Forum

Topic: Waarom?

Anoniem's avatar

Waarom haten sommige mensen Microsoft?
Omdat ze concurenten zijn met Sony in het gamen?
Dan zouden jullie ook Phillips moeten haten omdat Sony ook televisie schermen maakt.
Zouden jullie Nokia ook moeten haten omdat Sony (Ericson) ook mobiele telefoons haat.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

45 reacties

  1. 207 XP
    Niekker's avatar

    Sony Ericsson…

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik haat ze omdat ik zo een klote apparaat (xbox 360) van ze gekocht heb en dit ding het voor geen meter doet, net na de garantie termijn :p

  3. 304 XP
    Edwin's avatar

    Waarom mensen Microsoft haten? Je weet dat je de wind van voren krijgt als je dit op een PS3 site vraagt? :p

    Kan helaas geen antwoord op je vraag geven, ik haat MS (meestal) niet.. Behalve als mn msn ofzo het begeeft, dan wil ik ze nog wel eens de schuld geven:p:D

  4. 356 XP
    Godfather's avatar

    Ik haat Microsoft niet ?

  5. 454 XP
    arwin1993's avatar

    ik heb geen hekel aan microsoft maar aan de fanboys van consoles omdat het altijd weer een welles nietes spel is

  6. 280 XP
    Julian's avatar

    Dat komt omdat dit een PlayStation site is :p. En als ik hoor dat Mircrosoft 50 miljoen heeft betaalt voor exclusieve content voor Grand Theft Auto IV krijg ik wel wat van ze.. 😡 Maar normaal gesproken mag ik microsoft wel..

  7. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Ik haat ze omdat ik zo een klote apparaat (xbox 360) van ze gekocht heb en dit ding het voor geen meter doet, net na de garantie termijn :p

    Is meestal je eigen schuld :p
    RROD (Red Ring of Death) wordt vooral veroorzaakt door oververhitting.

    Waarom mensen Microsoft haten? Je weet dat je de wind van voren krijgt als je dit op een PS3 site vraagt? :p

    Ja dat weet ik

    Ik haat Microsoft niet ?

    Ik zeg toch ook sommige?

    ik heb geen hekel aan microsoft maar aan de fanboys van consoles omdat het altijd weer een welles nietes spel is

    Ik geef je groot gelijk. Zoals in m’n profiel staat: Echte gamers zeuren niet over welke console beter is.

  8. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik haat Microsoft omdat ze een monopolie positie hebben. Eigenlijk zou ik veel liever op een MAC zitten maar aangezien niet alle spellen/programma’s door MAC worden ondersteunt MOET ik wel naar Windows. Daarom: haat aan Microsoft; vooral Windows.

    NOG zoeits waar ik een hekel aan heb: HET FUCKING TRAGE IRRITANTE KUTTE LAG DING dat MSN heet. Schijt irritand.

    Maar ik moet toegeven de Microsoft Zune is nou weer heel vet. Alleen kut dat hij niet in Europa uitkomt 🙁

    Xbox360 heb ik niet zo heel veel tegen behalve het feit dat je moet betalen voor online en dat je veeeel minder functies hebt dan als op de PlayStation 3. Alhoewel de Xbox 360 controler wel weer lekkerder in de hand ligt.

    p.s. in deze post zitten waarschijnlijk lekker veel spevouten. Ik geef geen fuck op het moment.

  9. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Gaat niet om tegen Microsoft, maar tegen de Xbox 360..:/ Microsoft als bedrijf heeft daar niks mee te maken. Heb zelf niks tegen de 360, maar vind dat de Xbox/360 kutgames heeft.

    En om je PM te beantwoorden, nee ik ben niet CrossFire_NL vd xbox 360, had mezelf een keer gegoogled en kwam er ook al achter dat er nog een is..:P Ik heb lekker meer hits:P

  10. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Ik haat Microsoft omdat ze een monopolie positie hebben. Eigenlijk zou ik veel liever op een MAC zitten maar aangezien niet alle spellen/programma’s door MAC worden ondersteunt MOET ik wel naar Windows. Daarom: haat aan Microsoft; vooral Windows.

    Ja, maar stel je voor dat Apple bijvoorbeeld het Microsoft van nu zou zijn. Zou je dan ook een hekel hebben aan Apple? en vooral Mac OS?

    NOG zoeits waar ik een hekel aan heb: HET FUCKING TRAGE IRRITANTE KUTTE LAG DING dat MSN heet. Schijt irritand.

