Forum

Topic: Probleem bij opstarten PS3

Anoniem's avatar

Hallo,

zoals jullie kunnen lezen heb ik een probleem. Komtie:
Ik heb een PS3 slim 120 GB aangesloten dmv scartkabel op een gewone (SD) tv. Als ik de PS3 opstart, krijg ik op de tv geen beeld (als ik op de AV knop druk). Als ik vervolgens de aanknop van de PS3 inhoudt tot hij uitgaat en hem dan weer aanzet, krijg ik wel gewoon beeld. Weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen dat ik in één keer beeld krijg?
P.S. Bij ´Beeldscherminstellingen´ onder het kopje ´Instellingen´ heb ik alles al een keer geprobeerd en hij staat op het moment op ´Component S-video´ volgens mij.
In wanhopige 😛 afwachting van een helpend antwoord,

Walter Schep (PSN SealganT)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 261 XP
    marcovk's avatar

    Gewoon ff die kabel checken of die er goed inzit, en ff die Videouitvoer instellingen nog een keer AUTOMATISCH laten instellen:P

    En hij moet niet op component/s-video staan maar op AV kabel…

  2. 533 XP
    fazzel100's avatar

    je moet hem op AV/RGB zetten

  3. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    en als je je tv uit en weer aanzet en dan op AV?
    ik heb ook zoiets met een harddisk recorder die met een scartkabel is doorgelust naar mijn UPC digitale TV decoder, en van daaruit gaat een scartkabel naar de TV.
    ik moet eerst de decoder uitzetten, dan de hdd recorder aan en dan met de TV nog een keer naar EXT2 zappen, dan heb ik beeld.

  4. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Tijdens het opstarten van de ps3 houd dan de aan/uit knop een tijdje ingedrukt.
    Dit reset de beelinstellingen weer naar een standaard die iedere kabel/tv aan zou moeten kunnen kijk dan eens of het wel werkt. in een keer.

  5. 536 XP
    Glennps3's avatar

    Inderdaad wat nis-gens zegt tot de playstation een 2de keer piept en dan krijg je normaal weer beeld