Forum

Topic: 3D Monitor voor PC op PS3?

Anoniem's avatar

Helleu,

ik heb even een vraagje, ik zat laatst eens te kijken voor 3D monitoren (die eigenlijk voor de PC’s zijn), maar werken die dingen nou ook in 3D met de PS3, want er zit natuurlijk ook nog zo’n kastje bij.

Bijvoorbeeld : http://www.samsung.com/us/news/newsRead.do?news_seq=11954

Dat was mijn vraag eigenlijk 😛

Alvast bedankt,

Marco

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 153 XP
    noot's avatar

    zo dat zou wel chill zijn die zijn vast veel goedkoper ?

  2. 374 XP
    Goliath's avatar

    Ik denk het niet, aangezien je het moet installeren en niks wat geïnstalleerd moet worden op de PlayStation 3 werkt..

  3. 536 XP
    Glennps3's avatar

    ik zou zeggen van wel aangezien de ps3 toch al de functie heeft om 3D uit te zenden en een computer normaal niet.
    en ik denk ook niet dat het scherm een soort van computer heeft dat geïnstalleerd moet worden.

    Ik heb wat gezocht en normaal werkt het, je hebt wel een brilletje nodig wat bij dat nvidea pack zit en ik zou zelf voor de zekerheid ook nog wat opzoek werk doen.

  4. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Maar wat heb je eraan?

    aangezien er toch niet zo veel films en games voor zijn?

  5. 261 XP
    marcovk's avatar

    Nee, maar die komen er wel, voor de rest bedankt voor de reacties 😀

  6. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Het kan wel, alleen moet er wel een HDMI aansluiting in die monitor zitten, en dat neem ik aan van wel als hij 3D ondersteunt. Je kunt alleen geen Tv kijken.

  7. 261 XP
    marcovk's avatar

    Als ik zo lees heeft hij geen HDMI maar DVI, kan dit dan ook? Het is iig een digitaal signaal…

  8. 542 XP
    niels's avatar

    Ik denk dat je dan een HDMI -> DVI kabel zou moeten kopen, deze zijn in de meeste webshops wel te vinden! Ik weet niet of dit ook werkt met 3D! correct me if I’m wrong :$
    Vroeg me ook af of die 3d monitoren werken op mijn ps3, scheelt namelijk enorm veel geld!
    succes ermee..!

  9. 261 XP
    marcovk's avatar

    Als ik zoek op Google zie ik wel resultaten maar als ik het goed begrijp gaat het bij hun dan om het beeld, en niet om de 3D. Dus ik kan er niet echt goed antwoord op vinden

  10. 536 XP
    Glennps3's avatar

    Ik heb dit forum van nvidia gevonden en hier zeggen ze dat het gaat en in 1080p http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=167285

  11. 261 XP
    marcovk's avatar

    Die had ik zelf ook al gevonden ja, alleen het werd me nou niet echt duidelijk of je nou iets extra’s nodig hebt of niet…

  12. 536 XP
    Glennps3's avatar

    Die had ik zelf ook al gevonden ja, alleen het werd me nou niet echt duidelijk of je nou iets extra’s nodig hebt of niet…

    Je hebt hoe dan ook een brilletje nodig he ma ik denk dat dit ook bij het scherm zit. Dat lijkt me toch logisch.

  13. 261 XP
    marcovk's avatar

    Ja maar ik las ook dingen over DVI-switchers en converters en de hele zooi, daar heb ik wel verstand van, maar ik heb het liefst een kant en klaar antwoord van: Wat moet ik precies hebben wil ik 3D werkend hebben op de PS3 met die monitor (of een andere 3D monitor)

  14. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Je hebt hoe dan ook een brilletje nodig he ma ik denk dat dit ook bij het scherm zit. Dat lijkt me toch logisch.

    logisch, ja, maar het gebeurt niet altijd.
    vriend van me die heeft een 3D TV gekocht, dan ga je er toch vanuit dat er wel een bril bij zit, maar die moet je ook nog eens los aanschaffen.
    daar koop je toch geen 3dtv voor. net alsof je een nieuwe ps3 koopt maar er geen controller bijkrijgt, die moet je dan nog los erbij kopen.

  15. 536 XP
    Glennps3's avatar

    logisch, ja, maar het gebeurt niet altijd.
    vriend van me die heeft een 3D TV gekocht, dan ga je er toch vanuit dat er wel een bril bij zit, maar die moet je ook nog eens los aanschaffen.
    daar koop je toch geen 3dtv voor. net alsof je een nieuwe ps3 koopt maar er geen controller bijkrijgt, die moet je dan nog los erbij kopen.

    😐 da is ook slim van die makers. Ik heb het laatst op een conferentie een phillips 3D tv gezien zonder brilletje.