Forum

Topic: [OOT] Crysis 2

Anoniem's avatar

Wie gaat crysis 2 halen mp zag er wel leuk uit 😀 ik ben druk opzoek naar een vette mp game maar geen black ops dat is niks voor mij. Suggesties voor een goede shooter? 😛

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

30 reacties

  1. 790 XP
    Robbert's avatar

    Killzone 3. Maar dan moet je nog wel even wachten :p

  2. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Ik ga Crysis 2 zeker halen, maar ik denk dat ik hem voor de PC koop:$ Daar werkt t denk ik gewoon net even wat lekkerder!

  3. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    ik lees ook veel van: jaa de game is niet mooi dit dat
    maar ik vind hem schitterend uit zien:D

  4. 357 XP
    Solit_J's avatar

    nou ik heb 1 gespeeldt op de pc en waarschijnlijk haal ik hem dan voor de pc want het speelt gewoon anders 🙂
    Met dat soort games misschien beter om een muis te gebruiken

  5. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    zoiezo crysis 2 miss vanquish 2
    Zoals iemand al poste killzone 3 is een must have en ook bulletstorm die game is zo gaaf maar dat is dan wel even wachten.
    Waarom is call of duty niks voor jou is een vet spel

  6. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Is wel een vet spel enzo maar het is elk jaar het zelfde nooit echte grote verniewingen ofso en ik wil niet over een paar ja naar me gamecollectie kijken en ik zie alleen COD 😛

  7. 508 XP
    NightHawk's avatar

    nope

    en moest ik hem halen zou het op PC zijn

  8. 336 XP
    abrain's avatar

    Als je een vette shooter SP of MP wilt spelen wacht dan even op Brink, deze komt ergens in de lente van 2011.

  9. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    hmm denk gewoon voor de pc voor de ps3 denk ik kz3 😀 maar dat bekijk ik wel als die eenmaal uit is

  10. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    @ heavenly gun,

    de campaign is best wel goed gemaakt vergeleken met de vorige delen:happy:

  11. 1562 XP
    dikked's avatar

    ik ga hem echt wel halen
    alleen al voor de grafix zou ik dat al wel doen 😀

  12. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Er komen zoveel shooters uit xD

  13. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Ik denk dat Kz3, crysis helemaal doet vergeten

  14. 171 XP
    bobka007's avatar

    Ik ga het zeker niet halen

  15. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik niet! heb pas Resident evil 2, Jet set radio, shenmue 1&2 DC, en heb nog Assassins greed, Enslaved, NFS en nog een paar games die ik uit moet gaan spelen.

  16. 261 XP
    marcovk's avatar

    Ik ga hem op PS3 halen, simpelweg omdat mijn PC het niet aankan 😛

    Alsnog, als je een beetje gewend bent om met een controller te gamen dan ben je niet zo heel goed met de muis volgens mij… Maar dat zal wel aan mijzelf liggen 😛

  17. 16 XP
    sampeeters's avatar

    Ik denk ÊÊn van de beste shooters van 2011. Maar de wereld zit nog vol met verrassingen. Misschien kunnen we volgend jaar gaan genieten van een nieuwe Call of Duty, of een nieuwe Medal of Honor. Tenzij ze COD niet meer zo gaan hypen, want dan valt de game meestal tegen!

  18. 101 XP
    Matssaa's avatar

    Of Killzone of Crysis 😛

  19. 336 XP
    .Stan's avatar

    Misschien vind je Homefront wel een leuke game?

  20. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    jaaa homefront zag er wel nice uit en killzone ook maar kijk als ik killzone 3 koop dna weet ik zeker he ik heb goede game gekocht maar homefront is een nieuwe IP meeschien valt het heel skecht tegen maar ik ga wel de reviews kijken als ze uitkomen

  21. 1562 XP
    dikked's avatar

    heb Crysis 2 sinds vandaag in huis 😀
    echt een geweldig mooi spel

  22. 23 XP
    DonJob's avatar

    Ik ben ook van plan hem snel te halen! Maar nu was ik benieuwd, heb je nou veel aan de extra’s die je bij de collector’s edition krijgt? Voor zover ik kon zien was het beperkt tot wat classes, een pakje, een holographic sight en een dogtag.

    Die classes en pakje begrijp ik nog, maar die sight he. Is dat een vergelijkbaar attachment als dat je bij CoD hebt? En kan je hem ook nog krijgen zonder de collector’s edition?
    En wat is precies het nut van die dogtag?

    Job

  23. 153 XP
    Olli's avatar

    Ik heb de “limited edition” gehaald….. (geen idee wat ze met limited bedoelen want het hele rek stond er vol mee 😛 ) en daar zat een code bij om meteen op lvl5 te beginnen met een speciale dogtag die je anders niet vrij zou kunnen spelen.
    Collector’s edition ff google gebruiken en je hebt je antwoord meteen bij de eerste hits..

  24. 23 XP
    DonJob's avatar

    Oh shit, ik bedoel natuurlijk ook limited edition;)

    Maar die holographic sight, dat is een attachment die je anders ook wel vrij kunt spelen?

  25. 153 XP
    Olli's avatar

    Die holographic sight is een attachement die je ook vrij kan spelen.
    Ik heb deze persoonlijk nog niet gebruikt, op zicht is de MP best goed (is ieders persoonlijke smaak natuurlijk)

    Er zullen mensen zijn die klagen over dat cloacking gedoe maar ik pak die gasten gewoon met armor mode aangezien deze vrij weinig energie verbruikt, gewoon jezelf aanpassen aan het spel.

  26. 23 XP
    DonJob's avatar

    Oke, nou ik ga hem zeker halen nu.

    Iemand nog tips met goedkope plekken om hem te halen? Of wil iemand hem zelf kwijt?

  27. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Nieuwe DLC aangekondigd met trailer en releasedatum. Bekijk hieronder de trailer van de Crysis 2 Retalation DLC die vanaf 17 mei uitkomt!

    http://www.youtube.com/watch?v=4d_d6ehBjrU&feature=player_embedded

  28. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Oke, nou ik ga hem zeker halen nu.

    Iemand nog tips met goedkope plekken om hem te halen? Of wil iemand hem zelf kwijt?

    www.budgetgaming.nl

  29. 23 XP
    DonJob's avatar

    Ik heb hem ondertussen al een tijdje in huis! Toch bedankt

  30. 23 XP
    DonJob's avatar

    Wat is dit online een gigantisch goede game zeg! Ik vind hem echt veel en veel leuker dan BLOPS