Forum

Topic: [OOT] Ninja gaiden 3

Anoniem's avatar

Ninja Gaiden 3
Ontwikkelaar: Team Ninja
Uitgever: Tecmo
Genre(s): Hack & Slash, Action
Release: –

Ninja Gaiden 3 aangekondigd

Nieuws | 15 september 2010 – Tecmo Koei heeft vandaag nog net voor de officiële opening van de TGS Ninja Gaiden 3 aangekondigd. De developer heeft dit nieuws achter gesloten deuren tegen Videogamer verteld.

Ryu zonder masker
Op een plaatje van de game staat Ryu Hayabusa op het punt zijn masker af te. Dit zou betekenen dat hij in de game zijn menselijke kant zal tonen. Het betekend ook dat de spelers meer informatie over de ninja te weten zullen komen.

Bebloed
Daarnaast zit Ryu helemaal onder het bloed. Nou is dat niet zo vreemd aangezien hij maar al te graag bloedfonteintjes maakte van z’n vijanden, maar Videogamer liet weten dat dit zou betekenen dat de game nog bruter en gewelddadiger wordt dan Ninja Gaiden 2.

De game heeft vooralsnog geen releasedatum of platforms waarop hij zal verschijnen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 1268 XP
    luctheman's avatar

    hoooohooooooo! nog bebloeder?! haha beter!!!

  2. 12 XP
    Sasuke-Uchiha's avatar

    Op deze game zit ik al zo lang te wachten he.

  3. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Op deze game zit ik al zo lang te wachten he.

    Heb je deel 2 al Platinum? ik ben er nu mee bezig zit in chapter 12 op Master ninja:p en nog een paar team missions:D