Forum

Topic: [OOT] Assassin’s Creed: Brotherhood

Anoniem's avatar

Na het lang uitblijven van een officieel topic heb ik er maar eentje gemaakt, zeker omdat ik dit als een van de grote toppers dit jaar zie. Assasin’s Creed: Brotherhood is het langverwachte nieuwe deel in de serie waarin Ubisoft ons enkele jaren geleden kennis liet maken met de orde van de Assassijnen.

Stukje geschiedenis
In het eerste deel maakten we kennis met AltaΓ―r, een vrij stille man die koelbloedig zijn opdrachten deed en zo de wereld een stukje beter maakte. In het tweede deel werd onze Assassin al wat persoonlijker. Ezio was namelijk het stereotype van een Italiaan, namelijk goed met de vrouwtjes en zeer betrokken bij de familiezaken.

Live by the Creed
In dit nieuwe deel volgen we opnieuw Ezio en gaan we verder waar het vorige verhaal was opgehouden. Hij is namelijk enkele jaren ouder en het lukt hem niet meer om in zijn eentje de strijd met de Tempeliers aan te gaan. Dit is waarom hij de orde nieuw leven in blaast en enkele nieuwe recruten aanneemt.

Naast een ijzersterk verhaal zit er in dit nieuwe deel ook een multiplayer, waarin we elkaar eens flink te grazen kunnen nemen. In verschillende modi kunnen we namelijk zowel in teams als individueel onze trucjes vertonen met de vele karakters die Ubisoft heeft verzonnen.

Screenshots

Trailer

Rules of the Creed

Gelieve niet te spoileren
Geen spam
Ontopic blijven

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

79 reacties

  1. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    Morge is het dan eindelijk zover πŸ˜€
    Jammer dat ik de multiplayer niet echt heb kunnen testen door de problemen met vinden van servers.
    Ben blij dat ze het aanvallen hebben aangepakt en hoop dat dit dan nu ook soepeler werkt.

  2. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Morge is het dan eindelijk zover πŸ˜€
    Jammer dat ik de multiplayer niet echt heb kunnen testen door de problemen met vinden van servers.
    Ben blij dat ze het aanvallen hebben aangepakt en hoop dat dit dan nu ook soepeler werkt.

    Ik vond het ook erg jammer dat ik de beta niet echt heb kunnen aanraken. Gelukkig kon ik op First Look eventjes een kwartiertje klimmen en klauteren! Ik zit echter te twijfelen of ik hem gelijk zal kopen, of dat ik eerst nog eventjes Call of Duty soort van uitspeel..

  3. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    krijg echt nu net bericht van game mania dat ik kan komen ophalen πŸ˜€
    Heb de collecters edition besteld.
    Black ops alleen de campaign uitspelen bedoel je?
    had ik best wel snel uitgespeeld naar mijn idee

  4. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    krijg echt nu net bericht van game mania dat ik kan komen ophalen πŸ˜€
    Heb de collecters edition besteld.
    Black ops alleen de campaign uitspelen bedoel je?
    had ik best wel snel uitgespeeld naar mijn idee

    Nah.. ik ben ook nog bezig met prestige etc..

  5. 536 XP
    Glennps3's avatar

    Morgen komt hij eindelijk uit, hier heb ik zo lang op gewacht :p

  6. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Hij is al af te halen bij de Game Mania;)

  7. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Hij is al af te halen bij de Game Mania;)

    Het zij sukkels daar bij game mania, ze wilden mij toen Fable 3 niet 1 dag eerder mee geven, terwel ze hem al 2 dagen eerder binnen hadden. Games zijn bij game mania minstens 5 a 10 euro duurder dan bij andere winkels πŸ™ ook 2e-hands zijn zijn ze belachelijk duur, ook zo 5 a 10 euro duurder.

