Forum

Topic: Speculeer hier over Call of Duty 8

Anoniem's avatar

Degene onder ons die het gamenieuws hier de afgelopen dagen hebben gevolgd weten dat Call of Duty: Black Ops een gigantisch succes was. Vele records worden gebroken en Activision heeft weer geld voor een vervolg. Om een vervolg extra kracht bij te zetten heeft het moederbedrijf van Activision, genaamd Vivendi, bekend gemaakt dat we jaarlijks een nieuwe Call of Duty game kunnen verwachten.

Het eerstkomende deel zal gemaakt worden door Infinity Ward, met ondersteuning van het vers aangetrokken Sledgehammer. Volgens velen gaan wen niet verder met de Modern Warfare serie, maar kiest men een andere setting. Om dit gerucht kracht bij te zetten heeft Sledgehammer enkele internetdomeinen aangekocht, onder de namen ‘Future Warfare’, ‘Advanced Warfare’, ‘Secret Warfare’ en ‘Space Warfare’.

Misschien kunnen we dus binnenkort een alternatief op Halo verwachten, inclusief ruimteschepen en aliens. Het zou echter ook kunnen dat we Amerika moeten bevrijden met NAVO troepen tijdens de Derde Wereldoorlog. Moeten we misschien al voorzorgsmaatregelen tegen China nemen?

We moeten echter afwachten tot de volgende grote game evenementen, waar we waarschijnlijk een aankondiging kunnen verwachten. Wel hebben we al een indicatie van wanneer de game kan uitkomen, namelijk het vierde kwartaal van 2011.

Wat wil jij zeker zien in de eerstkomende Call of Duty? Moeten er nog bepaalde Perks of wapens verdwijnen, of wil je juist bepaalde wapens terugzien? Maken we binnenkort ruimtestations onveilig? Speculeer hier over Infinity Ward’s Call of Duty!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

39 reacties

  1. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Een jaarlijkse CoD variant lijkt me killing voor de reeks.. Dan ga je te veel een game releasen “omdat het moet”. Dan heb ik liever dat ze gewoon de tijd nemen voor een game die ze denken nodig te hebben, en dat je een geweldig goede game krijgt. (oke GT5 is wel een beetje overdreven lang in ontwikkeling geweest :P)

  2. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Jaa ze moeten gewoon elke 2 jaar realeasen want anders gebeurt er net als Need for speed kwam ook elk jaar uit en er was niks vernieuwds.

  3. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Nu komt er ook jaarlijks een Call of Duty game uit, en dat heeft tot nu toe ook geen problemen opgeleverd. Activision heeft nu zelfs nog een derde studio aangetrokken, dus ik verwacht zeker topgames.

  4. 440 XP
    Sammerd's avatar

    Ik hoop niet dat het een shooter in de toekomst wordt 🙁
    Maar met die namen die geregistreerd zijn (Future Warfare ed.) lijkt het er wel op 🙁

  5. 153 XP
    noot's avatar

    dat lijkt mij juist wel leuk zo’n call of duty in de toekomst 😛
    in plaats van zombie modus alien modus haha

  6. 168 XP
    JeGrootVader's avatar

    Geen vervelende lag en framedrops zou (helaas) vernieuwend zijn! :p

  7. 336 XP
    .Stan's avatar

    Infinity Ward gaat straks met Modern Warfare 3 komen, denk ik. Wat Sledgehammer gaat maken, zou ik echt niet weten.

  8. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Sledge hammer gaat denk ik infintyward supporten dus dan word Treyarc de nieuwe infinity ward. (denk ik) 😀

  9. 357 XP
    Solit_J's avatar

    Mijn blik op de nieuwe Cod zal zijn,
    Call of duty: Advanced Warfare
    speeld zich af in 2025 Met nieuwere wapens 😛 die lijken op wapens van nu allen iets beter en cammo shit en zo dat het stealt element er wat beter in zit dat lijkt mij nou echt gaaf.

  10. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Nu komt er ook jaarlijks een Call of Duty game uit, en dat heeft tot nu toe ook geen problemen opgeleverd. Activision heeft nu zelfs nog een derde studio aangetrokken, dus ik verwacht zeker topgames.

    Modern warfare was echt een top game, maar de games er na blijven een beetje op het zelfde niveau hangen. Vind persoonlijk dat er erg weinig innovatieve dingen bij zijn gekomen sinds MW1.

  11. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ik hoop dat ze zich blijven richten op wat ze nu doen.
    Erg leuk spel maar als de vervolg deel in de toekomst zal afspelen
    dan moet ie wel erg goed zijn…….

