Forum

Topic: Bundels?

Anoniem's avatar

Weet iemand of er rond de kerst PS3 Bundels komen? Ik wil rond kerst een PS3 kopen maar ik weet niet of er bundels aankomen en of ze in vorige jaren ook bundels hebben gehad. Want in de Verenigde staten hebben ze met Black Friday nu best wel vette bundels met in bijna elke bundel 2 games en een Blu-Ray film voor dezelfde prijs.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 150 XP
    amstel's avatar

    Lijkt me wel en als sony er geen maakt, doen de winkeliers het wel

  2. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    ik heb al een GT5 bundel gezien bij Game Mania dus denk dat er nog wel meer komen

  3. 10 XP
    dylanspronck's avatar

    ik heb al een GT5 bundel gezien bij Game Mania dus denk dat er nog wel meer komen

    Maar het idiote vind ik dus dat ze in Amerika een 160GB PS3, LittleBigPlanet, Modnation Racers, Blu-Ray film Cars krijgen (ik weet het, beetje domme bundel maar toch) voor de prijs van een 160GB PS3. Dat betekent dus dat ze LDP, MNR en Cars gratis krijgen. Als we in Europa bundels krijgen, zijn die alleen maar in 320GB en moet je ook nog eens bijbetalen voor een game die je erbij krijgt.

  4. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    in amerika is altijd alles beter qua bundels en collectors editons enz. erg genoeg 🙁

  5. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    in amerika is altijd alles beter qua bundels en collectors editons enz. erg genoeg 🙁

    En wat te denken in Japan 🙁 🙁
    O en niks is gratis, tenzij je het gratis krijgt/dus er niks voor betaald/zit allemaal bij de prijs inbegrepen. 😉

  6. 480 XP
    Flow's avatar

    Als het goed is komt Sony met een PS3 met grotere HDD rond de kerst en er zullen ongetwijfeld bundels komen met Gran Turismo. Nieuwe Move bundels zijn dacht ik ook in aantocht, maar dat weet ik niet zeker.

  7. 10 XP
    dylanspronck's avatar

    Als het goed is komt Sony met een PS3 met grotere HDD rond de kerst en er zullen ongetwijfeld bundels komen met Gran Turismo. Nieuwe Move bundels zijn dacht ik ook in aantocht, maar dat weet ik niet zeker.

    1. In September kondigde Sony nieuwe modellen aan, 160GB en 320GB. Het lijkt me onlogisch dat ze na 2 maanden al nieuwe aankondigen.
    2. Er is een Move bundel en GT5 bundel, allebei 320GB voor ongeveer €350.

  8. 480 XP
    Flow's avatar

    1. In September kondigde Sony nieuwe modellen aan, 160GB en 320GB. Het lijkt me onlogisch dat ze na 2 maanden al nieuwe aankondigen.
    2. Er is een Move bundel en GT5 bundel, allebei 320GB voor ongeveer €350.

    Aha dacht dat die nog niet in de winkel lagen, dus leek me logisch dat Sony die rond de kerst dan zou lanceren. De Move bundel was ik van op de hoogte, maar er zijn ondertussen alweer nieuwe titels uitgekomen die net even iets beter zijn dan de eerste games. Het zou een goede keus zijn van Sony om deze titels in een bundel te stoppen. De GT5 bundel was ik niet van op de hoogte, maar thanks voor de info 🙂

  9. 118 XP
    bricefeyenoord's avatar

    Media Markt: PS3+GT5 322eu

  10. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Media Markt: PS3+GT5 322eu

    lijkt me een eigen aanbieding, heeft niks met kerst te maken, de bundel bestaat namelijk al een tijdje.

  11. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Media Markt: PS3+GT5 322eu

    dan zou het helemaal een mooie bundel zijn als ze er ook nog een stuurtje bij doen 🙂

  12. 118 XP
    bricefeyenoord's avatar

    lijkt me een eigen aanbieding, heeft niks met kerst te maken, de bundel bestaat namelijk al een tijdje.

    Zal idd wel van media markt zelf zijn.

  13. 150 XP
    amstel's avatar

    of je maakt je eigen bundel > www.budgetgaming.nl 🙂 ( en dan bedoel ik dus je koopt alles apart waar het het goedkoopste is 😉 )

  14. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Zal idd wel van media markt zelf zijn.

    Je mag nu zelfs uit 2 of 3 games kiezen