  8. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    ik ben benieuwt of we ook weer een beetje van de toekomst te zien krijgen. Hoe Desmond zich moet weren tegen de templars en **SPOILER einde ACII** [spoiler]de zon, tenminste als we het einde van ACII moeten geloven[/spoiler]

    Maar voor de rest lijkt het me ook erg vet om je eigen mensen te rekruteren voor je brotherhood.. We zien t morgen wel πŸ˜›

  9. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    ben pas bij sequence 4, maar wat een vette game πŸ™‚

  10. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    ben pas bij sequence 4, maar wat een vette game πŸ™‚

    Ik moet hem nog halen, dus gelieve niet te spoileren;)

  11. 1562 XP
    dikked's avatar

    vind het ook wel erg vet dat je in Assasin’s Creed Brotherhood heel rome kan renoveren
    vond het al een hele leuke eigenschap aan Assasin’s Creed 2 en daar was hij ook nog maar vrij beperkt

    kan niet w8ten om hem te halen, maar moet helaas w8ten tot kerst πŸ™

  12. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik vraag hem ook voor Kerst, ben wel heel erg benieuwd! Kan niet wachten.

  13. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    heel uitgebruid renoveer systeem idd maar wel vet zo.
    en de missies tot nu toe zijn wel nice, vechten werkt echt stukken beter nu πŸ™‚

  14. 1562 XP
    dikked's avatar

    vind het trouwens ook wel mooi dat er “interactieve” stukjes in zitten
    zoals in 1 van de Assasin’s Creed Brotherhood filmpjes zag je ook dat je met een kanon op de vijand moet schieten
    hoop dat er veel meer van de interactieve stukjes in zitten

  15. 16 XP
    sampeeters's avatar

    Assassins Creed: Brotherhood is wederom van topklasse. Heerlijk!

  16. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Ik ben ondertussen rond de 15%, erg vette game! GOTY??^^

  17. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    zker GOTY :D, weet niet precies hoe ver ik ben kan bijna aan sequence 5 beginnen

  18. 374 XP
    Goliath's avatar

    Het valt me op dat jullie geen van alle commentaar hebben op de gigantische lading aan bugs.. Ik heb nu al 2 keer een sequence overnieuw moeten doen omdat de game vastliep, zo’n 30 keer gehad dat er tijdens een cutscene iemand dwars door me heen liep, m’n paard van kleur veranderde of dat een willekeurige burger voor een gigantische opstopping zorgt.. Niet dat ik het geen toffe game vind hoor, maar dit zijn toch echt wel storende foutjes..

  19. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    heb deze voor 360 😑 nog niet last van gehad

  20. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Het valt me op dat jullie geen van alle commentaar hebben op de gigantische lading aan bugs.. Ik heb nu al 2 keer een sequence overnieuw moeten doen omdat de game vastliep, zo’n 30 keer gehad dat er tijdens een cutscene iemand dwars door me heen liep, m’n paard van kleur veranderde of dat een willekeurige burger voor een gigantische opstopping zorgt.. Niet dat ik het geen toffe game vind hoor, maar dit zijn toch echt wel storende foutjes..

    Wat is dat met jou en bugs? Alle We hebben ongeveer dezelfde games en ik heb er nooit last van!:| Eventjes afkloppen!

  21. 1562 XP
    dikked's avatar

    Wat is dat met jou en bugs? Alle We hebben ongeveer dezelfde games en ik heb er nooit last van!:| Eventjes afkloppen!

    mischien is zijn PS3 wel naar de kloten en daarom werken spellen niet zo goed

  22. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    mischien is zijn PS3 wel naar de kloten en daarom werken spellen niet zo goed

    Haha, dat zal het vast niet zijn. Hij heeft een vrij nieuwe Slim, terwijl ik nog een oude Fat heb. Misschien ben ik hier gewoon de ‘lucky basterd’.

  23. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Heeft een van jullie de EU special edition ik heb namelijk de US versie en ik wil weten of de EU versie goed is?

  24. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Heeft een van jullie de EU special edition ik heb namelijk de US versie en ik wil weten of de EU versie goed is?

    Goliath heeft volgens mij de auditore edition. Hij komt over een uurtje ofzo terug van zijn werk, ik zal hem dan even vragen hier te reageren.

  25. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik heb de Codex Edition. Echt geniaal die doos. Geen idee waarvan het gemaakt is, maar niet van karton. Voelt als steen, alleen wat lichter. En het gaat sneller kapot. Ik had geen idee hoe hij open moest, dus hielt hem ondersteboven (had overal al gekeken), valt de deksel eraf en breekt er een heel klein puntje af.

