Forum

Topic: Uitgelekte PSP2 Foto’s

Anoniem's avatar

Ik heb op psx scene een prototype gezien van de PSP2

Topic:
http://psx-scene.com/forums/f6/psp2-images-leaked-via-dev-kit-70799/

Plaatjes:
http://psx-scene.com/forums/attachments/f6/21609d1290018694-psp2-images-leaked-via-dev-kit-front-jpg?cmps=1

http://psx-scene.com/forums/attachments/f6/21610d1290018698-psp2-images-leaked-via-dev-kit-back-jpg?cmps=1

Foto’s gemaakt bij de dev kit van Electronic Arts.

Nieuwe Specs:
– Camera aan de voorkant en achterkant.
– Twee thumbsticks.
– “Trackpad” op de achterkant, soort touchpad.
– Twee keer zoveel RAM als een 360, dus 1gb.

Dit is iets anders dan de PSPhone, en is nog in de prototype status.
Laat weten of je benieuwd bent naar deze handheld en of je hem wilt halen, en natuurlijk of je denkt of deze wel echt is en niet nog een photoshop creatie.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ziet er geloofwaardig uit 😛 Hoop dat real is 😛

  2. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Trackpad en 2 joysticks, klinkt in ieder geval erg tof… Mocht het waar zijn..

  3. 38 XP
    Christus's avatar

    Site is down for me. Voor iemand anders?

  4. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Nee, maar die foto’s zijn best wel vaag. Maar zover ik kan zien ziet het er wel goed uit!

  5. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Voor zo ver ik zie is het geen PSP2, maar een verbeterde versie van de PSP-Go! (PSP-N2000)

  6. 8828 XP
    7th-son's avatar

    inderdaad, hij lijkt mij ook te veel op een psp go
    ik hoop dat ze een kompleet nieuwe psp uitbrengen, een volwaardige opvolger, en dan moet die uiteraard backwards compatible zijn!
    en niet op de go lijken, want dat leek echt net speelgoed

  7. 508 XP
    NightHawk's avatar

    Toch eindelijk twee sticks 😀

  8. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Het gaat helemaal over de PSP 2. Ook als is dit prototype design bijna hetzelfde dan is de hardware nog steeds veel beter. Een volwaardige opvolger is er al volgens EA en vele anderen en dat kan best deze zijn. Ik verwacht early XBOX 360 graphics (halo 3 kwaliteit) of resistance. Dit hoop ik tenminste

  9. 1562 XP
    dikked's avatar

    ziet er wel realistisch uit want al die hele scherpe foto’s op internet zijn allemaal gefotoshopt en dit is de eerste wazige
    hoop echt dat ze wat aan de grafix gaan doen. hoop echt dat ze meer een beetje naar de laatste goeie games van PS2 trekken
    of misschien wel de beginjaren van Playstation 3

  10. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik geloof wel in de kwaliteiten van dit apparaatje als de specificaties kloppen. Twee thumpsticks is ook awesomeheid! 😀 Eindelijk dikke shooters spelen, als die dan van hoogstaande grafische kwaliteit zijn, ben ik zeer tevreden! 😀

  11. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Net zoals de Psp go en de Ps3 Slim zal deze ook wel echt zijn xD

  12. 442 XP
    rwss's avatar

    Ben benieuwd hoe het design voor het uiteeindelijke productie model gaat uitzien.

  13. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Waar is de UMD ingang dan.!? PSP games downloaden, is net als de PSP-go een flop geworden. Sony zal zich toch niet weer aan de zelfde steen stoten.

  14. 440 XP
    Sammerd's avatar

    Onduidelijke foto’s, maar wel geloofwaardig.
    Die 2 joysticks vind ik een zeer goede verbetering, vond het altijd al een minpunt van de PSP dat die maar 1 joystick had…
    We zien wel of dit wel degelijk de nieuwe PSP is… (En hopelijk is het met het vertrouwde UMD systeem en niet met downloaden)

  15. 1562 XP
    dikked's avatar

    Onduidelijke foto’s, maar wel geloofwaardig.
    Die 2 joysticks vind ik een zeer goede verbetering, vond het altijd al een minpunt van de PSP dat die maar 1 joystick had…
    We zien wel of dit wel degelijk de nieuwe PSP is… (En hopelijk is het met het vertrouwde UMD systeem en niet met downloaden)

    ja hoop ik ook
    ik vind downloaden wel vet maar ik wil wel het leifst ook een UMD speler zodat je ook “normale” game kunt doen en niet alleen maar gedownloade
    maar denk dat sony dat niet snel meer doet naar de flop van de PSPgo

  16. 54 XP
    Jericho's avatar

    2 keer meer RAM dan een X360 moet genoeg zijn om spellen met uitzonderlijke graphics te releasen 😀

  17. 1562 XP
    dikked's avatar

    2 keer meer RAM dan een X360 moet genoeg zijn om spellen met uitzonderlijke graphics te releasen 😀

    ja ligt eraan
    als de grafische kaart (of hoe je dat ook noemt in een portable) zuigt dan is het nog barslecht

  18. 132 XP
    Resistorfall1996's avatar

    Ziet er nice uit, en met die 2 joysticks kun je tenminste fatsoenlijk FPshooters spelen. ‘k Hoop dat dit niet fake is! :p