Forum

Topic: Call of Duty Black Ops- raar probleem

Anoniem's avatar

Hallo allemaal!
Eergisteren had ik Call of Duty Black Ops gekocht.
Alles deed het en was in orde, totdat ik mij aanmeldde bij playstation-network.
Als ik mij aanmeld op playstation-network en ik start Black Ops op, hapert hij als een tierelier (hoofdmenu, reclame vooraf, alles hapert). Meld ik me af bij playstation-network, dan doet alles het weer normaal…
Wat moet ik doen ??
Groeten,
Bram

p.s.: wat ookwel handig is om te weten, is dat ik dit probleem bij anderen spellen niet heb.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Dubbel post xD

    Vragen of je uhm nog mag ruilen?

  2. 3 XP
    bramkrikke's avatar

    Dubbel post xD

    Vragen of je uhm nog mag ruilen?

    Oke ik ga hem morgen inwisselen voor een nieuwe.
    Ik ben benieuwd of de nieuwe het wel zal doen…

  3. 3 XP
    bramkrikke's avatar

    Dubbel post xD

    Vragen of je uhm nog mag ruilen?

    SHIIIIIIT
    ik heb hem geruild, alles opnieuw geinstalleerd en hij doet weer precies hetzelfde als de vorige :S!
    hoe kan dit ?!

  4. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    SHIIIIIIT
    ik heb hem geruild, alles opnieuw geinstalleerd en hij doet weer precies hetzelfde als de vorige :S!
    hoe kan dit ?!

    Dit ligt aan Black Ops bij mij hapert die ook soms, gewoon doorheen spelen…

  5. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    of je neemt contact op met sony ofzo. maar bij mij loopt black ops ook niet soepel, maar zo erg als jij het beschrijft heb ik het niet..

  6. 74 XP
    Frankeyz's avatar

    Als je nu een ander spel probeert hapert die dan ook? Zo ja, dan ligt het aan je playstation en niet aan het spel. Verder, zou je de data kunnen proberen te verwijden maar volgens mij heb je dit al geprobeerd. Er zitten ook geen vette vinger vlekken op de disc neem ik aan, anders zou dit het kunnen zijn.

  7. 35 XP
    Knetter0704's avatar

    ik heb precies hetzelfde en dit is ook al mn tweede disc, heb net n nieuwe slimline dus daar kan t niet aan liggen… maar het is wel frustrerend als je niet eens het spel opgestart krijgt en need for speed en maar weer in doet…

  8. Anoniem -
    31.201.202..xxx's avatar

    Maak je disc schoon