Forum

Topic: Nat Type 3

Anoniem's avatar

Ik heb sinds vorige week een KPN Experia box Thomson tg789vn en met dit ding krijg ik het maar niet voor elkaar om het nat type op 2 te krijgen. Ik heb al verschillende tutorials gevolgd maar niks helpt. Heeft iemand misschien enig idee hoe ik dit toch kan oplossen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. Management - 1314 XP
  2. 71 XP
    Klijn4's avatar

    Ookal geprobeerd maar helpt niet.

  3. 261 XP
    marcovk's avatar

    Ik heb dit probleem al heel lang en heb al zoveel forums gelezen dat ik onderhand precies weet wat er aan de hand is 😛

    KPN heeft deze ExperiaBox zo erg goed beveiligd dat je geen poort meer open kan zetten , tevens is de UPNP functie ook niet zo goed.

    KPN heeft aangegeven een update te geven in Q4 , er zijn nu al pilots (testfirmwares) rondgegaan dus de echte firmware zal er binnen no-time zijn denk ik.

  4. 1562 XP
    dikked's avatar

    kun je niet een paar PSN poorten openzetten ? (80, 433, 5223, 3478 en 3479 volgens mij)
    ik heb dan geen Experia Box maar volgens mij werkt dat bij 9 van de 10 routers

  5. 261 XP
    marcovk's avatar

    Nee, dit heb ik zelf ook al heel vaak geprobeerd, maar de Experiabox gooit de poorten er weer net zo hard uit of het werkt gewoon niet. Geloof me maar btw 😉 xD

  6. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Dan snap ik nu ook waarom hij het bij een vriend van me niet deed terwijl ik toch echt de poorten goed open had gezet 😛

  7. 71 XP
    Klijn4's avatar

    Dus in December zou er zon update moeten komen van KPN?

  8. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Dus in December zou er zon update moeten komen van KPN?

    Eigenlijk in juli al.. maar KPN faalt hem weer

  9. 261 XP
    marcovk's avatar

    Ik heb de testversie van de firmware en het werkt echt helemaal perfect , dat portforwarding, ik heb ineens een stuk minder hekel aan KPN 😛

    Volgens mij was de firmwareversie: 8.4.2.U uit mn hoofd 😉

    Maar voor zover ik weet zit er geen DMZ in, maar het portforwarden werkt nu wel optimaal, net zoals de uPnP functie 😀

  10. 3 XP
    WoodieMheem's avatar

    Ik heb dezelfde router als jij hebt Klein 4.. helaas heb ik ook dezelfde problemen, ik heb menig ict’er over de vloer gehad maar het heeft nog niet veel geholpen.
    Volgens mij is mijn router ook niet helemaal goed, de ene keer geeft de ps3 aan dat UPnP wel beschikbaar is, dan weer niet.. Ik denk erover om een nieuwe router aan te schaffen..

  11. 101 XP
    Matssaa's avatar

    Hier precies hetzelfde probleeem.. word er inmiddels best gek van 😛