    De binnenkant is van stof gemaakt en er zit een geheim bodempje waar de game inzit. De rest van de extra’s weet ik niet echt. De Codex ziet er uit zoals het dagboek van die 1e gast en het handschrift is precies hetzelfde als in AC2. Maar ik moet hem bewaren voor m’n verjaardag (tot over 10 dagen), dus heb verder nog niet goed kunnen kijken.

  26. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    ik heb de auditore edition.
    jammer tegenover de US Edition want vind die zelf vetter.
    zit niet echt veel speciaals bij, kaarten van multiplayer characters, 3d box een dvd 2 single player missies extra en een armour extra.
    maarja voor 5 euro meer valt dit wel mee.

  27. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    een dvd

    Wat staat er op deze DVD?

  28. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    is de lineage dvd

  29. 1268 XP
    luctheman's avatar

    *spoilers* hier beneden, niet lezen als je hem niet hebt uitgespeeld!
    [spoiler] Waar slaat dat einde nou weer op! kan je nog een 4e deel gaan kopen omdat die Lucy weer is neergestoken.
    Slaat ook weer nergens, kan je weer een jaar in spanning gaan zitten![/spoiler]

  30. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    *spoilers* hier beneden, niet lezen als je hem niet hebt uitgespeeld!
    [spoiler] Waar slaat dat einde nou weer op! kan je nog een 4e deel gaan kopen omdat die Lucy weer is neergestoken.
    Slaat ook weer nergens, kan je weer een jaar in spanning gaan zitten![/spoiler]

    Had je nou echt gedacht dat Brotherhood de laatste AC creed was, terwijl Ubisoft ACIII al 2 maand voor brotherhood had aangekondigd? Lol..

  31. 451 XP
    Florian's avatar

    Het valt me op dat jullie geen van alle commentaar hebben op de gigantische lading aan bugs.. Ik heb nu al 2 keer een sequence overnieuw moeten doen omdat de game vastliep, zo’n 30 keer gehad dat er tijdens een cutscene iemand dwars door me heen liep, m’n paard van kleur veranderde of dat een willekeurige burger voor een gigantische opstopping zorgt.. Niet dat ik het geen toffe game vind hoor, maar dit zijn toch echt wel storende foutjes..

    Ik heb soms wel eens dat mn beeld 2tellen stilstaat ofzo.. maar niet egt veel last van..
    van kleur veranderingen en dergelijke hb ik geen last? (gelukkig)

  32. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Het is volgens mij een vrij korte game, ben namelijk al bij sequentie 7!

  33. 451 XP
    Florian's avatar

    ik dacht dat er 9 waren..
    maar die side missions maakt de replay na het uitspelen wel groter denk ik, en je gaat er stiekem tog meer tijd in stoppen:P

  34. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    ik dacht dat er 9 waren..
    maar die side missions maakt de replay na het uitspelen wel groter denk ik, en je gaat er stiekem tog meer tijd in stoppen:P

    Tuurlijk, ik ben hier nog dagen mee bezig:D

  35. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    en er is een multiplayer als de single gaat vervelen πŸ˜›

  36. 374 XP
    Goliath's avatar

    @Fl1pp13: Ik weet het niet, ik heb altijd pech met bugs I guess =p Had gisteren ook dat ik de bank leegde (15000 ongeveer) en ik het toen gewoon niet kreeg? Maarja, het zijn geen bugs die het onspeelbaar maken ofzo..

  37. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Zullen we een keer een PS3-Sense meeting op Assassin’s Creed doen? Lekker online elkaar afmaken etc:D

  38. 15 XP
    MarkAntonius's avatar

    Ik had vandaag ook een vastloper, ik liep tegen een inwoner op en… niks meer. Het lijkt wel veel op de vastlopers in AC2 voor de patch.

  39. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik heb nadat ik met Sequence 5 begon ook wel last van problemen. Gasten die door gebouwen lopen tot een vastgelopen ACB. En nog veel schoonheidsfoutjes (een minimap waar soms een zwarte streep precies door het midden gaat bijvoorbeeld). Maar niet iets waarvan ik echt denk van “Z0mggg, dat kan je niet patchen man!!!”

    @Luctheman
    Dit is ook niet AC3. Dit is AC2.5. Maar ik vind tot nu toe dat elke AC beter wordt, en zolang ze dat vol houden mag het van mij doorgaan op die manier. Tenminste, ik wil wel eens dat echt het verhaal hiervan eindig, maar dan doorgaan na het einde.

