Forum

Topic: [OOT]NFS Hot Pursuit

Anoniem's avatar

Wie gaat deze game halen of heeft hem al zoals mij?

Wat vind je van de game?

Roept het nostalgie op ( voor mensen die vroeger ook Hot Persuit hebben gespeeld )

Voldoet het aan je verwachtingen of had je meer verwacht?

Ik zal maar als eerste beginnen.

——————————

Wat vind je van de game?

Game tot nu toe vind ik echt top, zitten echt harde auto’s tussen die echt lijken.

Roept het nostalgie op?

Zeker! miste het al met de polities.

Voldoet het aan je verwachtingen of had je meer verwacht?

Meer dan omdat er echt veel auto’s inzitten en de racen echt geweldig zijn met spikes etc. punten systeem is ook top!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

22 reacties

  1. 34 XP
    Dragonfire126's avatar

    Race games de laatste tijd zijn echt uitgebreid en insane groot. NFS Hot Pursuit staat zeker in de top van race games op dit moment!

    Wat vind je van de game?

    De game is echt top, de demo vond ik zelf wat tegenvallen maar de lijst auto’s die ik heb gezien en de harde actie die je verwacht in een NFS game zit er allemaal weer in, heerlijk!

    Roept het nostalgie op?
    Zeker, ik heb Underground 2, Most Wanted en Carbon allemaal origineel en heb er geen spijt van dat ik ze gehaald heb!

    Voldoet het aan je verwachtingen of had je meer verwacht?

    Grafisch zeer mooi, het racen is niet realistisch, maar heeft wel dat NFS gevoel en de opties die je hebt zijn insane. Voldoet zeker aan wat ik had gedacht.

    Zeer geslaagd!

  2. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Wel raar dat Logitech stuurtjes niet werken met NFS :/

  3. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Ik zit nog steeds te twijfelen tussen Gran Turismo en NFS. Beide zijn zeer goede games, maar Gran Turismo lijkt me veel uitgebreider dan NFS, terwijl ik veel meer thuis ben in het wereldje van Need of Speed…

  4. 935 XP
    Mormel123's avatar

    terwijl ik veel meer thuis ben in het wereldje van Need of Speed…

    dan koop je toch need for speed 😛 of je denkt stik erin met die games en je gaat voor colin mcrae: dirt 2

  5. 35 XP
    Knetter0704's avatar

    heb ook need for speed gehaald omdat GT5 mij net iets te realistisch is maar dat is meer mijn ding en is niet tegen gevallen…

  6. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Dragonfire126 ”Roept het nostalgie op” Denk niet dat daar mee Underground, Most wanted of carbon mee bedoeld wordt, maar NFS hot pursout 2 van de ps2.

    En nu mijn mening 🙂

    -Wat vind je van de game-
    It certainly is a good arcade-style driving game, but it’s nowhere near as fun as the PlayStation 2 version.

    -Roept het nostalgie op-
    Nee niet echt, ik mis de mooie parcoursen uit de PS2 game. De game op de ps2 was veel beter voor toe der tijd

    -Voldoet het aan de verwachtingen of het je meer verwacht-
    Nee ik had er meer van verwacht, met name dat het er iets mooier uit had mogen zien.

    Het is een redelijke goede game. 8.5/10
    -Graphics 9.0
    -Game play 9.5
    -Replay 9.0

  7. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ik vind dat NFS Hot pursout eindelijk de echte NFS weer terug haalt. De vorige games zoals Shift en Pro street vond ik zeer slecht! Undercover heb ik nog niet gespeeld maar die schijnt ook wel goed te zijn, maar nog steeds een kleine tegenvaller…

  8. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Alleen echt jammer dat geen stuur ondersteund terwijl bij eerdere NFS wel het geval was.. Patch oplossing?

  9. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Alleen echt jammer dat geen stuur ondersteund terwijl bij eerdere NFS wel het geval was.. Patch oplossing?

    Ik verwacht dat ze binnenkort wel een patch uitbrengen. Op menig forum wordt er hier namelijk al over geklaagd!

  10. 440 XP
    Sammerd's avatar

    Ik zou hem willen halen, maar ben niet echt overtuigd van de demo…
    Raden jullie hem aan? Zijn de auto’s mooi, …?

  11. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Volgensmij werken de stuurtjes niet door dit: http://www.ps3-sense.nl/2010/09/sony-is-gek-geworden-usb-apparaten-van-third-party-developers-in-firmware-3-50-niet-meer-ondersteund/ maar ik hoop dat ze dat nog wel eventjes fixen in een update

  12. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Nee zit gewoon niet in de game Globalsoldier

  13. 35 XP
    Knetter0704's avatar

    kan hem je wel aanraden maar het is meer n kwestie van smaak denk ik, ga je voor realisme moet je gran turismo hebben ga je voor arcade full speed door de bochten vliegen dan is dit de game voor jou….

  14. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Ik kom bij 1 race niet verder word er gek van :/ steeds die is die porshe 10sec ofzo sneller, moet die nog unlocke echt raar

  15. 261 XP
    marcovk's avatar

    Hi everyone,

    ik zat vanavond NFS Hot Persuit te spelen (uiteraard @ PS3), en ik kwam iets tegen, ik reed met 200km/u tegen een auto op en toen ik tot stilstand kwam naast de auto , bleef ik even staan kijken naar de auto, maar die bewoog uit zichzelf heel langzaam naar rechts xD Volgens mij is dit een kleine bug, niet dat ik er last van heb ofzo , maar ik dacht, ik meld het maar ffkes 😉

    http://www.youtube.com/watch?v=29tAjAcoVP8 Made by myself, Galaxy S camerakwaliteit dus :$ 😛

    Ltrz

  16. 80 XP
    chris100's avatar

    lol..

  17. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Heel boeiend… NOT! 😛

  18. 35 XP
    Knetter0704's avatar

    mischien zware zijwind ofzo

  19. 1402 XP
    Selec1's avatar

    topics samengevoegd.

  20. 261 XP
    marcovk's avatar

    Sorry, vergeten dat er een OOT van was, najaa het is al gemerged zie ik… Maar je hebt niet echt wind-effects volgens mij 😛 En de wind tilt geen 1300 kg zomaar op xD

  21. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Beter dat NFS HP logitech stuurtje ondersteuning krijgt, zijn ze eerlijk gezegd wel een beetje laat mee maar goed beter nu laat dan nooit 😀

  22. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    zit te twijfelen tussen gt5 en nfs: hp ???