Forum

Topic: [OOT] Medal of Honor

Anoniem's avatar

Zelf ben ik erg enthousiast over deze game.
Heb zelf bij GamesCom het multi player 12 versus 12 gespeelt.
Waardoor ik geen geduld heb om deze game op mij ps3 te spelen.

Sommige zeggen dat het kopie van Battlefield is, maar dat is ‘m zeker niet!
De grahics is als Battlefield maar dat in een COD gameplay.

Wie koop deze game nog meer?!


Medal of honor gamescom multi player!!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik ben erg benieuwd! Heb de Beta gespeeld en dat speelde wel lekker. Behoorlijk wennen; ik ben Battlefield fan maar de afwisseling was erg lekker.

  2. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Zelf nooit de bate gespeelt, weet niet of de gamescom gameplay beta was of de voledige versie?!
    Maar voelde beetje gebalanceerd uit, nog kleine 2 weekjes :D:D:D
    Selec1 had jou toch ook op mijn psn of niet?!

  3. 935 XP
    Mormel123's avatar

    mensen wacht gewoon een maandje en koop dan call of duty: black ops. Stukken beter

  4. 945 XP
    JoostNL's avatar

    ” De grahics is als Battlefield maar dat in een COD gameplay. ”
    Jij hebt um zeker niet gespeeld >.<

  5. 1402 XP
    Selec1's avatar

    mensen wacht gewoon een maandje en koop dan call of duty: black ops. Stukken beter

    Hou toch eens op met het denken dat Call of Duty superieur is aan alles. Ik heb daar zo’n hekel aan. Als je het over CoD wilt hebben dan ga je lekker naar het CoD topic, ga niet hier wijs lopen doen.

  6. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Hou toch eens op met het denken dat Call of Duty superieur is aan alles. Ik heb daar zo’n hekel aan. Als je het over CoD wilt hebben dan ga je lekker naar het CoD topic, ga niet hier wijs lopen doen.

    Wow over wijs gesproken….

    maar het is wel zo. Heb die beta gespeeld. Ziet er slechter uit dan CoD en opzich speelde het ook niet lekker

  7. 227 XP
    wimb00's avatar

    BETA vergelijken met full game?? aggja ik heb ze allebei besteld en ik zie wel welke beter is 😉

  8. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    @JoostNL:
    Volgens mij moet jij terug naar basis school en leren begrijpend lezen.
    Boven staat dat ik op gamescom 12 vs 12 heb gespeelt.
    Als ik het vind dat de gameplay als COD is betekend toch niet dat jij ermee eens moet zijn.
    Echt een pannekoek! 😀

  9. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Wow over wijs gesproken….

    maar het is wel zo. Heb die beta gespeeld. Ziet er slechter uit dan CoD en opzich speelde het ook niet lekker

    Ik heb de beta ook gespeeld en vond het juist wél lekker spelen. Ik hou niet van het opgefokte van CoD en irriteer me soms aan het langzaame van BF:BC, dan is MoH het perfecte spel. De graphics waren inderdaad niet al te best in de beta. Het is natuurlijk logisch dat de graphics een stuk zijn verbeterd sinds dien.

    Vergeet ook niet dat een beta gaan demo is. De beta is dus niet representatief voor de hele game.

    Jij kwam in dit topic verkondigen dat MoH inférieur was aan CoD terwijl dat helemaal afhangt van je persoonlijke behoeftes in een game. En dat stoort me aan jouw reacties.

  10. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Ik heb de beta ook gespeeld en vond het juist wél lekker spelen. Ik hou niet van het opgefokte van CoD en irriteer me soms aan het langzaame van BF:BC, dan is MoH het perfecte spel. De graphics waren inderdaad niet al te best in de beta. Het is natuurlijk logisch dat de graphics een stuk zijn verbeterd sinds dien.

    Vergeet ook niet dat een beta gaan demo is. De beta is dus niet representatief voor de hele game.

    Jij kwam in dit topic verkondigen dat MoH inférieur was aan CoD terwijl dat helemaal afhangt van je persoonlijke behoeftes in een game. En dat stoort me aan jouw reacties.

    Helemaal mee eens!!
    Ik heb de game gespeelt op GAMESCOM!!! (goed lezen JOOST)
    Weet niet of het beta was of de volledige game?! MAar voelde heerlijk aaan!!