    Waarom gebruik je het dan?

    Xbox360 heb ik niet zo heel veel tegen behalve het feit dat je moet betalen voor online en dat je veeeel minder functies hebt dan als op de PlayStation 3. Alhoewel de Xbox 360 controler wel weer lekkerder in de hand ligt.

    Je moet ook betalen voor je internet op je PC en voor je Playstation. Alleen voor Xbox Live betaal je meer. Dat is wel een nadeel ja, vindt ik ook. Iedereen op Xbox Live gaat er maar namelijk van uit dat je Gold hebt (ik ook hoor). En je moet zo ie zo meer betalen voor PS3 dan voor Xbox 360. Kijk maar naar de winkelprijzen
    200 tegen 400 toch? (ja niet die pshygolosiche prijzen noemen aub)

    p.s. in deze post zitten waarschijnlijk lekker veel spevouten. Ik geef geen fuck op het moment.

    Let Me Guess, Microsoft Toetsenbord :p (na heel je bericht)

    1. Gaat niet om tegen Microsoft, maar tegen de Xbox 360..:/ Microsoft als bedrijf heeft daar niks mee te maken. Heb zelf niks tegen de 360, maar vind dat de Xbox/360 kutgames heeft.

    Dan moet jij echt kijken wat er op de xbox 360 is maat. Om maar 1 voorbeeld te noemen: Gears of War.
    En als je het over ALLE games hebt, dan heeft de PS3 ook kutgames. Kijk maar Assassin’s Creed. Of Call of Duty 4. BF BC.

    En om je PM te beantwoorden, nee ik ben niet CrossFire_NL vd xbox 360, had mezelf een keer gegoogled en kwam er ook al achter dat er nog een is..:P Ik heb lekker meer hits:P

    Ja, ik heb in m’n friendlist iemand staan die heet CrossFire NLX
    Vandaar…

    Dat komt omdat dit een PlayStation site is :p. En als ik hoor dat Mircrosoft 50 miljoen heeft betaalt voor exclusieve content voor Grand Theft Auto IV krijg ik wel wat van ze.. 😡 Maar normaal gesproken mag ik microsoft wel..

    En als Sony 50 miljoen zou betalen?

  11. 207 XP
    Niekker's avatar

    Taddaa, nu heb je allemaal redenen, waarom sommige van ons M$ niet zo heel erg mogen (of de xbox)

    maar, waarom ben jij “voor” dan?:)

  12. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Ik ben niet ‘voor’ Microsoft.
    Waarom zou ik anders hier zitten?
    Ik vroeg het me alleen af.

  13. 454 XP
    arwin1993's avatar

    Ik haat Microsoft omdat ze een monopolie positie hebben. Eigenlijk zou ik veel liever op een MAC zitten maar aangezien niet alle spellen/programma’s door MAC worden ondersteunt MOET ik wel naar Windows. Daarom: haat aan Microsoft; vooral Windows.

    NOG zoeits waar ik een hekel aan heb: HET FUCKING TRAGE IRRITANTE KUTTE LAG DING dat MSN heet. Schijt irritand.

    er zijn al goede emulators dus als je echt wil kan het wel vraagt alleen meestal wat meer tijd en zoekwerk om het goed draaiend te krijgen

  14. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Is meestal je eigen schuld :p
    RROD (Red Ring of Death) wordt vooral veroorzaakt door oververhitting.

    Onzin, ik heb er denk ik gemiddeld 2 uurtjes per maand op gespeeld, is dit teveel? :S

    Heb inderdaad RROD, deze heb ik zelf opgelost, weet er dus genoeg van, probleem ligt bij MS.

  15. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Ik zelf heb niet zo veel tegen Microsoft. Het enige wat ik aan erger is zijn monopolie positie. Microsoft wilt ook zijn monopolie positie behouden door middel van deals sluiten zoals met GTA IV DLC. Het is heel erg oneerlijk want microsoft is ook nog is een heel groot bedrijf die ook nog is heel erg rijk is.

  16. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ik heb niet echt een hekel aan Microsoft, maar wel aan de manier hoe ze bijvoorbeeld zomaar 50 miljoen extra erin pompen bij Rockstar voor een extra content. Ik haat wel van die niet-geregistreerde mensen die op deze site gaan zeiken hoe geweldig die Xdoos van Microsoft is.

  17. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Ik ben de eerste geregistreerde :p

  18. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ik ben de eerste geregistreerde :p

    Ja maar jij zeikt niet meer over hoe geweldig de Xdoos is.