  40. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Ik heb het verhaal gelijk maar uit gespeeld en oh oh oh wat een ervaring. Ubisoft weet mij telkens weer op het puntje van de stoel te laten zitten. Een geweldig verhaal met een keiharde spoiler aan het einde:D Kijk nu al uit naar Assassins Creed 3!!

  41. 171 XP
    bobka007's avatar

    ben echt ni zeker of ik het moet kopen.
    Wat is jullie mening het beste GT5 of AC:brotherhood ???

  42. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    Brotherhood
    GT5 is wel nice maar graphics vond ik tegenvallen en het is niet zo dat ik dit spel uren achter elkaar kan spelen zoals met brotherhood of blackops
    maar dat is mijn mening niet dat ik GT5 slecht vind πŸ˜›

  43. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik heb het verhaal gelijk maar uit gespeeld en oh oh oh wat een ervaring. Ubisoft weet mij telkens weer op het puntje van de stoel te laten zitten. Een geweldig verhaal met een keiharde spoiler aan het einde:D Kijk nu al uit naar Assassins Creed 3!!

    Ik heb het anders gedaan, ik ben meteen van alles gaan kopen enz, en nu ben ik pas bezig met het verhaal en mijn brotherhood op richten.

  44. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Ik vind Brotherhood beter uit zijn dan deel II, en ik vind gameplay sterk verbeterd en verhaal lijn is weer fantastisch

  45. 150 XP
    amstel's avatar

    Ik krijg um hopelijk morgen binnen ( tnt staking -_-” ) dus kan ik lekker in het weekend gaan knallen ga zoiezo eerst sp doen voor ik aan de mp begin ( of mp tussendoor even checken, maar heb de beta al gedaan ) Denk wel dat ik me met dit spel lekker kan vermaken πŸ™‚

  46. 71 XP
    Klijn4's avatar

    Ik heb hem gister gehaald en mijn indruk is zeer goed en zeker van het Roma.

  47. 150 XP
    amstel's avatar

    noujah zoals ik al last van de staking gister niet binnengekomen -_-” achjah hopelijk komt ie vandaag nog en anders maandag maar weer

  48. 96 XP
    PatatjuhNL's avatar

    Ik heb een vraagje, voor de mensen die deze game al hebben gekocht …

    (Hoe) Werkt de multiplayer?

  49. 15 XP
    MarkAntonius's avatar

    De Multiplayer moet je zien als een kat en muis spel, je krijgt een doelwit aangewezen en je krijgt er een achter je aan. Ik vond de laadtijden in de beta erg lang duren, maar dat valt in de uitendelijke versie wel mee. De co-op modus heb ik nog niet geprobeert

  50. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    wel vaag dat als je online wilt echt lang duurt dat vind ik wel minder eerlijk

  51. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik vind het eind echt verschrikkelijk. Als je speelt als Ezio duurt het echt maar 30 minuutjes en zit je van “God, heb ik hier nou een hele Orde en alles opgericht?”. Op de momenten dat ze het handigst waren, waren ze er niet (hetzelfde als je voor de 2e keer het kasteel in gaat, op de heenweg kan je ze gebruiken maar op de terugweg niet). En als je als Desmond speelt denken ze dat je mongol bent. Echt simpel dat het is. En het allerlaatste stukje slaat nergens op. Dit is geen cliffhanger, dit is het verhaal niet afmaken. Een cliffhanger is (warning: spoiler spoilt echt het einde):
    [spoiler]dat er iest gebeurd, er ff verder op gaat en dan stopt. Maar hier gebeurd echt niks. Je steekt Lucy neer, en dat is het. Echt niks wordt beantwoord of wat dan ook![/spoiler]

  52. 15 XP
    MarkAntonius's avatar

    Bij de aftiteling hoor je toch twee mannen tegen elkaar praten?
    [spoiler]”He is getting in a shock!”
    “Put him back in the animus!”[/spoiler]

