Forum

Topic: Stel hier je vragen over Killzone 3

Anoniem's avatar

Nou de topic naam zegt het al 😛

Zijn er een beetje veel wapen in KZ3? want het is niet leuk als iedereen met het zelfde wapen rondloopt 😛

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

1. 6462 XP
    7th-son's avatar

tot dus ver wel, als je maar genoeg speelt, zelfs in de beta kun je aardig wat unlocken!
    als je een level omhoog gaat krijg je punten, met die punten kun je extra dingen unlocken voor je favoriete kit, bv sniper enzo

2. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

Maar ik heb maar 1 sniper gezien en dat vind ik best jammer 🙁

3. 270 XP
    fl1pp13's avatar

Maar ik heb maar 1 sniper gezien en dat vind ik best jammer 🙁

Ik verwacht gewoon de standaard wapens die we uit Killzone 2 kennen, met misschien nog enkele nieuwe speciale wapens zoals een vlammenwerper. Dit principe heeft altijd al gewerkt in Killzone en ze zullen dit ook niet zo snel veranderen.

4. 482 XP
    Flow's avatar

Het aantal wapens valt wel mee moet ik eerlijk zeggen. De meeste wapens worden per klasse gerecycled. Wel zijn er een aantal wapens verbeterd, zo heeft het standaard Helghast wapen nu een scope. Ik hoop dat ze in de uiteindelijke game wel wat meer wapens stoppen dan in de beta. Weinig nieuwe wapens gezien in ieder geval.

5. 171 XP
    bobka007's avatar

mw2 en black ops in de kast wnt… KILLZONE 3 komt eraan !!! yeah

\

6. 6462 XP
    7th-son's avatar

het lijkt me niet dat ze in de beta al meteen alle wapens geven
    ik zal het eens aan me broer vragen zodra ik hem spreek