  12. 132 XP
    Resistorfall1996's avatar

    Modern Warfare 3! Als het een COD in de toekomst wordt dan weet ik nog niet zeker of ik deze zal kopen!

  13. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Infinity ward is al een paar maanden geleden begonnen met het maken van modern warfare 3, dit hebben ze al bevestigd. Wat er in komt? In iedergeval een vervolg op mw2 in de singleplayer maar voor de rest is er nog niks bekend.

  14. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ik hoop geen space zooi, want dat boeit me dus echt niet.
    mw3 is beter 🙂

  15. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    idd mw3 zou beter zijn een call of duty in de toekomst of van die space zooi lijkt me niet chill en passen bij cod

  16. 742 XP
    Larssonio's avatar

    ’t lijkt mij juist wel tof om juist nog een stap terug te gaan, zoals bijvoorbeeld in de middeleeuwen 😀 met van die 1-shot rifles rondlopen en misschien wat meer melee zodat je een keer echt wat skill nodig bent om iemand om te leggen 😛

  17. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    ’t lijkt mij juist wel tof om juist nog een stap terug te gaan, zoals bijvoorbeeld in de middeleeuwen 😀 met van die 1-shot rifles rondlopen en misschien wat meer melee zodat je een keer echt wat skill nodig bent om iemand om te leggen 😛

    Ehm, het geweer is pas in de 15de eeuw uitgevonden! Dus middeleeuwen is een probleem…

  18. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ’t lijkt mij juist wel tof om juist nog een stap terug te gaan, zoals bijvoorbeeld in de middeleeuwen 😀 met van die 1-shot rifles rondlopen en misschien wat meer melee zodat je een keer echt wat skill nodig bent om iemand om te leggen 😛

    pijl en boog dan, en een katapult 😀

  19. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ja en kannonen! 😛 Daar hebben we zin in <<

  20. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    LOL xD fuck itdoe gwn een spel waar je stenen naar elkaar toe kan gooien?

  21. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Jwz :p

  22. 171 XP
    bobka007's avatar

    Ik hoop dus wel dat de 8 door IW wordt gemaakt want volgens mij de CoD 7 (dat door Treyarch ontwikkelt werd ) echt een sh** game is. K speel nog altyd MW2 ofzo . K speel zeker quickscope matchs graag wat dus op den 7 niet kan . De killstreaks zouden hetzelfde moet zyn als die van MW2 wnt k heb echt geen zin om honden (11) of gunship (11) te hale.De nuke is nog altijd de spectaculairste killstreak ooit. De functies van het kopen van wapens is wel leuk bedacht maar men moet nog altyd een bepaalde level halen om de wapen te unlocken.maar dat de attachments te koop is nuttig . De matchmaking severs moeten echt veranderen , dringend!!! In één match waren er 3 host migrations !!! dat maakt me echt boos …Voordat de 8 uitkomt moet er dus heel veel veranderen volgens mij :happy:

  23. 818 XP
    Justinvd's avatar

    SP: Nog niet uitgespeeld, op Veteran. Ziet er tot nog toe netjes uit.
    MP: Goed zoals verwacht. Helaas zijn de tubers (grenade launchers/nubs) wel gruwelijk vervelend maarja die houd je toch. ;s

    Om de 2 jaar één uitbrengen btw, anders word het uitmelk proces erg in werking gezet na een tijdje..

  24. 8864 XP
    7th-son's avatar

    de nieuwe call of duty word een dobbelspel!

  25. 27 XP
    killerbrian007's avatar

    laat ze het maar gewoon op 2 jaar houden anders krijg je weer van die snel afgewerkte games

  26. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ik heb het liefst om het jaar, omdat cod meestal na een jaar verveeld. Tenzij ze gaan afwisselen met een andere game zoals killzone/battlefield…

  27. 156 XP
    M-judy's avatar

    zit niet bepaald te wachten op ufo’s… :nea:

  28. 150 XP
    amstel's avatar

    Naar mijn mening zijn cod4 en cod2 nog steeds de beste. Nu word de serie gewoon uitgemolken omdat de grote baas er geld in ziet en dat is gewoon jammer. black ops is wel leuk maar als je binnen 1 week en dan nog niet eens echt lang spelen al lvl 50 bent, om vervolgens de week erna met nog minder speel uur 1e prestige lvl 50 te zijn. Is de lol er snel vanaf

  29. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    vervolg op mw2 zo tof zijn maarjah als de servers goed zijn vind ik het best