  19. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    okay
    laten we dan eerst ff iets afspreken
    Willen jullie de Xbox niet meer Xdoos noemen?
    Want ik kan de PS3 ook Speelstation noemen.
    En ik vind de 360 en de PS3 allebei geweldige consoles.
    Dank u.

  20. 498 XP
    PkertNL's avatar

    okay
    laten we dan eerst ff iets afspreken
    Willen jullie de Xbox niet meer Xdoos noemen?
    Want ik kan de PS3 ook Speelstation noemen.
    En ik vind de 360 en de PS3 allebei geweldige consoles.
    Dank u.

    Wat jij wilt. Ik noem hem voortaan wel een Xbox.

  21. 304 XP
    Edwin's avatar

    Deze antwoorden gaan dus nergens over he:

    Ja, maar stel je voor dat Apple bijvoorbeeld het Microsoft van nu zou zijn. Zou je dan ook een hekel hebben aan Apple? en vooral Mac OS?

    Waarom gebruik je het dan?

    En als Sony 50 miljoen zou betalen?

    Stel je voor dat.. Wat nou als.. ? Dat is in de genoemde gevallen niet gebeurd…

    Waarom hij MSN gebruikt? Omdat driekwart van Nederland MSN heeft.

    Over die 50 miljoen: Sony koopt ook wel exclusiviteit af, dat is normaal. Dat het bij een van de grootste games van 2008 is gebeurd is een beetje een domper. Gelukkig gaat het om content, niet om de hele game.

  22. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Deze antwoorden gaan dus nergens over he:

    Stel je voor dat.. Wat nou als.. ? Dat is in de genoemde gevallen niet gebeurd…

    Waarom hij MSN gebruikt? Omdat driekwart van Nederland MSN heeft.

    Over die 50 miljoen: Sony koopt ook wel exclusiviteit af, dat is normaal. Dat het bij een van de grootste games van 2008 is gebeurd is een beetje een domper. Gelukkig gaat het om content, niet om de hele game.

    Precies!

    10 tekens

  23. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Paar voorbeeldjes waarom Microsoft wordt gehaat:

    De beruchte Red Ring of Doom die bij ik weet niet hoeveel procent van de 360’s (volgens mij 40) oplicht. Erg leuk als je weet dat je (toen de tijd) 400 euro hebt neergelegd voor dit apparaat!

    Ook het feit dat Microsoft nieuwe kopers voorliegt door oude 360’s (die dus grotere kans hebben op de RROD) in een nieuwe verpakking te doen. Was laatst in een onderzoek gebleken, hadden ze zo’n ‘nieuwe’ 360 uit mekaar geschroefd en alle inhoud gechecked.

    Dus ja; Microsoft sucks monkeyballs! Blij dat ik een PS3 heb, hoewel ik wél vindt dat Microsoft een geweldige lijst games hebben weten te strikken voor hun console! Respect daarvoor.

  24. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Gears of War

    Ja, dat vind ik een kutgame. Enige toffe imo zijn Dead Rising en Bioshock.

    Oh nee, niet een SpeelStation:/

  25. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Gears of War 2 wordt zeker 3 keer zo eng als Dead Rising en Bioshock bij elkaar
    In Gears of War 1 al: Je loopt in een donkere verlaten Fabriek. Er rennen allerlei wezentjes rond die je willen vermoorden. Net als je alleen bent knapt er in een keer een glas voor je kapot.
    Focking eng gek.

    En het is Red Ring of Death.
    En het is de Circle of Doom (spel voor de 360, ik weet neit zekr voor andere consoles)

  26. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    who cares het past allebei de afkorting van RRoD of RoD of R:RoD wat het ook mag zijn 😛

  27. 207 XP
    Niekker's avatar

    hijs iig dood en de eigenaar doomed:D

  28. 1386 XP
    Redd's avatar

    Echt prachtig dat “Microsoft” hier gelijk staat aan “Xbox”…

    Wat een discussie. 🙂

  29. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Echt prachtig dat “Microsoft” hier gelijk staat aan “Xbox”…

    Wat een discussie. 🙂

    Veel gamers zeggen als ze Microsoft horen “de Xbox”.

  30. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Je bedoeld Xdoos?

