Forum

Topic: PS3 MW2 party op zelfde netwerk

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik ga a.s zaterdag 12 non-stop gaming doen met een mate van mij bij mij thuis.
Maar ik heb op MW2 NAT Type strict.
Maar wij hebben alle 2 een ps3 en tv.
Kan ik heb dan wel inviten en dat hij dan wel kan joinen?
Omdat we dan in het zelfde netwerk zitten?

Kan dit?

En als dit niet werkt hoe krijg ik het goede nat type? (wat is het goede nat type?)

Ik heb de Linksys WRTG54.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Het is heel makkelijk:
    -Geef je PC/PS3 een static IP-adres.
    -Open de volgende poorten via je router:
    TCP:
    80, 443 en 5223
    UDP:
    3478,3658 en3479
    TCP+UDP:
    3074

    Als het goed is heb je dan OPEN staan bij MW 2. Succes 😉

  2. 26 XP
    BC-Bram's avatar

    Het is heel makkelijk:
    -Geef je PC/PS3 een static IP-adres.
    -Open de volgende poorten via je router:
    TCP:
    80, 443 en 5223
    UDP:
    3478,3658 en3479
    TCP+UDP:
    3074

    Als het goed is heb je dan OPEN staan bij MW 2. Succes 😉

    Hoe krijg ik een eigen static adres?

  3. 26 XP
    BC-Bram's avatar

    Moet dat gedaan worden?
    Want het is niet zo makkelijk om een static ip adres te maken…

  4. 124 XP
    killer-donkey90's avatar

    vaak zit er bij je in je netwerk instellingen een optie om al je poorten open te zetten (dus totaal onbeveiligd) waarschijnlijk niet aan te raden maar werk geweldig bij mij thuis:P

  5. 1 XP
    corrado-ass's avatar

    he boyz, ik speelde altijd samen met een vriend online in een party met mw2 maar sinds ik kpn glasvezel heb werkt dat niet meer, weten jullie hoe dit komt of hoe ik dit op kan lossen? eerst hadden we allebei Ziggo maar nu ik kpn genomen heb werkt het niet meer, unable to connect host komt er dan te staan.

    bvd jeroen…

  6. 26 XP
    BC-Bram's avatar

    Maar kan ik mijn vriend dan wel inviten in mijn party als hij het zelfde ip heeft?

  7. 26 XP
    BC-Bram's avatar

    Werkt niet, hij blijft op NAT TYPE 3 (strict) 🙁

    Hoe kan ik zien wat het ip adres van me ps3 is?

  8. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    ik heb ook moeite mee als ik call of duty 4 wil spelen dan doe ik find om spel van welke je wil doen druk ik op find heel groot vierkant grijs scherm met in beeld downloading game settings .

    tip : als ik mij modemrouter schakelaar uitzet en weer aan dan gaat modemrouter opnieuw starten met lichtjes van je internet enzo en voip en meerder wat je hebt dus .
    start ik de game weer op call of duty 4 ja hoor geen downloaden game settings meer is voor tijdelijk duurt half uur of eerder dan heb je weer probleem .

    tip: sony gebeld over spellen problemen met joinen en ook niet erin komt enzo en meerdere .
    sony zeg wat heb je ingesteld als internet ik zeg automatisch .
    sony zeg automatisch krijg je veel problemen ermee .
    sony zeg tegen mij doe is handmatig instellen sony ging alles mee helpen voor mij enzo doen ik klaar was geen problemen meer opgelost dat is het beste zeg sony

    stap 1 ga naar start toe en dan doe je cmd dan ok
    stap 2 dan krijg je zwart scherm dan doe je ipconfig druk op enter
    stap 3 zie je subnetmasker en standaardgataway die twee moet je in handmatig invullen bij ps3
    stap 4[/B ] dan doe je [b]primaire dns type je in 208.67.222.222 tweede is secundaire dns type je in 208.67.220.220

    stap 0 voor je gaat doen ga naar instellingen dan naar netwerkinstellingen dan naar internet status zie je ip adres dan heb je die ip adres opgeschreven voorbeeld 199.199.67.45 dan maak je laaste getal 45 20 hoog voorbeeld 199.199.67.65 als je gedaan hebt kun je beginnen met handmatig stellen .
    je kan ook opzoeken bij playstation.nl forum site staat ook allemaal uitgelegd.

    probeer dat is ff geen klachten meer bc-bram
    ik heb geen last meer ervan (6)

    http://i928.photobucket.com/albums/ad129/pain_killer55/call-of-duty-black-ops-1.png

  9. 261 XP
    marcovk's avatar

    Wacht eens even, volgens mij kun je geen eens 2 porten tegelijk forwarden naar 2 PS3’s, toch?

  10. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Wacht eens even, volgens mij kun je geen eens 2 porten tegelijk forwarden naar 2 PS3’s, toch?

    Komt er eindelijk iemand achter xD

  11. 26 XP
    BC-Bram's avatar

    Portward setup static ip adress vind mijn netwerk niet..
    Wat nu?

  12. 26 XP
    BC-Bram's avatar

    Komt er eindelijk iemand achter xD

    Dus je kunt geen 2 ps3’s op 1 netwerk doen?
    Of dat wel, maar niet bij elkaar in een party?