Forum

Topic: receiver

Anoniem's avatar

Dag allen,

wat is een goeie receiver waar ik mn playstation 3 op kan aansluiten?
stream vaak films, vandaar, en uiiteraard wil ik via de receiver ook games mee spelen.
wie een suggestie?
Dacht zelf aan om een onkyo tx-sr308 te kopen, maar had niet zo’n beste revieuws.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 593 XP
    tovenaar's avatar

    ey tal1b,

    de onkyo tx-sr308 had goede reviews volgens mij.

    ik ben zelf niet zo te spreken over onkyo. (dit is persoongebonden natuurlijk) vind het geluid matig tot redelijk maar acceptabel. en naar mijn ervaring veel last van switchen tussen geluidsweergaven. dolby/dts bijvoorbeeld, hij pakt dts niet terwijl het wel ondersteund word door de film en even later wel :S. (kan ook aan mijn setup hebben gelegen)

    ik heb zelf geen ervaring met de tx-sr308, wanneer iemand dit wel heeft en mijn tekst hierboven is niet van toepassing bij de tx-sr308
    verbeter mij!

    mij keus zou eerder vallen op een harman kardon receiver..
    deze hebben subliem geluid alleen wat prijziger

    bijvoorbeeld de avr160 (heb deze zelf ook) deze is 7.1 en heeft 110 watt per speaker en ondersteunt vrijwel alle decoders waaronder DTS HD.
    http://www.kieskeurig.nl/receiver/harman_kardon/avr_160/890321/

    maar hiervan ligt de prijs wel wat hoger dan de onkyo

    in de prijsklasse van de onkyo heb je deze:
    AVR 142, deze heeft iets minder vermogen (50 watt per speaker) en is een 5.1 set. en ondersteunt (tegenover de avr 160) helaas alleen maar dolbydigital en dts.

    http://www.kieskeurig.nl/receiver/harman_kardon/avr_142/890325/

    je zult het zelf moeten beslissen, als je veel blu ray kijkt zou ik de 160 nemen. met alleen bijvoorbeeld dvd de 142

    ik hoop je hiermee te hebben geholpen.

  2. 6 XP
    tal1b's avatar

    thanks voor je reactie! ga even googlen.

  3. 6 XP
    tal1b's avatar

    Vraagje, als je in de tussentijd alleen 2 speakers aansluit op een 5.1 receiver, dat maakt toch verder niets uit qua qualiteit?