  31. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Veel gamers zeggen als ze Microsoft horen “de Xbox”.

    nee
    Helemaal niet
    http://i224.photobucket.com/albums/dd5/fallendeath55/crysis4.png

    Look, Game for Windows!!!
    oftewel microsoft
    Je hebt het over Console Gamers
    En dat is heel wat anders

  32. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Ik vind heel die discussie maar lachwekkend eigenlijk, je hebt gewoon een bepaalde voorkeur van console klaar..mij ligt PS ook beter als Xbox, waarom weet ik niet, misschien omdat PS iets langer meedraait in de business.
    Neemt niet weg dat Xbox slecht is/moet zijn hoor, integendeel! Ik vind dat ze erg goed hun best doen op de games markt…
    Het zijn concurrenten van elkaar en die strijd is gewoon moordend, maar nogmaals het is en blijft een kwestie van voorkeur..en dan krijg je fanboy vorming, omdat mensen bij “hun” console zweren en niks of niemand beter kan zijn. Beetje kinderachtig en egoïstisch.

  33. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    mij ligt PS ook beter als Xbox

    Beter DAN!!!!!:);)

  34. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Je bedoeld Xdoos?

    Ik bedoel ook die Xdoos, maar meneer The Vole NL voelt zich dan beledigd 😛

  35. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Ik vind heel die discussie maar lachwekkend eigenlijk, je hebt gewoon een bepaalde voorkeur van console klaar..mij ligt PS ook beter als Xbox, waarom weet ik niet, misschien omdat PS iets langer meedraait in de business.
    Neemt niet weg dat Xbox slecht is/moet zijn hoor, integendeel! Ik vind dat ze erg goed hun best doen op de games markt…
    Het zijn concurrenten van elkaar en die strijd is gewoon moordend, maar nogmaals het is en blijft een kwestie van voorkeur..en dan krijg je fanboy vorming, omdat mensen bij “hun” console zweren en niks of niemand beter kan zijn. Beetje kinderachtig en egoïstisch.

    Amen!!!!!!!

  36. 64 XP
    MmarkM's avatar

    Heb niets tegen MS, enigste waarom ik PS3 heb gekocht is omdat k deze vele maler mooi vind dan de 360 en doordat er een Blu-Ray speler inzit

  37. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Amen!!!!!!!

    Jij hebt die discussie zelf gestart hier, opzich. Jij trekt het je aan als iemand de Xbox een Xdoos noemt.. Lekker boeiend.

  38. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    je hoeft ook niet te reageren…

  39. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Blijft een lame topic, alsof je op een 360 forum gaat vragen waarom ze Sony haten. Krijg je precies hetzelde Vole.

    Maar dat weet je zelf natuurlijk ook, alleen wat is het leuk he om de Sony fans op de stang te jagen.

  40. 498 XP
    PkertNL's avatar

    je hoeft ook niet te reageren…

    Waarom open je dan zo’n topic??

  41. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    ik haat microsoft (bijna helemaal) niet maar behalve als het om de xbox 360 gaat en dan is haat opzich weer een groot woord

  42. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Oh My God :O I just spotted a Topic Bumper :O

  43. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik haat de Xbox 😛

    I love Microsoft xD (als je de Xbox weg gooit 🙂 )

    Ik Vind windows gewoon perfect xD alleen af en toe iets wat sloom 🙁

  44. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    ff serieus ik heb niks tegen microsoft maar wel tegen xbox want door xbox kan COD enzo niet mooier ontwikkeld worden terwijl de PS3 dat wel aankan….. En dat haat ik aan xbox het is voorderest een prima ding:P

  45. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Heb de xbox nou 3 jaar ofzo:P Nooit problemen mee gehad:D EN die Ring Of Death is gewoon net als bij PS3 als je dat ding oipsluit in een kast zodat die niet kan ventileren ja dan bgeeft de helft vand e hardware het. Maar je hebt toch 2 (volgens mij nu 3 jaa) garantie dus boeie:D PS3 heb ik gehad dat die paar keer vastliep (Sony test die firmwares eens) maar voor de rest ook geen problemen dus wat ik wil zeggen:

    360 Rules:D
    PS3 Rules:D

    Anyway jullie zeggen van ik haat MS vanwege hun monopolie positie. Apple was er eerder dan MS alleen MS heeft het slimmer aangepakt. Anders zaten we nu niet allemaal op windows. Linux is gewoon kllote in vergelijking met Windows en Apple te duur. Dus dan ga je al snel naar Windows toe ja. KAn der ook niks aan doen maar het zijn wel prachtsystemen.

    Ze doen hun best en dat is te merken. DUs degene die dat zeggen zijn volgens mij gewoon een beetje jaloers op Bill Gates zijn portomonnee:P

Forum

Topic: Waarom?

