Forum

Topic: 3D TV en 3D films

Anoniem's avatar

hallo,

ik heb een vraagje over een 3D TV en over de 3D films die deze af kan spelen, want ik kan hier zelf niet veel over vinden.

het gaat om een Samsung LE40C750 R2WXXN, en ik zou graag willen weten wat deze voor content af kan spelen.
ik zag dat er verschillende 3D formaten te krijgen zijn. half-sbs, full-sbs en colorcode.
als er bijvoorbeeld half-sbs wordt afgespeeld, dan is het wel 3D, maar niet super zeg maar, het komt er niet echt uit. en de ondertiteling staat niet goed in beeld, valt er steeds af.

wie weet wat deze tv aankan of hoe je hem moet instellen (of de ps3 in moet stellen zodat het wel goed gaat)

Alvast bedankt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

1 reactie

  1. 480 XP
    Flow's avatar

    Als het goed is moet die Samsung alle films die 3D ondersteunen kunnen afspelen. Dus zal maar zeggen films als Monsters vs. Aliens en Cloudy with a Chance of Meatballs moeten het doen op dat scherm.

    Qua games weet ik het zelf ook niet zo goed, maar je zou een aantal 3D demo’s kunnen downloaden uit de PS Store en zelf kunnen kijken of dit goed ondersteunt wordt. In principe moet elke tv die 3D ondersteunt alle content die 3D is af kunnen spelen. Vooral uitproberen dus en indien je er echt niet uitkomt kan je altijd nog terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht voor extra informatie over de tv en de content die het model ondersteunt.