Forum

Topic: Je Favo Game

Anoniem's avatar

Hier het topic waarin je kan vertellen wat je favoriete game is, en waarom ik trap wel af:

mijn favoriete game op het moment is Grand Turismo 5, Prologue…

en waarom? omdat het mijn nieuwste is:p

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 1386 XP
    Redd's avatar

    Mijne is op het moment weer heel even warhawk, door die add-on.. dat zal wel niet lang duren en dan keer ik, net zoals vorige keer, terug naar Rainbow Six Vegas.. alleen dit keer naar Vegas 2. :p

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Heb jij geen online problemen? laatste keer dat ik het speelde was het een en al crap online xD

  3. 251 XP
    Bassen's avatar

    Mijn favo game van dit moment is Medal of Honor: Airborn

  4. 1386 XP
    Redd's avatar

    Heb jij geen online problemen? laatste keer dat ik het speelde was het een en al crap online xD

    Met welke game? Vegas (2) of Warhawk?
    Ik heb met beide in ieder geval niet dusdanig veel lag dat er niet te spelen valt, sure.. af en toe kom je met Vegas in een slechte room maar zelf hosten doet wonderen! :-p

  5. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Met welke game? Vegas (2) of Warhawk?
    Ik heb met beide in ieder geval niet dusdanig veel lag dat er niet te spelen valt, sure.. af en toe kom je met Vegas in een slechte room maar zelf hosten doet wonderen! :-p

    Had het over Vegas 2 indd, is die patch al uit btw? die online probs fixxed

  6. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Unreal TournamentIII:)

  7. 1386 XP
    Redd's avatar

    Had het over Vegas 2 indd, is die patch al uit btw? die online probs fixxed

    Er is wel reeds een patch geweest, ja. In het begin was er online niet te spelen, nu ervaar ik net zoveel problemen als met elke andere online game.

    Weet niet of er een nieuwe patch onderweg is, er zijn namelijk wel wat glitches waardoor je in een dag of 3 a 4 de hoogste rank, Elite, bent. (Waar ik hard voor gewerkt heb :()

  8. 251 XP
    Bassen's avatar

    Ik heb nog nooit problemen gehad met GT5P, dus het ken wel πŸ˜‰

  9. 84 XP
    killer's avatar

    Mijn favoriete game is en blijft Gothic 2 the night of the raven.

    http://news.softpedia.com/images/reviews/large/GOTH2TIP_006-large.jpg http://img49.imageshack.us/img49/9615/gothic2screenvc7.jpg

    En mijn favoriete game voor de PS3 is steeds LAIR.

    http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/651/651387/lair-20050916042717444.jpg http://www.sonydefenseforce.com/wp-content/uploads/2007/07/lair-screen.JPG

    Het is en blijf een juweeltje πŸ™‚

    Groeten van Willem

  10. 12 XP
    mourad's avatar

    GTA IV!!! dat is gewoon de shit

  11. 31 XP
    Alex-Buffon's avatar

    Denk toch wel FIFA08, ben net weer carriere begonnen met AZ :tiffguy:

  12. 2 XP
    Esnes-3SP's avatar

    Ja, dat is best Simpel: Gears of War
    1. Goede Gameplay
    2. Goede graphics
    Ik kan niet wachten op Gears of War 2. Exclusive for xbox 360

  13. 304 XP
    Edwin's avatar

    Ja, dat is best Simpel: Gears of War
    1. Goede Gameplay
    2. Goede graphics
    Ik kan niet wachten op Gears of War 2. Exclusive for xbox 360

    Gears of War is inderdaad een topgame, jammer dat deze niet naar de PS3 zal komen πŸ™‚

    Maar ik ben bang dat nummer 2 veel van hetzelfde wordt, aangezien er weinig punten zijn die Γ©cht marginaal verbeterd kunnen worden. In tegenstelling tot games als Resistance en Killzone (om over opvolgers te beginnen), deze games waren gewoon goed (Killzone redelijk volgens velen) maar de opvolgers lijken dit op elk punt te verbeteren.

    Btw, heb je ook een PS3 of vind je het gewoon leuk om op een PS3 forum te reageren? :p

  14. 18 XP
    notsje's avatar

    De mijne natuurlijk GTA IV.
    Binnekort MGS4 Ik weet enkel nog niet wat ik kan verwachten, nog nooit MGS – spel gespeeld.
    Daarna Force Unleashed, is voor mij een ‘must have’

  15. 173 XP
    Tekno-D's avatar

    Mijne was eerst COD4 daarna eventjes GTA IV maar nu met die nieuwe maps erbij toch maar weer aan de COD4..
    Het blijft gewoon een topper πŸ˜€