Rowin268's avatar

Waarom haten sommige mensen Microsoft?
Omdat ze concurenten zijn met Sony in het gamen?
Dan zouden jullie ook Phillips moeten haten omdat Sony ook televisie schermen maakt.
Zouden jullie Nokia ook moeten haten omdat Sony (Ericson) ook mobiele telefoons haat.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

45 reacties

  1. 207 XP
    Niekker's avatar

    Sony Ericsson…

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik haat ze omdat ik zo een klote apparaat (xbox 360) van ze gekocht heb en dit ding het voor geen meter doet, net na de garantie termijn :p

  3. 304 XP
    Edwin's avatar

    Waarom mensen Microsoft haten? Je weet dat je de wind van voren krijgt als je dit op een PS3 site vraagt? :p

    Kan helaas geen antwoord op je vraag geven, ik haat MS (meestal) niet.. Behalve als mn msn ofzo het begeeft, dan wil ik ze nog wel eens de schuld geven:p:D

  4. 356 XP
    Godfather's avatar

    Ik haat Microsoft niet ?

  5. 454 XP
    arwin1993's avatar

    ik heb geen hekel aan microsoft maar aan de fanboys van consoles omdat het altijd weer een welles nietes spel is

  6. 280 XP
    Julian's avatar

    Dat komt omdat dit een PlayStation site is :p. En als ik hoor dat Mircrosoft 50 miljoen heeft betaalt voor exclusieve content voor Grand Theft Auto IV krijg ik wel wat van ze.. 😡 Maar normaal gesproken mag ik microsoft wel..

  7. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Ik haat ze omdat ik zo een klote apparaat (xbox 360) van ze gekocht heb en dit ding het voor geen meter doet, net na de garantie termijn :p

    Is meestal je eigen schuld :p
    RROD (Red Ring of Death) wordt vooral veroorzaakt door oververhitting.

    Waarom mensen Microsoft haten? Je weet dat je de wind van voren krijgt als je dit op een PS3 site vraagt? :p

    Ja dat weet ik

    Ik haat Microsoft niet ?

    Ik zeg toch ook sommige?

    ik heb geen hekel aan microsoft maar aan de fanboys van consoles omdat het altijd weer een welles nietes spel is

    Ik geef je groot gelijk. Zoals in m’n profiel staat: Echte gamers zeuren niet over welke console beter is.

  8. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik haat Microsoft omdat ze een monopolie positie hebben. Eigenlijk zou ik veel liever op een MAC zitten maar aangezien niet alle spellen/programma’s door MAC worden ondersteunt MOET ik wel naar Windows. Daarom: haat aan Microsoft; vooral Windows.

    NOG zoeits waar ik een hekel aan heb: HET FUCKING TRAGE IRRITANTE KUTTE LAG DING dat MSN heet. Schijt irritand.

    Maar ik moet toegeven de Microsoft Zune is nou weer heel vet. Alleen kut dat hij niet in Europa uitkomt 🙁

    Xbox360 heb ik niet zo heel veel tegen behalve het feit dat je moet betalen voor online en dat je veeeel minder functies hebt dan als op de PlayStation 3. Alhoewel de Xbox 360 controler wel weer lekkerder in de hand ligt.

    p.s. in deze post zitten waarschijnlijk lekker veel spevouten. Ik geef geen fuck op het moment.

  9. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Gaat niet om tegen Microsoft, maar tegen de Xbox 360..:/ Microsoft als bedrijf heeft daar niks mee te maken. Heb zelf niks tegen de 360, maar vind dat de Xbox/360 kutgames heeft.

    En om je PM te beantwoorden, nee ik ben niet CrossFire_NL vd xbox 360, had mezelf een keer gegoogled en kwam er ook al achter dat er nog een is..:P Ik heb lekker meer hits:P

  10. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Ik haat Microsoft omdat ze een monopolie positie hebben. Eigenlijk zou ik veel liever op een MAC zitten maar aangezien niet alle spellen/programma’s door MAC worden ondersteunt MOET ik wel naar Windows. Daarom: haat aan Microsoft; vooral Windows.

    Ja, maar stel je voor dat Apple bijvoorbeeld het Microsoft van nu zou zijn. Zou je dan ook een hekel hebben aan Apple? en vooral Mac OS?

    NOG zoeits waar ik een hekel aan heb: HET FUCKING TRAGE IRRITANTE KUTTE LAG DING dat MSN heet. Schijt irritand.

