Forum

Topic: Easycap

Anoniem's avatar

Hoi ,

Ik heb een easycap gekocht voor mijn zoon , hij wil daarmee opnemen van zijn PS3. Ik heb hem geïnstalleerd op de PC (xp). Ik heb splitters tussen de rca kabels zitten en het beeld op de PC is goed (hetzelfde als op zijn tv.)
Ik kan foto’s nemen als hij bvb black ops speelt , maar ik kan geen stukjes van een game opnemen.
In het venster links naast het beeld staat bovenaan , camera taken en daar onder alleen , foto maken en alle foto’s verwijderen.
Wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd???????
Ook heb ik van Pinnacle er de Studio HD bij gekocht , maar ook daar ( in importeren ) likt het niet

Alvast bedankt , ik hoop ook dat in het goeie gedeelte van het forum zit.

Gr. Piet en Djimmy.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    ik heb ook een easycap dat gewoon fucking hard lagt als ik opneem egt slechte shit die dingen gewoon troep de eerste die ik had gaf geen geluid ruilde ik hem natuurlijk in en wat krijg ik een facking grote lagg bij het opnemen ongeloofelijk!

  2. 17 XP
    nWo_JaRi-'s avatar

    Jah das waar easyCAP laggd zeker bij vista
    BWT men driver zen kapot van Syntek & ik kan ze niet op nieuw installeren
    Ik heb besloten om een Hauppauge te kopen
    Ik hoop dat die beter werkt

  3. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=cCBFMlE9n9Q

    @ reacties boven mij

    Als je niks zinnigs te melden hebt zeg dan ook niks.

  4. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    hij lagt ook kei hard op windows 7 en is zinnig easycap werkt bij sommige mensen niet bij allemaal ik heb ook een hele oude minitage met easycap kijk maar http://www.youtube.com/watch?v=ZNcZKzTsp2M maar gaf geen geluid hij lagde niet maar ruilde hem toen in en kreeg 1 die kei hard lagd de meeste aparaaten hebben wel iets dat niet goed is dus.. hoe dan ook als me een link kunt geven met goeie drivers dan verander ik van mening 🙂

    btw de eerste stuk in rundown of zow vergelijk die met de andere map sub base die van sub base is gewoon egt hd kwalitijd vergelijk maar…

    nog iets deze minitage is best oud.. hoef geen kritiek er op :p alleen een voorbeeld

    heeft er iemand driver voor windows 7 voor de easycap stel ik erg op prijs

  5. 17 XP
    nWo_JaRi-'s avatar

    hij lagt ook kei hard op windows 7 en is zinnig easycap werkt bij sommige mensen niet bij allemaal ik heb ook een hele oude minitage met easycap kijk maar http://www.youtube.com/watch?v=ZNcZKzTsp2M maar gaf geen geluid hij lagde niet maar ruilde hem toen in en kreeg 1 die kei hard lagd de meeste aparaaten hebben wel iets dat niet goed is dus.. hoe dan ook als me een link kunt geven met goeie drivers dan verander ik van mening 🙂

    btw de eerste stuk in rundown of zow vergelijk die met de andere map sub base die van sub base is gewoon egt hd kwalitijd vergelijk maar…

    nog iets deze minitage is best oud.. hoef geen kritiek er op :p alleen een voorbeeld

    heeft er iemand driver voor windows 7 voor de easycap stel ik erg op prijs

    Heb er achter gezocht maar heb niet gevonde op google 🙁

  6. 38 XP
    Delirage's avatar

    hij lagt ook kei hard op windows 7 en is zinnig easycap werkt bij sommige mensen niet bij allemaal ik heb ook een hele oude minitage met easycap kijk maar http://www.youtube.com/watch?v=ZNcZKzTsp2M maar gaf geen geluid hij lagde niet maar ruilde hem toen in en kreeg 1 die kei hard lagd de meeste aparaaten hebben wel iets dat niet goed is dus.. hoe dan ook als me een link kunt geven met goeie drivers dan verander ik van mening 🙂

    btw de eerste stuk in rundown of zow vergelijk die met de andere map sub base die van sub base is gewoon egt hd kwalitijd vergelijk maar…

    nog iets deze minitage is best oud.. hoef geen kritiek er op :p alleen een voorbeeld

    heeft er iemand driver voor windows 7 voor de easycap stel ik erg op prijs

    Ik zou echt niet weten wat jij ziet voor HD kwaliteit.
    Maar dat in Sub Base is dus echt GEEN HD….

