Forum

Topic: Wave: ringtone tussen de MP3’s

Anoniem's avatar

hee iedereen,

ik heb dit ook al op een ander forum gezet maar hun reageren niet dus hoopte ik dat hier iemand is die er verstand van heeft.:blush:
het zit namelijk zo: ik wil graag ringtones op mijn samsung wave zetten maar waar ik ze ook neerzet ze komen altijd tussen mijn MP3 te staan en dat is best irritant want als ik muziek luister hoor ik er steeds ringtones tussendoor.:wacko2:
dus weet iemand hoe ik ringtones op mijn samsung wave zet zonder dat ze op de MP3 speler komen ??

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Verplaatst naar Off-topic, dit topic is alleen bedoeld voor consoles en niet voor telefoons.

    Volgens mij hebben alle telefoon die mp3 ringtones ondersteunen hier last van, ik weet toevallig dat ik met mijn BlackBerry mappen kan toevoegen aan een lijst van uitzondering, deze map word dus niet doorzocht op foto’s, ringtones en video’s. Of dit ook op jou telefoon kan weet ik niet.

  2. 261 XP
    marcovk's avatar

    Misschien als je de ringtone op de telefoon zet, en de muziek op je geheugenkaart zet, je dan geen last meer hebt, anders moet je eens een playlist maken zónder die ringtones erin…

  3. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Op veel telefoons kan je ook aparte mappen maken, misschien moet je dit is proberen.

  4. 542 XP
    niels's avatar

    ringtones kopieren naar intern geheugen en je mp3’s kopieren naar je extern geheugen? (A) zodat je 2 verschillende mapjes hebt. Denk dat dit wel zou moeten werken 😉

  5. 1562 XP
    dikked's avatar

    ringtones kopieren naar intern geheugen en je mp3’s kopieren naar je extern geheugen? (A) zodat je 2 verschillende mapjes hebt. Denk dat dit wel zou moeten werken 😉

    heb ik al geprobeert maar werkte niet

  6. 442 XP
    rwss's avatar

    Je zou afspeel lijsten kunnen maken, zo worden aleen de tracks afgespleeld die je in je afspeel lijst heb staan.

  7. 1562 XP
    dikked's avatar

    Je zou afspeel lijsten kunnen maken, zo worden alleen de tracks afgespeeld die je in je afspeel lijst heb staan.

    ja zal ik dat maar doen want je kunt dus op geen enkele manier verschillende MP3 bestanden van mekaar scheiden dus hij gooit alles door elkaar
    maar met een afspeellijst kan ik gewoon alle muziek erin zetten en dan speel ik dat wel af
    bedankt 😀