    Waarom gebruik je het dan?

    Xbox360 heb ik niet zo heel veel tegen behalve het feit dat je moet betalen voor online en dat je veeeel minder functies hebt dan als op de PlayStation 3. Alhoewel de Xbox 360 controler wel weer lekkerder in de hand ligt.

    Je moet ook betalen voor je internet op je PC en voor je Playstation. Alleen voor Xbox Live betaal je meer. Dat is wel een nadeel ja, vindt ik ook. Iedereen op Xbox Live gaat er maar namelijk van uit dat je Gold hebt (ik ook hoor). En je moet zo ie zo meer betalen voor PS3 dan voor Xbox 360. Kijk maar naar de winkelprijzen
    200 tegen 400 toch? (ja niet die pshygolosiche prijzen noemen aub)

    p.s. in deze post zitten waarschijnlijk lekker veel spevouten. Ik geef geen fuck op het moment.

    Let Me Guess, Microsoft Toetsenbord :p (na heel je bericht)

    1. Gaat niet om tegen Microsoft, maar tegen de Xbox 360..:/ Microsoft als bedrijf heeft daar niks mee te maken. Heb zelf niks tegen de 360, maar vind dat de Xbox/360 kutgames heeft.

    Dan moet jij echt kijken wat er op de xbox 360 is maat. Om maar 1 voorbeeld te noemen: Gears of War.
    En als je het over ALLE games hebt, dan heeft de PS3 ook kutgames. Kijk maar Assassin’s Creed. Of Call of Duty 4. BF BC.

    En om je PM te beantwoorden, nee ik ben niet CrossFire_NL vd xbox 360, had mezelf een keer gegoogled en kwam er ook al achter dat er nog een is..:P Ik heb lekker meer hits:P

    Ja, ik heb in m’n friendlist iemand staan die heet CrossFire NLX
    Vandaar…

    Dat komt omdat dit een PlayStation site is :p. En als ik hoor dat Mircrosoft 50 miljoen heeft betaalt voor exclusieve content voor Grand Theft Auto IV krijg ik wel wat van ze.. 😡 Maar normaal gesproken mag ik microsoft wel..

    En als Sony 50 miljoen zou betalen?

  11. 207 XP
    Niekker's avatar

    Taddaa, nu heb je allemaal redenen, waarom sommige van ons M$ niet zo heel erg mogen (of de xbox)

    maar, waarom ben jij “voor” dan?:)

  12. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Ik ben niet ‘voor’ Microsoft.
    Waarom zou ik anders hier zitten?
    Ik vroeg het me alleen af.

  13. 454 XP
    arwin1993's avatar

    Ik haat Microsoft omdat ze een monopolie positie hebben. Eigenlijk zou ik veel liever op een MAC zitten maar aangezien niet alle spellen/programma’s door MAC worden ondersteunt MOET ik wel naar Windows. Daarom: haat aan Microsoft; vooral Windows.

    NOG zoeits waar ik een hekel aan heb: HET FUCKING TRAGE IRRITANTE KUTTE LAG DING dat MSN heet. Schijt irritand.

    er zijn al goede emulators dus als je echt wil kan het wel vraagt alleen meestal wat meer tijd en zoekwerk om het goed draaiend te krijgen

  14. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Is meestal je eigen schuld :p
    RROD (Red Ring of Death) wordt vooral veroorzaakt door oververhitting.

    Onzin, ik heb er denk ik gemiddeld 2 uurtjes per maand op gespeeld, is dit teveel? :S

    Heb inderdaad RROD, deze heb ik zelf opgelost, weet er dus genoeg van, probleem ligt bij MS.

  15. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Ik zelf heb niet zo veel tegen Microsoft. Het enige wat ik aan erger is zijn monopolie positie. Microsoft wilt ook zijn monopolie positie behouden door middel van deals sluiten zoals met GTA IV DLC. Het is heel erg oneerlijk want microsoft is ook nog is een heel groot bedrijf die ook nog is heel erg rijk is.

  16. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ik heb niet echt een hekel aan Microsoft, maar wel aan de manier hoe ze bijvoorbeeld zomaar 50 miljoen extra erin pompen bij Rockstar voor een extra content. Ik haat wel van die niet-geregistreerde mensen die op deze site gaan zeiken hoe geweldig die Xdoos van Microsoft is.

  17. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Ik ben de eerste geregistreerde :p

  18. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ik ben de eerste geregistreerde :p

    Ja maar jij zeikt niet meer over hoe geweldig de Xdoos is.

