D:D:D

    Alleen wel nep dat je een huis kan slopen door een boormachine, vinden jullie niet?

  80. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    wiphout HD

  81. 790 XP
    Robbert's avatar

    Vind het eigenlijk wel handig πŸ™‚ Soms zijn dingen niet zo erg, al is het nep… (in mijn geval)

  82. 8 XP
    KieG's avatar

    De game die ik het beste vond van de PSN is wipeout HD!!! Zeker doen als je een Full Hd tv hebt! Gewoon genieten hoe het er uit ziet!

  83. 790 XP
    Robbert's avatar

    De game die ik het beste vond van de PSN is wipeout HD!!! Zeker doen als je een Full Hd tv hebt! Gewoon genieten hoe het er uit ziet!

    Als ik een Creditcard heb, dan ga ik die ook zeker kopen, nu is dat voor mij nog onmogelijk πŸ™

  84. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Vraag dan of je ouders er 1 voor je aanmaken waar je zelf geld op kan zetten enzo:P

  85. 790 XP
    Robbert's avatar

    Maar een creditcard kost toch ook geld om aan te vragen/ te houden? 😐

  86. 7 XP
    OdF's avatar

    Wipeout HD rules
    Flow is even leuk
    tekken is ook ok
    Pain is vet met vrienden

  87. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    007: quantum of solace (eerste game die ik online leuk vind:yahoo:)
    the bourne conspiracy
    GTA IV

  88. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Maar een creditcard kost toch ook geld om aan te vragen/ te houden? 😐

    Je moet dikke rente betalen over het bedrag wat je uitgeeft volgens mij…:huh:

  89. 66 XP
    sneezle's avatar

    Zonder enige twijfel MGS4 De eerste game die het mximale grafisch uit de ps3 perst

  90. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Alleen wel nep dat je een huis kan slopen door een boormachine, vinden jullie niet?

    Kan in het echt hoor moet je gewoon heel veel gaatjes maken ;).
    Maar waarom maak je je niet druk om als je een boormachine tegen een auto aan drukt dat die dan weer in een gilmmende bak veranderd?

    Battlefield is echt goed!!!

  91. 156 XP
    CypherThanatos's avatar

    Stardust is super verslavend! zeker het geld waard!

  92. 337 XP
    dicapo's avatar

    Ik heb een beetje spijt dat ik pain gekocht heb, t is wel ff leuk maar al snel saai. en als je die opdrachten wilt doen frustrerend omdat de meeste zowat onmogelijk zijn om te halen!

  93. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik heb een beetje spijt dat ik pain gekocht heb, t is wel ff leuk maar al snel saai. en als je die opdrachten wilt doen frustrerend omdat de meeste zowat onmogelijk zijn om te halen!

    Ik ben inderdaad ook niet zo’n groot fan van PAIN πŸ˜›

  94. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Fifa 09, bijvoorbeeld. Het is zo een grote verbetering, en dat vind ik knap van fifa. Daarom geef ik fifa een kei hard pluimpje:P

  95. 288 XP
    jenailik's avatar

    WipEout HD, een uitgebreid en verslavend spel voor 15 euro (nu weer 17,99 volgens mij). Ook Pixeljunk Monsters is ontzettend leuk en verslavend. Beiden vind ik zeker hun geld waard.

  96. 66 XP
    sneezle's avatar

    Leuke game vind ik high velocity bowling.

    Is wel goed in het gebruik met de motion sense:jester:

  97. 1 XP
    jerresantens's avatar

    Ik heb vorige week mirror’s edge gekocht
    zeer leuk spel maar ik vind het wel een beetje te kort spel

    :d:d wel aanrader:d:d

  98. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    – Call of duty WaW
    – LBP
    – Metal gear solid 4
    – fifa 09
    – Midnight club
    – Battlefield bad company
    soon killzone, street fighter, socom

  99. 14 XP
    KevinMaastricht's avatar

    GTA IV & Fifa blijf ik bij.;)

  100. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Kan in het echt hoor moet je gewoon heel veel gaatjes maken ;).
    Maar waarom maak je je niet druk om als je een boormachine tegen een auto aan drukt dat die dan weer in een gilmmende bak veranderd?

    Battlefield is echt goed!!!

    Nee, dat kan wel maar de muur spat uit elkaar dan zakt de muur gewoon in, in het echt. xD. Maakt niet uit het is wel een leuke game.