Forum

Topic: Servers Black Ops

Anoniem's avatar

Hoi,

als ik een game wil zoeken bij Black Ops heb ik heel vaak dat hij niets kan vinden, en als ie iets vind zit ik 15 seconde in de lobby en word dan meteen gekickt. Ook net na een match word ik meteen gekickt. Heeft hier iemand daar ook last van of ligt het gewoon aan mijn internet?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 153 XP
    noot's avatar

    welk type nat heb je ? maar ik hoor van heel veel mensen dat ze last hebben met de servers ook met joinen en alles

  2. 35 XP
    Knetter0704's avatar

    komt ook door de servers van treyarch maar ze zijn hard met n patch bezig las ik, had daarnet n update maar nog niet opgezocht of dat was waar ik op wachtte….

  3. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    ligt niet aan jou heeft iedereen ook constant host mirgration connection interupted en lagg maar is nu patch uit die dit goed verhelpt

  4. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ja die update heeft zeker geholpen!

  5. 35 XP
    Knetter0704's avatar

    connecties zijn zeker verbeterd en ook een pluspunt is dat je niet meer op het vorige level kan stemmen zodat je niet 373x hetzelfde level doet…

  6. 7 XP
    duysje92's avatar

    wat word er eik bedoelt met nat type ik ben nie zo in die technishe richting bij mw2 stond er strict en bij internet ofso staat 3 als ik de verbinding test.
    maar ik heb het net ook bij een vriend gezien van die update en het is echt verbeterd ja helaas kon ik er nie van geniete omdat ik ineens weer opnieuw moet agreeen met de regels ofso en natuurlijk waren ze weer aan psn aan het knutsele en kon ik het nie acceptere. maar in ieder geval bedankt ik ben blij da ik nie de enige ben (was)