  19. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    okay
    laten we dan eerst ff iets afspreken
    Willen jullie de Xbox niet meer Xdoos noemen?
    Want ik kan de PS3 ook Speelstation noemen.
    En ik vind de 360 en de PS3 allebei geweldige consoles.
    Dank u.

  20. 498 XP
    PkertNL's avatar

    okay
    laten we dan eerst ff iets afspreken
    Willen jullie de Xbox niet meer Xdoos noemen?
    Want ik kan de PS3 ook Speelstation noemen.
    En ik vind de 360 en de PS3 allebei geweldige consoles.
    Dank u.

    Wat jij wilt. Ik noem hem voortaan wel een Xbox.

  21. 304 XP
    Edwin's avatar

    Deze antwoorden gaan dus nergens over he:

    Ja, maar stel je voor dat Apple bijvoorbeeld het Microsoft van nu zou zijn. Zou je dan ook een hekel hebben aan Apple? en vooral Mac OS?

    Waarom gebruik je het dan?

    En als Sony 50 miljoen zou betalen?

    Stel je voor dat.. Wat nou als.. ? Dat is in de genoemde gevallen niet gebeurd…

    Waarom hij MSN gebruikt? Omdat driekwart van Nederland MSN heeft.

    Over die 50 miljoen: Sony koopt ook wel exclusiviteit af, dat is normaal. Dat het bij een van de grootste games van 2008 is gebeurd is een beetje een domper. Gelukkig gaat het om content, niet om de hele game.

  22. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Deze antwoorden gaan dus nergens over he:

    Stel je voor dat.. Wat nou als.. ? Dat is in de genoemde gevallen niet gebeurd…

    Waarom hij MSN gebruikt? Omdat driekwart van Nederland MSN heeft.

    Over die 50 miljoen: Sony koopt ook wel exclusiviteit af, dat is normaal. Dat het bij een van de grootste games van 2008 is gebeurd is een beetje een domper. Gelukkig gaat het om content, niet om de hele game.

    Precies!

    10 tekens

  23. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Paar voorbeeldjes waarom Microsoft wordt gehaat:

    De beruchte Red Ring of Doom die bij ik weet niet hoeveel procent van de 360’s (volgens mij 40) oplicht. Erg leuk als je weet dat je (toen de tijd) 400 euro hebt neergelegd voor dit apparaat!

    Ook het feit dat Microsoft nieuwe kopers voorliegt door oude 360’s (die dus grotere kans hebben op de RROD) in een nieuwe verpakking te doen. Was laatst in een onderzoek gebleken, hadden ze zo’n ‘nieuwe’ 360 uit mekaar geschroefd en alle inhoud gechecked.

    Dus ja; Microsoft sucks monkeyballs! Blij dat ik een PS3 heb, hoewel ik wél vindt dat Microsoft een geweldige lijst games hebben weten te strikken voor hun console! Respect daarvoor.

  24. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Gears of War

    Ja, dat vind ik een kutgame. Enige toffe imo zijn Dead Rising en Bioshock.

    Oh nee, niet een SpeelStation:/

  25. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Gears of War 2 wordt zeker 3 keer zo eng als Dead Rising en Bioshock bij elkaar
    In Gears of War 1 al: Je loopt in een donkere verlaten Fabriek. Er rennen allerlei wezentjes rond die je willen vermoorden. Net als je alleen bent knapt er in een keer een glas voor je kapot.
    Focking eng gek.

    En het is Red Ring of Death.
    En het is de Circle of Doom (spel voor de 360, ik weet neit zekr voor andere consoles)

  26. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    who cares het past allebei de afkorting van RRoD of RoD of R:RoD wat het ook mag zijn 😛

  27. 207 XP
    Niekker's avatar

    hijs iig dood en de eigenaar doomed:D

  28. 1386 XP
    Redd's avatar

    Echt prachtig dat “Microsoft” hier gelijk staat aan “Xbox”…

    Wat een discussie. 🙂

  29. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Echt prachtig dat “Microsoft” hier gelijk staat aan “Xbox”…

    Wat een discussie. 🙂

    Veel gamers zeggen als ze Microsoft horen “de Xbox”.

  30. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Je bedoeld Xdoos?

