Forum

Topic: Samsung Monitor 24i B2430H

Anoniem's avatar

Samsung Monitor 24i B2430H

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een beeldscherm/monitor waar ik mn ps3 op kan aansluiten zodat ik gewoon achter mn bureau lekker kan ps3’en.

Heb even gezocht en kwam hier op uit: http://www.acesdirect.nl/product/3807151/?#tabs

Wat dachten jullie, mooi beeldschermpje toch? En kennen jullie die site? Is die betrouwbaar? Als jullie nog tips hebben hoor ik het graag. Groeten!

En nog iets.. kan je gewoon zo’n monitor als deze met hdmi ingang aansluiten op msn ps3? Ja toch? :happy:

Later

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 12 XP
    TTT's avatar

    ja je kan op zon scherm gewoon ps3en, heb ik ook ooit gedaan, bij mij was mn kabel wel kapot of zo, kreeg allemaal rode lijntjes in t scherm. En wel een apart geluidssetje hebben. En dat scherm ziet er wat mij betreft goed uit, goedkoop voor een 24 inch.

  2. 4 XP
    Jahrdi's avatar

    Ja leek me ook een leuke monitor voor die prijs 🙂
    En ja geluid komt wel goed, heb een Z5500 (H)

  3. 16 XP
    sampeeters's avatar

    Ik raad je DEZE aan.
    Heb hem zelf ook, super monitor, fijn geluid, mooie graphics.

  4. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik raad je DEZE aan.
    Heb hem zelf ook, super monitor, fijn geluid, mooie graphics.

    Yep goed ding, ik heb weliswaar de P2370HD:p

  5. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Ik heb de Samsung 2333HD echt aan aanrader! Full HD etc. http://www.samsung.com/nl/system/consumer/product/2009/02/03/ls23cfekfen/2333HD_medium.jpg

  6. 77 XP
    LaurenBots's avatar

    Heb toevallig laatst gezocht naar een TV/Monitor, ben bij Media Markt geweest en die raden mij aan om een TV te kopen ipv een monitor.

    Om verschillende redenen:

    Je hebt een antenne, dus je kan ook TV kijken.
    Je hebt automatisch speakers/boxen.
    Je hebt full HD en het ziet er beter uit dan een monitor.

    Ik ben daarom maar voor een TV gegaan. Kan je toch meer mee dan een monitor had ik het idee.

    Een mooie Samsung, weet ff niet meer het type. Maar hij heeft een goed voormaat en gamed prima!!

  7. 38 XP
    Christus's avatar

    Heb toevallig laatst gezocht naar een TV/Monitor, ben bij Media Markt geweest en die raden mij aan om een TV te kopen ipv een monitor.

    Om verschillende redenen:

    Je hebt een antenne, dus je kan ook TV kijken.
    Je hebt automatisch speakers/boxen.
    Je hebt full HD en het ziet er beter uit dan een monitor.

    Ik ben daarom maar voor een TV gegaan. Kan je toch meer mee dan een monitor had ik het idee.

    Een mooie Samsung, weet ff niet meer het type. Maar hij heeft een goed voormaat en gamed prima!!

    HD is een term voor media die draait boven een bepaalde hoogte in resolutie (720i, 1080i) en een monitor kan dit tegenwoordig wel, zoek gewoon een monitor die een hoge res accepteert (1900×1080 geloof ik) en je hebt gewoon een goede kwaliteit.

  8. 77 XP
    LaurenBots's avatar

    HD is een term voor media die draait boven een bepaalde hoogte in resolutie (720i, 1080i) en een monitor kan dit tegenwoordig wel, zoek gewoon een monitor die een hoge res accepteert (1900×1080 geloof ik) en je hebt gewoon een goede kwaliteit.

    Ik blijf erbij, dat een TV meer mogelijkheden heeft. =)

    But that’s my opinion!

  9. 1562 XP
    dikked's avatar

    Ik blijf erbij, dat een TV meer mogelijkheden heeft. =)

    But that’s my opinion!

    ik heb gekeken maar met veel monitoren kun je nu ook TV kijken via een ingebouwde digitale TV tuner