Forum

Topic: Tritton AX 720, ervaringen?

Anoniem's avatar

Hey gasten, ik ben waarschijnlijk van plan om een Tritton AX 720 gaming headset aan te schaffen. Heeft iemand goeie ervaringen met deze headset? En is www.consoleshop.nl een betrouwbare site, want dat is ongeveer de enige site waar ze deze headset verkopen. Ik had ook een vraagje voor de mensen die deze headset misschien hebben en dat is: Hoor je jezelf goed als je de headset op hebt? Bijvoorbeeld als ik MW2 aan t spelen ben en ik wil wat zeggen tegen mijn teammates kan ik dan nog wel horen wat ik zeg of kan ik mijzelf dan totaal niet horen omdat de headset het geluid van buiten tegenhoud?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Consoleshop.nl is betrouwbaar ja… Maar volgensmij zijn er zat andere websites die hem goedkoper hebben!

  2. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Consoleshop.nl is betrouwbaar ja… Maar volgensmij zijn er zat andere websites die hem goedkoper hebben!

    Maar die kunnen niet betrouwbaar zijn of accepteren alleen Creditcard

    http://www.youtube.com/watch?v=Ylaa1MDTyr0

  3. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Dan moet je gwn ff research doen of hier vragen of ze betrouwbaar zijn… en ik weet niet of hij creditcard heb?

  4. 55 XP
    Paultje_B's avatar

    Oke thanks voor jullie reactie’s. Iemand nog ervaringen met de Tritton AX 720 Gaming Headset? En ik heb idd geen creditcard ik betaal gewoon via iDeal.

  5. 169 XP
    nWo_xPsyKo-'s avatar

    Oke thanks voor jullie reactie’s. Iemand nog ervaringen met de Tritton AX 720 Gaming Headset? En ik heb idd geen creditcard ik betaal gewoon via iDeal.

    Ik heb de Tritton AX PRO 5.1 en ik moet wel zeggen dat je jezelf niet zo goed kan horen (door de closed earcups en het geluid dat de headset produceert) waardoor je soms nogal wat luid praat. Het went wel snel. Volgens mij is dit bij de AX720 zowat gelijkaardig.

  6. 55 XP
    Paultje_B's avatar

    Dankje wel voor je reactie :). Ja ik was ook al aan het kijken voor die AXPro’s maar die zijn echt overal uitverkocht! Weet jij misschien nog een goede site waar ik deze kan halen?

  7. 118 XP
    nWo_CyBerMaNiaC's avatar

    via ‘het computerwinkeltje’ online dan kan je ook gewoon cash betalen bij de levering en is superbetrouwbaar en alles in het NL.
    Tritton AX pro5.1:
    + Goeie sound, zowat de beste headset voor fps, zeer compatibel en comfortabel
    – veel kabels (zonder antikrulhoesje).

  8. 790 XP
    Robbert's avatar

    Op het MLG forum is een apart stukje genaamd Technology Discussion, waar onder andere verschillende headsets/headphones gereviewed worden. Hier lopen zeker enige mensen rond die er verstand van hebben. Zie http://www.mlgpro.com/forum/forumdisplay.php?f=239 en kijk dan vooral naar de reviews van SteggyB en NtD Gr3nade. Ook reviews van Auxilio_ab_alto zijn interessant om te lezen.

    Ik zou zeggen dat de Tritton Ax 720 zeker goed is, maar niet het allerbeste. Wel is consolegaming.com erg duur, omdat zij van het dollartekentje gewoon een euroteken maken. Importeren is daarom veel goedkoper, maarja, dan moet je wel weer importeren.

  9. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Gewoon ff op eBay kijken dan… Daar heb je ze meestal het goedkoopst:P

  10. 790 XP
    Robbert's avatar

    Gewoon ff op eBay kijken dan… Daar heb je ze meestal het goedkoopst:P

    Maar dan heb je vaak geen garantie. Of heb je aan fabrieksgarantie genoeg? Misschien telt die niet als je hem niet via een officiële retailer gekocht hebt.

  11. 55 XP
    Paultje_B's avatar

    Ja ik ga denk ik gewoon via www.consoleshop.nl kopen en dan die Tritton AX 720. Ik kan hem dan 14 dagen uitproberen en als ik hem dan goed vind hou ik hem gewoon. Bedankt voor jullie comments btw, en als jullie nog ergens ervaringen/reviews hebben wees gerust om ze hier te plaatsen.

  12. 169 XP
    nWo_xPsyKo-'s avatar

    Astro A40 ( in combinatie met Astro MixAmp) is een zeer goede headset maar wel een beetje overpriced 😉

  13. 118 XP
    nWo_CyBerMaNiaC's avatar

    sennheiser PC350 met astro amplifier schijnt zeer goed te zijn.

  14. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    sennheiser PC350 met astro amplifier schijnt zeer goed te zijn.

    jep en je bent dan totaal 250euro kwijt. Beste combinatie 🙂