  31. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Veel gamers zeggen als ze Microsoft horen “de Xbox”.

    nee
    Helemaal niet
    http://i224.photobucket.com/albums/dd5/fallendeath55/crysis4.png

    Look, Game for Windows!!!
    oftewel microsoft
    Je hebt het over Console Gamers
    En dat is heel wat anders

  32. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Ik vind heel die discussie maar lachwekkend eigenlijk, je hebt gewoon een bepaalde voorkeur van console klaar..mij ligt PS ook beter als Xbox, waarom weet ik niet, misschien omdat PS iets langer meedraait in de business.
    Neemt niet weg dat Xbox slecht is/moet zijn hoor, integendeel! Ik vind dat ze erg goed hun best doen op de games markt…
    Het zijn concurrenten van elkaar en die strijd is gewoon moordend, maar nogmaals het is en blijft een kwestie van voorkeur..en dan krijg je fanboy vorming, omdat mensen bij “hun” console zweren en niks of niemand beter kan zijn. Beetje kinderachtig en egoïstisch.

  33. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    mij ligt PS ook beter als Xbox

    Beter DAN!!!!!:);)

  34. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Je bedoeld Xdoos?

    Ik bedoel ook die Xdoos, maar meneer The Vole NL voelt zich dan beledigd 😛

  35. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Ik vind heel die discussie maar lachwekkend eigenlijk, je hebt gewoon een bepaalde voorkeur van console klaar..mij ligt PS ook beter als Xbox, waarom weet ik niet, misschien omdat PS iets langer meedraait in de business.
    Neemt niet weg dat Xbox slecht is/moet zijn hoor, integendeel! Ik vind dat ze erg goed hun best doen op de games markt…
    Het zijn concurrenten van elkaar en die strijd is gewoon moordend, maar nogmaals het is en blijft een kwestie van voorkeur..en dan krijg je fanboy vorming, omdat mensen bij “hun” console zweren en niks of niemand beter kan zijn. Beetje kinderachtig en egoïstisch.

    Amen!!!!!!!

  36. 64 XP
    MmarkM's avatar

    Heb niets tegen MS, enigste waarom ik PS3 heb gekocht is omdat k deze vele maler mooi vind dan de 360 en doordat er een Blu-Ray speler inzit

  37. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Amen!!!!!!!

    Jij hebt die discussie zelf gestart hier, opzich. Jij trekt het je aan als iemand de Xbox een Xdoos noemt.. Lekker boeiend.

  38. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    je hoeft ook niet te reageren…

  39. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Blijft een lame topic, alsof je op een 360 forum gaat vragen waarom ze Sony haten. Krijg je precies hetzelde Vole.

    Maar dat weet je zelf natuurlijk ook, alleen wat is het leuk he om de Sony fans op de stang te jagen.

  40. 498 XP
    PkertNL's avatar

    je hoeft ook niet te reageren…

    Waarom open je dan zo’n topic??

  41. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    ik haat microsoft (bijna helemaal) niet maar behalve als het om de xbox 360 gaat en dan is haat opzich weer een groot woord

  42. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Oh My God :O I just spotted a Topic Bumper :O

  43. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik haat de Xbox 😛

    I love Microsoft xD (als je de Xbox weg gooit 🙂 )

    Ik Vind windows gewoon perfect xD alleen af en toe iets wat sloom 🙁

  44. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    ff serieus ik heb niks tegen microsoft maar wel tegen xbox want door xbox kan COD enzo niet mooier ontwikkeld worden terwijl de PS3 dat wel aankan….. En dat haat ik aan xbox het is voorderest een prima ding:P

  45. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Heb de xbox nou 3 jaar ofzo:P Nooit problemen mee gehad:D EN die Ring Of Death is gewoon net als bij PS3 als je dat ding oipsluit in een kast zodat die niet kan ventileren ja dan bgeeft de helft vand e hardware het. Maar je hebt toch 2 (volgens mij nu 3 jaa) garantie dus boeie:D PS3 heb ik gehad dat die paar keer vastliep (Sony test die firmwares eens) maar voor de rest ook geen problemen dus wat ik wil zeggen:

    360 Rules:D
    PS3 Rules:D

    Anyway jullie zeggen van ik haat MS vanwege hun monopolie positie. Apple was er eerder dan MS alleen MS heeft het slimmer aangepakt. Anders zaten we nu niet allemaal op windows. Linux is gewoon kllote in vergelijking met Windows en Apple te duur. Dus dan ga je al snel naar Windows toe ja. KAn der ook niks aan doen maar het zijn wel prachtsystemen.

    Ze doen hun best en dat is te merken. DUs degene die dat zeggen zijn volgens mij gewoon een beetje jaloers op Bill Gates zijn portomonnee:P