    Volgens mij is het dus wel degelijk een cliffhanger, bij een cliffhanger hoort een verhaal ook niet afgemaakt te worden. Het vervolg komt later.
    De officiΓ«le betekenis van cliffhanger volgens de van Dale:

    cliff·han·ger [klifhenger] de; m -s spannend slot ve scène, aflevering enz. om belangstelling te wekken voor het vervolg

  53. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Wat een top game ! pff

  54. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Bij de aftiteling hoor je toch twee mannen tegen elkaar praten?
    [spoiler]”He is getting in a shock!”
    “Put him back in the animus!”[/spoiler]

    [Spoiler]Dat zijn nog de tempeliers die het hebben over subject 16, niet over Desmond.[/spoiler] Ik zou trouwens jullie ook nog aanraden om alle “truth/waarheid” puzzels te behalen. Wat je dan te wachten staat is echt: :O

  55. 15 XP
    MarkAntonius's avatar

    @Patrick
    Akkoord, dat was nog niet helemaal duidelijk, ik ben op het moment nog een aantal gebouwen met puzzels aan het zoeken…

  56. 14 XP
    StraiderNL's avatar

    Dat je die 2 mensen hoort praten, is dat niet zodat het niet raar is dat wanneer je het spel hebt uitgespeeld dat je toch nog wel kan spelen in rome ?

    Btw, hoe lukt het met de online trophies? DIe kill in laatste 10 sec om 1e te worden is echt zooo kut. Ben je 2e, 1 kill en dan heb je die trophy, wordt je zelf bij 00:12 gekilled… weg opportunity πŸ˜›

  57. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    hoe krijg je deze?

    Secure the Apple of Eden.

    heb spel uitgespeeld maar heb die niet?

  58. 15 XP
    MarkAntonius's avatar

    @SaykOdelik
    Hieronder het antwoord op je vraag

    [spoiler]Die Trophy krijg als je als Desmond de kluis van de appel in het colloseum vindt.[/spoiler]

  59. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    hoe krijg je deze?

    Secure the Apple of Eden.

    heb spel uitgespeeld maar heb die niet?

    dan heb je hem ook niet uitgespeeld..

  60. 440 XP
    Sammerd's avatar

    Ga hem morgen halen, kan niet wachten om met men vrienden online te gaan πŸ˜€

  61. 77 XP
    LaurenBots's avatar

    Misschien kunnen jullie mij helpen?!

    Ik zit te twijfelen of ik deze game zou gaan kopen. Niet dat hij slecht of dat ik er niet van hou. Nee, ik heb namelijk ”mensen” uit mijn omgeving horen zeggen, dat het verstandiger is om eerst de vorige delen te spelen. Wat denken jullie? Kan ik hier instappen of moet ik die andere games kopen en spelen?

    Need your help!!!! THANKS!! ==)

  62. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Misschien kunnen jullie mij helpen?!

    Ik zit te twijfelen of ik deze game zou gaan kopen. Niet dat hij slecht of dat ik er niet van hou. Nee, ik heb namelijk ”mensen” uit mijn omgeving horen zeggen, dat het verstandiger is om eerst de vorige delen te spelen. Wat denken jullie? Kan ik hier instappen of moet ik die andere games kopen en spelen?

    Need your help!!!! THANKS!! ==)

    Je kan het doen, is ook veel leuker als je weet wat zich heeft afgespeeld in voorgaande delen. Zodat je soms mensen tegenkomt uit het vorige deel en dan zoiets hebt van: Hey dat is leuk, had ik niet verwacht. Met andere woorden eerst de vorige delen:P

    Die dingen liggen nu toch voor een appel en een ei in de budgetbak, dus om het geld hoef je het niet te doen. Verder is alleen AC: Brotherhood grafisch iets beter. Maar voor de rest zijn de graphics niet iets om je aan te ergeren, wat bij de meeste spellen van vroeger wel het geval is;)

  63. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    yup zou ook aanraden om eerst de vorige delen te spelen als je wilt
    weten waar het verhaal om draait. je komt namelijk veel bekende dingen tegen πŸ™‚

  64. 77 XP
    LaurenBots's avatar

    Bedankt voor de tips. Ik ga nu gelijk de Kerstman even heeeeeeel lief aankijken. ====))))))

  65. 440 XP
    Sammerd's avatar

    Ik heb hem, meteen spelen! πŸ˜€

  66. 1562 XP
    dikked's avatar

    vanavond is het zover πŸ˜€
    naar lang wachten kan ik er dan eindelijk mee spelen πŸ™‚