  7. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    vind je? :s

    dit is opgenomen met een hd pvr ( haupauge als ik het goed zeg ) en ik vind dat ik geen verschil zie misschien een klein beetje http://www.youtube.com/watch?v=VvDpggKjuyo

    hoe dan ook ik denk niet dat mensen met beeld zoals die van mij opnemen als je evve op youtube doet easycap quallity test zul je zien wat ik bedoel lijkt hd vergeleken met die van hun :p hoe dan ook is ook geen hd is een sd cap. card maar het lijkt tog wel een beetje op hd? ietse pietsie? :p xD

  8. 17 XP
    nWo_JaRi-'s avatar

    vind je? :s

    dit is opgenomen met een hd pvr ( haupauge als ik het goed zeg ) en ik vind dat ik geen verschil zie misschien een klein beetje http://www.youtube.com/watch?v=VvDpggKjuyo

    hoe dan ook ik denk niet dat mensen met beeld zoals die van mij opnemen als je evve op youtube doet easycap quallity test zul je zien wat ik bedoel lijkt hd vergeleken met die van hun :p hoe dan ook is ook geen hd is een sd cap. card maar het lijkt tog wel een beetje op hd? ietse pietsie? :p xD

    dat is niet echt HD ook kijk naar Cyber zen filmpjes dat is HD en hy gebruikt ook Hauppauge
    Forum , nWo , CW filmpjes daar zie je het

  9. 169 XP
    nWo_xPsyKo-'s avatar

    ja, da’s omdat je met Hauppauge rechtstreeks in HD opneemt, bij Dazzle en EasyCap neem je in SD op. Je kan dan enkel via videobewerking programma’s zoals Adobe Premiere CS5 PRO, Sony Vegas PRO 9.1. of AVID je qualiteit nog wat tweaken. Met deze kan je je filmpje gaan renderen in HD maar je zal nooit die echte HD qualiteit kunnen evenaren.
    PS: BlackMagik heeft ook heel goeie capture devices.

  10. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    ohhh… oke thnx voor de info!

  11. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Iedereen problemen met de EasyCAP. Ik heb er eentje, een tijdje gehad en hij werkte prima. Geen lagg op mijn computer tijdens het opnemen. Ik ben later overgegaan op een Hauppauge HD PVR omdat ik in HD wilde opnemen. Maar ik heb nergens last van gehad qua opnamen.

  12. 17 XP
    nWo_JaRi-'s avatar

    ja, da’s omdat je met Hauppauge rechtstreeks in HD opneemt, bij Dazzle en EasyCap neem je in SD op. Je kan dan enkel via videobewerking programma’s zoals Adobe Premiere CS5 PRO, Sony Vegas PRO 9.1. of AVID je qualiteit nog wat tweaken. Met deze kan je je filmpje gaan renderen in HD maar je zal nooit die echte HD qualiteit kunnen evenaren.
    PS: BlackMagik heeft ook heel goeie capture devices.

    ik zou ook graag een hauppauge hebben maar blackmagik is met HDMI toch ? xd

  13. 169 XP
    nWo_xPsyKo-'s avatar

    ik zou ook graag een hauppauge hebben maar blackmagik is met HDMI toch ? xd

    ja, dacht het wel (toch zeker hun recentste model). BlackMagik ondersteund dus 1080p resolutie terwijl Hauppaugge tot 1080i ondersteund.