Forum

Topic: Nu is het genoeg, teken de fifa petitie!

Anoniem's avatar

Wij FIFA members zijn al 3(!!) maanden aan het lijntje gehouden door EA, en de problemen zijn nog steeds niet opgelost! Genoeg van ons members hebben nog problemen met het online spelen. Dit is voor velen gewoon onmogelijk. Het is belachelijk, sommigen van ons hebben zelfs al meer dan 100 euro opgemaakt aan de game en de DLC, maar je krijgt er belachelijk weinig voor terug. Daarom ben ik een petitie opgestart, en vraag ik jullie deze allemaal te tekenen! Hoe meer handtekeningen hoe beter, ook ga ik het op de EA forums verspreiden want nu is het echt genoeg! Dit is geen waar voor je geld krijgen en je krijgt er geen cent voor terug.

De petitie tekenen is binnen een half minuutje gebeurd dus als je dat even zou willen doen dan ben ik je erg dankbaar

http://www.petitiononline.com/fifa11/

Groetjes,

dg
………………………………………………..
Op een ander forum dit ook geplaatst die dachten dat het een phising site was, maar petitiononline is dezelfde site waar byv de petitie over de hoeveelheid content verschil van lbp2 ce europa

thanks!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 120 XP
    vgamer's avatar

    Weinig kans dat je ook maar iets hoort van EA. Ze hebben immers je geld al (en zo te horen nog meer) dus volgens mij zijn ze al druk bezig met fifa 12. Protip: stop met kopen van dit soort games die jaarlijks worden uitgebracht, ze veranderen slechts steeds een klein beetje.

  2. 9 XP
    dglavimans's avatar

    Jup hetzelfde met byv een cod, het is gewoon zo ik vind de game fifa helemaal top elk jaar weer, maar we zitten nu al op 1/4e en ik kan niet eens een online match afmaken O_o tuurlijk verwacht ik niet van ea dat ze zich laten horen(hoorde op een ander forum ookal dat ik op hun geld uitwas haha…) .

    Het heeft ook weinig kans van slagen maarja in het verleden is het wel gelukt bij andere, het is iig heel frustrerend heb er in totaal alweer 120 euro opzitten(60 euro spel+60 euro dlc) en tja als je elke keer een dq krijgt verlies je gewoon 🙁

    dit mag toch niet??

  3. 171 XP
    bobka007's avatar

    eerlijk gezegd begrijp ik het niet wat jullie over het hebbn wnt ik kan normaal fifa spelen zonder geld voor te betalen

  4. 9 XP
    dglavimans's avatar

    Nou fifa ultimate team is fifa alleen dan met pakjes kaarten 😉 zo pakje kan je kopen voor 7500 coins of 1,49 euro veel kopen het met echt geld ofc maar als je steeds een dq krijgt

  5. 80 XP
    chris100's avatar

    Dit gaat niet werken denk ik want EA heeft jullie geld allang. Dus het boeit hun niet als er een paar mensen zo’n petitie tekenen.