  67. 336 XP
    .Stan's avatar

    Bedankt voor de tips. Ik ga nu gelijk de Kerstman even heeeeeeel lief aankijken. ====))))))

    Ik heb de game eergisteren gekocht en ik heb nooit eerder een Assassin’s Creed-spel gespeeld. Toch is het verhaal wel makkelijk te begrijpen (vooral met Nederlandse ondertiteling!). Ook vertellen ze in het begin wat er in de voorgaande delen is gebeurd, dus het is geen groot probleem als je de vorige delen nooit gespeeld hebt.

  68. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Zit ik ook te denken om AC te gaan kopen, aangezien BO zuigt… Denk dat ik eerst de eerste 2 delen voor een paar euro op de kop tik en dan pas brotherhood. Als ik de eerste 2 delen heb uitgespeeld zal de prijs van brotherhood ook al weer gedaald zijn :D:D

  69. 336 XP
    .Stan's avatar

    Even een stomme vraag, maar hoe kun je buiten dat je een missie doet (met controlepunten) je game eigenlijk opslaan??

  70. 440 XP
    Sammerd's avatar

    Even een stomme vraag, maar hoe kun je buiten dat je een missie doet (met controlepunten) je game eigenlijk opslaan??

    Dat is niet zo’n stomme vraag, meestal doe ik een missie om hem op te slaan… Weet zelf ook niet of er een andere manier is…

  71. 451 XP
    Florian's avatar

    Ik doe meestal als ik wil opslaan even naar een duiventil, gwn ff wat rondklikken en dan weg bij de duiventil.. dan slaat ie als het goed is ook gwn op.

    dr was nog een andere manier maar die weet ik op het moment ff niet meer, omdat ik AC al een poosje niet meer gespeeld heb, en heb mn PS3 nu niet in de buurt:(
    zodra ik er weer achter ben post ik het hier welxD

  72. 508 XP
    NightHawk's avatar

    Dat me die duiventil is idd het snelst denk ik

  73. 15 XP
    MarkAntonius's avatar

    Er zit toch een autosave in de game?

  74. 2 XP
    hercules's avatar

    ik heb hem net uitgespeeld en wil nu verder rome opbouwen maar waarom heb ik die bol niet waar kan ik die vinden alvast bedankt

  75. 451 XP
    Florian's avatar

    Er zit toch een autosave in de game?

    Ja dat klopt, maar dan moet je eerst iets gedaan worden wil die geactiveerd worden. en als je net met iets bezig bent, en je moet stoppen, dan is die auto-save niet getriggerd, en is je game dus niet opgeslagen.

    ik heb hem net uitgespeeld en wil nu verder rome opbouwen maar waarom heb ik die bol niet waar kan ik die vinden alvast bedankt

    Ik weet niet welke bol je bedoeld? bedoel je “De Appel”?? dat magische ding? die krijg je niet..

  76. 1562 XP
    dikked's avatar

    ik heb hem net uitgespeeld en wil nu verder rome opbouwen maar waarom heb ik die bol niet waar kan ik die vinden alvast bedankt

    nee als je met “die bol” de appel bedoelt (dat ding dat licht geeft in 1 van de laatste missies) dan krijg je die niet want die heeft Ezio verstopt in het colloseum en die kun je nooit meer terug krijgen πŸ™

  77. 2 XP
    hercules's avatar

    ik bedoelde de appel was even vergeten hoe dat ding heette wel jammer dat je die dan niet meer kan gebruiken was wel cool wapen

  78. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    ik bedoelde de appel was even vergeten hoe dat ding heette wel jammer dat je die dan niet meer kan gebruiken was wel cool wapen

    Ik vond hem persoonlijk te overpowered, waardoor de laatste missie’s niet echt leuk waren. Ik had eerder gehoopt op gigantische zwaardgevechten etc..

  79. 1562 XP
    dikked's avatar

    Ik vond hem persoonlijk te overpowered, waardoor de laatste missie’s niet echt leuk waren. Ik had eerder gehoopt op gigantische zwaardgevechten etc..

    ik juist niet ik had pas in het laatste stukje van die missie door hoe hij werkte πŸ˜›