  30. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Naar mijn mening zijn cod4 en cod2 nog steeds de beste. Nu word de serie gewoon uitgemolken omdat de grote baas er geld in ziet en dat is gewoon jammer. black ops is wel leuk maar als je binnen 1 week en dan nog niet eens echt lang spelen al lvl 50 bent, om vervolgens de week erna met nog minder speel uur 1e prestige lvl 50 te zijn. Is de lol er snel vanaf

    maar het werkt wel want black ops heeft het verkooprecord van MW2 verbroken, dus zo uitgemolken is het nog niet. 🙂

  31. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Van mij kunnen ze het beste in 2012 weer een CoD game releasen. Ik ben nog wel even zoet met BlackOps. En bevalt mij reuze. Hoop wel dat er gewoon een vervolg komt op MW2. Maar dan alsnog zonder dat quickscopen want dat is gewoon stront vervelend. Ook de Second Change/Last Stand perk mogen ze eruit laten. Kwa killstreaks mogen ze de killstreaks van BlackOps gewoon behouden. De wapens die er zeker in terug moeten keren zijn de UMP45 (uit MW2), AK-47, AK74u, Commando, Famas, MP5 (die uit MW1). Zijn gewoon DE wapens. Achja we zien vanzelf wel wat het allemaal word. Nu hoop ik wel dat ze SNEL een patch uit brengen voor de Servers is BlackOps ( wat na horen binne nu en 2 weken zou zijn )

  32. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Van mij kunnen ze het beste in 2012 weer een CoD game releasen. Ik ben nog wel even zoet met BlackOps. En bevalt mij reuze. Hoop wel dat er gewoon een vervolg komt op MW2. Maar dan alsnog zonder dat quickscopen want dat is gewoon stront vervelend. Ook de Second Change/Last Stand perk mogen ze eruit laten. Kwa killstreaks mogen ze de killstreaks van BlackOps gewoon behouden. De wapens die er zeker in terug moeten keren zijn de UMP45 (uit MW2), AK-47, AK74u, Commando, Famas, MP5 (die uit MW1). Zijn gewoon DE wapens. Achja we zien vanzelf wel wat het allemaal word. Nu hoop ik wel dat ze SNEL een patch uit brengen voor de Servers is BlackOps ( wat na horen binne nu en 2 weken zou zijn )

    Hoorde dat ze de AK74U al weer willen bannen op CG! :@

  33. 69 XP
    frankaugurk's avatar

    Ik denk dat door Black Ops, ea een groot deel van de markt kan veroveren.

  34. 77 XP
    LaurenBots's avatar

    Ik denk dat door Black Ops, ea een groot deel van de markt kan veroveren.

    Ben ik niet met je eens, EA kan geen goede shooters maken. HAHA

  35. 440 XP
    Sammerd's avatar

    Ben ik niet met je eens, EA kan geen goede shooters maken. HAHA

    De shooters die EA maakt zijn gewoon compleet anders dan de CoD serie…
    Ik vind Battlefield: Bad Compagny (1&2) heel anders spelen dan MW2 of Black Ops. Zelf speel ik liever CoD, maar ik kan er zeker inkomen dat er mensen zijn die liever de shooters van EA spelen…

  36. 77 XP
    LaurenBots's avatar

    De shooters die EA maakt zijn gewoon compleet anders dan de CoD serie…
    Ik vind Battlefield: Bad Compagny (1&2) heel anders spelen dan MW2 of Black Ops. Zelf speel ik liever CoD, maar ik kan er zeker inkomen dat er mensen zijn die liever de shooters van EA spelen…

    Ja oke, maar wat frankaugurk zegt is complete onzin. =)

  37. 440 XP
    Sammerd's avatar

    Ja oke, maar wat frankaugurk zegt is complete onzin. =)

    Er zijn mensen die Black Ops nou eenmaal haten omdat het bij de launch veel problemen had en het spel geen 2e kans geven.

  38. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Er zijn mensen die Black Ops nou eenmaal haten omdat het bij de launch veel problemen had en het spel geen 2e kans geven.

    Ik vind het nu nog steeds een kut spel, de wapens werken gewoon niet. Connection speelt een te grote rol.

  39. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Ik vind het nu nog steeds een kut spel, de wapens werken gewoon niet. Connection speelt een te grote rol.

    Dude,, de wapens doen ut gewoon hoor dus geen idee waar jij last van hebt. Inderdaad dat connection gedoe is nog een heel gedoe maar je moet dat gewoon even wegdenken en het is gewoon de beste shooter van 2010.