Forum

Topic: CoD BO – MP party defect?

Anoniem's avatar

Hey allen,

Is het mogelijk dat de MP party optie [spelen met ps friends] kapot is?

Tot zover heb ik het volgende ondervonden.

[het betreft uiteraard niet de lan connectie]

Als ik vanaf één locatie een party wil maken , lukt dit met gemak. (twee ps3 met cod)
Wanneer ik hetzelfde wil doen met vrienden die thuis spelen, krijg je vaak een error [maar soms werkt het ook gewoon]

Waar we wel achter zijn gekomen is dat de uitgenodigde niet al zelf in een party lobby moet zitten, maar gewoon in main menu anders werkt het zowiezo niet.

Zou het misschien met de router te maken kunnen hebben?

Mvg,

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Als jij en/of je vriend(en) NAT Type 3 hebben dan kun je vaak last van errors hebben ja..

  2. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    had hier eerst ook last van terwijl ik op mw2 wel gewoon bij hun en zei bij mij in de party konden komen, heb maar een internetkabeltje gekocht i.p.v. draadloos internet en nu werkt alles gewoon weer als van ouds. 🙂

  3. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Het party systeem werkt sowieso niet naar behoren, als je met z’n 5-en in een party zit is de kans bijna 90% dat als je op find a game drukt er 1 of meer gekicked worden of in een andere game dan de rest geplaatst worden.

  4. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Het party systeem werkt sowieso niet naar behoren, als je met z’n 5-en in een party zit is de kans bijna 90% dat als je op find a game drukt er 1 of meer gekicked worden of in een andere game dan de rest geplaatst worden.

    Op de PC is er niet eens een party systeem meer. Nu moet je in de game je vrienden gaan uitnodigen en hopen dat ze in je team komen. Alleen private games werken naar behoren, maar dat is pas leuk als je een grote groep hebt.

  5. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    als je zorgt dat jij een je vrienden nat type 2 en open hebben dan moet het wel lukken.
    Maar dit is ook een probleem wat bij 3arc ligt beter gezegt bij activision en hun servers

  6. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Het party systeem werkt sowieso niet naar behoren, als je met z’n 5-en in een party zit is de kans bijna 90% dat als je op find a game drukt er 1 of meer gekicked worden of in een andere game dan de rest geplaatst worden.

    dat party systeem werkt al niet met 2 personen. regelmatig dat we met z’n 2en willen spelen, find match doen en dan zit de ander gewoon in een hele andere lobbie of is gewoon gekicked.

  7. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Dat bedoel ik, dan kan je wel zeggen dat het aan de nat types ligt maar dat is nou net niet zo. Als je een game joint komt er een willekeurige host en als die host een kut verbinding heeft dan kan je het met z’n 6en wel schudden!

  8. 14 XP
    StraiderNL's avatar

    Ok ik heb even gechecked en inderdaad wij (ps3 friends en ik) hebben allen NAT 2, wired internet. Kan altijd wireless maar wired is gewoon sneller 🙂

    het probleem bij mij is alleen dat wij niet eens samen in één lobby komen… volgens de berichten die ik hier van jullie lees komen jullie dat wel totdat er een host is gevonden / of gaat hosten…

  9. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    nee, vaak niet. ik start een eigen party en nodig wat vrienden uit. als die in mijn party zitten ga ik een lobbie zoeken, en zo gauw hij een lobbie heeft gevonden 9 van de 10 keer dat 1 of meerdere mensen uit je party niet mee zijn gegaan. die zijn dan naar een compleet andere lobbie gegaan of zelfs uit de party gekicked.